- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Eli miksi eri koneille on eri koodilla nuo, tai vaikka Galantin tapauksessa vanhemmille on MD628051 (joka siis tuttu 4G63/DSM), ja uudemmille Galanteille (92/JDM) MD628052 (tuttu 4G92 moottoreista), MD628053 on 6G koneet..
Evoissa on sitten kai tuota vanhempaa MD628051 (1-3)..
Silti nämä kai käy keskenään kiinnitysten puolesta.. (esim jenkeissä on 3000GT:eitä 2G:n ISC:llä jne)..
En keksi muuta kuin että oisko nuissa säätövara enemmän?, ie se "kulkuväylä" josta ilma kulkee isompi (jota se BISS ruuvi sulkee).. Tuskin kellään on varmaa tietoa mikä näiden ero on?
Nimimerkillä "5-6 nastat näyttää nollaa ohmia".
Evoissa on sitten kai tuota vanhempaa MD628051 (1-3)..
Silti nämä kai käy keskenään kiinnitysten puolesta.. (esim jenkeissä on 3000GT:eitä 2G:n ISC:llä jne)..
En keksi muuta kuin että oisko nuissa säätövara enemmän?, ie se "kulkuväylä" josta ilma kulkee isompi (jota se BISS ruuvi sulkee).. Tuskin kellään on varmaa tietoa mikä näiden ero on?
Nimimerkillä "5-6 nastat näyttää nollaa ohmia".