Mistä Pajeroon uudet sylinterinkannet. --> V6 3.0 bensa?

Vs: Mistä Pajeroon uudet sylinterinkannet. --> V6 3.0 bensa?

Moro,kysäiseppäs Kouvolan moottorikoneistamosta.Mulle löytyi heti toinen kansi hyllystä tosin pelkkä kansi ilman ventiileitä ja nokkaa olikohan
se hinta 420euroa.
 
Vs: Mistä Pajeroon uudet sylinterinkannet. --> V6 3.0 bensa?

Tuntuu ettei edullisesti saa Suomesta enää mitään osia 1-koppaiseen Pajeroon.
Itse olen jo jonkun aikaa tilannut suoraan ulkomailta tiettyjä osia, sillä ero Suomen hintoihin on siis tietyissä osissa melkoinen.
Esim. forumilla oli jossain juttua noista 6g72:n hydraulisista nostajista, ja ebaysta näytää saavan n. 100$:n hintaan sarjan + rahti + tullit, mutta silti hinta jäänee paljon Suomen hintojen alapuolelle.

Aina on tilaukset tulleet perille, ja Kiinalaiset lähettivät vielä joulukortitkin. :peukku

Tuolta alibabasta tuntuu löytyvän mitä tahansa, kokeilkaapa hakukenttään hakusanoilla. Ainut huono puoli on se kun joitain tuotteita täytyy tilata useampia kpl:ita/pareja, mutta tuo talouden taantuma tuntuu antavan mahdollisuuden myös neuvotteluun. Kansissa joku firma lähettäisi 1:n parinkin, mutta en nyt pikaiseltaan löytänyt. Eiköhän nuo Suomenkin koneistamot tilaa kannet ja muita osia suoraan tuolta Kiinasta.

Maksut on hoitunut luottokortilla, käyttäen luotettavia kansainvälisiä "money transfereitä". Tai ihan PayPalia.

Olihan tuossa alempana alibaban listassakin että lähettävät vaikka 1:n kpl:een.



http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=6g72&Country=&IndexArea=product_en&ssk=y


http://shop.ebay.com/items/__6g72?_trkparms=72%253A1171%257C66%253A2%257C65%253A12%257C39%253A1&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=4


Muokkaus: poistin tuon ebay-kauppiaan. Hinta olikin paremmin luettuani kappalehinta.
 
Vs: Mistä Pajeroon uudet sylinterinkannet. --> V6 3.0 bensa?

No niin nyt pitäisi löytää kansi/kannet... Ja mielellään suomesta!?!

Yhden sylinterin palotilan pohjasta venttiilien välistä kansi halki... :seina
Ei tuota varmaan kannata hitsauttaa???
Kuulostaa joka tapauksessa kalliillta remontilta... :p

Vastailenpa itselleni...

Löytyi täydelliset kannet kaikkine hiluineen aika edullisesti ja tuli halvemmaksi ostaa ne kuin ruveta korjailemaan entisiä.
 
Takaisin
Ylös Bottom