Mistä popista pidät?

Vs: Mistä popista pidät?

Metallican melodisempi puoli :kuningas, apis, nightwish, ja vanha rankempi musakki; Rainbow ekat, Led Zeppelin. Määräävänä pointtina että kenenkään koko tuotanto ei ole hyvää.. ja silloin tällöin kuunneltavana dixie chicks(kantria!), destinys child, nelly furtado, Amy. Hurriganettajat on ollut tämän kesän mökkimatka jollotuksia ;D.

PS: kyllä steve vai vaan on aika velho..
 
Vs: Mistä popista pidät?

ms Frost sanoi
Metallican melodisempi puoli :kuningas, apis, nightwish, ja vanha rankempi musakki; Rainbow ekat, Led Zeppelin. Määräävänä pointtina että kenenkään koko tuotanto ei ole hyvää.. ja silloin tällöin kuunneltavana dixie chicks(kantria!), destinys child, nelly furtado, Amy. Hurriganettajat on ollut tämän kesän mökkimatka jollotuksia ;D.

PS: kyllä steve vai vaan on aika velho..

:peukku :kuningas :palvo
 
Vs: Mistä popista pidät?

ms Frost sanoi
Metallican melodisempi puoli :kuningas, apis, nightwish, ja vanha rankempi musakki; Rainbow ekat, Led Zeppelin. Määräävänä pointtina että kenenkään koko tuotanto ei ole hyvää.. ja silloin tällöin kuunneltavana dixie chicks(kantria!), destinys child, nelly furtado, Amy. Hurriganettajat on ollut tämän kesän mökkimatka jollotuksia ;D.

PS: kyllä steve vai vaan on aika velho..

Hyvähyvä :peukku tosin apis vain jos sillä tarkoittaa Amorphista ;D itse en voi sietää apulantaa...

Lisää kurkoja bändejä joista moni tykkää ja loput sitten ei ollenkaan, ainakin melodic/proge -väelle noi menee todella hyvin... Dream Theater, Liquid Tension Experiment (kannattaa kuunnella!!! ei ole tehnyt kuin kaksi levyä, molemmat loistavia), TransAtlantic, Yoko Kanno (kokeeksi vaikka biisi Yakitori, siitä tykkää varmasti jos tykkää Stevestäkin :) )

Ja sit tätä tykimpää puolta, niin tässä olis muutamia hyviä "tutustumisbiisejä"
Arch Enemy - Nemesis
In Flames - Pinball Map tai Trigger
Killswitch Engage - My Curse, End of Heartache
Soilwork - Brickwalker
Sinergy - Midnight Madness ja Violated
Strapping Young Lad - Love? (ihan tosissaan, jos tätä biisiä ei ole kuullut, niin nyt etsimään jostain, varsinkin autossa tämä saa kunnon fiiliksen aikaan, mukava yllätys hevibiisissä on todelliset maanjäristysbassot aina välillä ;D )
 
Vs: Mistä popista pidät?

nostokurki sanoi
Hyvähyvä :peukku tosin apis vain jos sillä tarkoittaa Amorphista ;D itse en voi sietää apulantaa...

Sorry, se nyt on vaan se "väärä"apis ;D.. Ja tottakai jotain unohtui, todella pahojen päivien luukutus kamaa on vanha Prodigy... ja chemical brothersin jotkut jojoilut.
 
Vs: Mistä popista pidät?

Periaatteessa kaikki käy, eniten autossa tulee kunneltua nyrzery rhymesiä, static-xsää, slipknottia, marilyn mansonia, ja kesäisin kun KLF kuuluu turussakin silloin sitä :peukku
edellisten lisäksi suosikkeihin kuuluu prodigy, aphextwin, bodycount (iceT), Rob Zombie, Pink, Nightwish.
Eikös niitä siinnä jo ollut.
Suomalainen suomeksi laulettuna ei oikeen nappaa :p
 
Vs: Mistä popista pidät?

Jani T sanoi
No eikö takavuosien kitaravirtuoosi Yngwie J. Malmsteen oo mitään ;D
ei oo vielä tullu tutustuttua.. eikös se äijä ollu aikaste sumpilla ;D
 
Vs: Mistä popista pidät?

Kaikkea tulee kuunneltua...hevistä humpan kautta gangsta räppiin. esmes: Cascada, Nightwish, Anneli Mattila, Timbaland ;D
 
Vs: Mistä popista pidät?

sillon ku kikkailee jollai laitteella esim.crossipyörällä,fillarilla,wakeboardilla.lumilaudalla uppoo.. esim:flyleaf-cassie,yms flyleaf:in biisit,Atreyu:n tuotanto..fort minor,linking park...sit menee cheek yms suomi räppi+ulkomainen sit väliltä trancee,dancee....eli aikahyvin voi sanoo et oon aika kaikki ruokanen ;D Nyt uppoo muutenki toi rankempi puoli flyleaf,atreyu..yms tulee tykiteltyy autossa KOVALLA :peukku
 
Vs: Mistä popista pidät?

Just nyt ihan totaalikoukussa SOADiin, kolme viimesintä on ollut kuukauden tehokuuntelussa eikä loppua näy...
 
Vs: Mistä popista pidät?

Airhead(.fi) . . . eipä vielä juuri kukaan bändiä tiedä mutta livekeikat on hienoja ja musiikki on välimaastosta linkin park/soad
 
Vs: Mistä popista pidät?

Tanskalainen orkesteri nimeltä Volbeat on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Soittavat "elvis-heviä" :) Levyillä aivan törkeän hyvät soundit ja runsaasti tuplabasaria.
 
Vs: Mistä popista pidät?

Zygi sanoi
Airhead(.fi) . . . eipä vielä juuri kukaan bändiä tiedä mutta livekeikat on hienoja ja musiikki on välimaastosta linkin park/soad

Ei tosissaa mitää hullumpaa :peukku Ei äkkiseltää uskois kotimaiseks :) Soad on alkanu jäämää jo vähä taka-alalle ;) paitsi muutamat biisit...
 
Vs: Mistä popista pidät?

Itsellä soi Korn, Soad, Metallica, Velcra, Ratm, Entwine jne.. Musiikkia tulee kuunneltua melkoisen paljon kun ammattini puolesta käytännössä tulee autossa asuttua. Vaimoke kun on mukana niin kuunnellaan välillä (pitkin hampain) eurohumppaa (e-typee, cascada jne) ja muuta kuraa.

Auto popin ei aina tarvi olla pelkkää basson jyskettä.. :driver
 
Vs: Mistä popista pidät?

mitäköhän olen mahtanut viimeksi vastata tähän...
No tällä hetkellä olen hurahtanut Ruoskaan ;D
Poikien uusin levy on aivan mahtava ;D
 
Vs: Mistä popista pidät?

Sassy sanoi
mitäköhän olen mahtanut viimeksi vastata tähän...
No tällä hetkellä olen hurahtanut Ruoskaan ;D
Poikien uusin levy on aivan mahtava ;D

Joo, ihan hyvä orkesteri. Oletko kuunnellu niiden tyyppien edellistä bändiä Natsipaskaa? Aivan loistava....
 
Vs: Mistä popista pidät?

Normi matka tahti on: ;D AC/DC, Amorphis, Barathrum, Charon, Diablo, Death like silence, Diablo, Disturbed, Iron Maiden, Metalica(vanha), Nightwish+Tarja, Pantera, Profane Omen, Rammstein, Sentenced, Sonata Arctica, Timo Rautiainen ja Trio niskalaukaus (huom:ei pelkkä timppa), To Die For...

Olikohan jotain hyvää mitä jäi sanomatta...
 
Vs: Mistä popista pidät?

Arnold sanoi
Normi matka tahti on: ;D AC/DC, Amorphis, Barathrum, Charon, Diablo, Death like silence, Diablo, Disturbed, Iron Maiden, Metalica(vanha), Nightwish+Tarja, Pantera, Profane Omen, Rammstein, Sentenced, Sonata Arctica, Timo Rautiainen ja Trio niskalaukaus (huom:ei pelkkä timppa), To Die For...

Olikohan jotain hyvää mitä jäi sanomatta...

ASIAA! (nyt kun ois semmonen kunnon tukanheilutushymiö niin laittaisin sen tähän) ;D :peukku
 
Vs: Mistä popista pidät?

Tuukka sanoi
Joo, ihan hyvä orkesteri. Oletko kuunnellu niiden tyyppien edellistä bändiä Natsipaskaa? Aivan loistava....


Itseasiassa en ole... Tietääkseni ainakaan.. Täytyykin laittaa heti hakuun kun pääsen himaan. Ei voi olla kovin huonoa tavaraa! ;D
 
Vs: Mistä popista pidät?

Kovinpa täällä ollaan hevipuolisia.
Eiköhän toi vaihdu mielialan mukaan; hyvästä...hmm...parempaan ;D
Rasmus (aivan ehdoton), Elvis, vanha rock'n roll, Aerosmith, Rollarit, ACDC, nykynen Elastinen, Jetsetterit, Hurriganes (heh.. ;D), Sonata Arctica, Rihanna, radioista NRJ ja Sata. Eli jos radiosta ei tuu mitää hyvää, ni sitte vaihdetaan rokkiin.. ;D Ja puolen vuoden päästä taas eri lista.. ::)
 
Vs: Mistä popista pidät?

Eräällä hevimiähellä oli aika muikea ilme kun tuli kerran puhetta musiikki mieltymyksestäni ja pamautin tiskille sitten noita hevi bändejä joista tykkään.
Tää oli vähän aikaan että WTF :nykii "Mä olen aina luullut että tykkäät vaan uusimmista poppi biiseista ja trancesta"... Niiih.. vaatteet ja ulkoinäkö voi joskus tehdä ihmeitä. Vaikka pukeudunkin kuin mikäkin bilehile kimmeltäviin pinkki paitoihin yms. Niin joo kyllä minä silti hevistäkin tykkään... Kai bimbo blonditkin sitä saa kuunnella? ;D Eikai sitä aina pidä mustaan pukeutua ja synkistellä ;D
 
Vs: Mistä popista pidät?

Sassy sanoi
Itseasiassa en ole... Tietääkseni ainakaan.. Täytyykin laittaa heti hakuun kun pääsen himaan. Ei voi olla kovin huonoa tavaraa! ;D
Hommaa levyt Savo-Texas-Sexmachine ja Asfalttisoturit. Loistavaa kamaa :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom