Mitä kaikkea pientä teiltä on varastettu ?

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Tulipa mieleen avata tämmöinen juttusarja...
Ihan juuri 30min sitten havaitsin, jotta munkin autoon on kajottu ilman lupaa. Nimittäin pyörien kromiset venttiilihatut ovat lähteneet jonkun asiantuntevan matkaan ! :seina
Ei siinä toi hinta,vaan se prkle et pitää mennä varastaa toisilta !

ps. Tuuthan varas hakemaan ne venttilien "varsienkin" päällä olevat kromiset "putket". Ne kuuluvat samaan sarjaan...ilmeisesti vain hatut kiiressäsi kelpasivat ;D

kuva viel vinkiks .

pps. Otathan vanteita hakiessasi mukaasi tarvittavan määrän lukkomutteriavaimia. Yhdet ei riitä ;)
 
vuosia sitten turbo Coltista lähti takalasinpyyhkijä.
Samaisesta Coltista yritettiin pölliä vahvistin, mutta piripäät ei ilmeisesti osannu käyttää ruuvimeisseliä, eli homma jäi yrityksen asteelle. Kaikenkaikkiaan autoistani ei ole niinkään pöllitty kamaa, mutta yritetty on ja sen seurauksena lukkoja on mennyt uusiksi.

Henkilökohtaisesti kannatan jenkkityylistä "three strikes law" ratkaisua -jos ei kolmesta tuomiosta opi, on itse ilmaissut olevansa yhteiskuntakelvoton ja joutaa lukkojen taakse lopullisesti...
 
Tod.näk. Tampereella on nyt kahdessa mopossa kromiset venttiilinhatut ;D Mun mielestä jotkut venttiilinhattujen pöllimiset on mopopoikien touhuja.
 
korsma sanoi
Tod.näk. Tampereella on nyt kahdessa mopossa kromiset venttiilinhatut  ;D Mun mielestä jotkut venttiilinhattujen pöllimiset on mopopoikien touhuja.

Jeps :)
Mut vituttaa silti vähä.

Saab foorumilla samanlainen juttusarja. :)
 
Hopeinen R-kirjain auton mallimerkinnästä. Vähän punaista sprayta ja jollain on luultavasti nyt hieno 1.3 "Type-R" Civic. Olisivat pyytäneet sitä kirjainta minulta ja olisin antanut sen ilman niitä maalipinnan vaurioita :seina
 
Mikähä *XX¤kele ny riivaa..
Aamul oli 1.5litran maitotölkki pyyhkijän sulan alla. Tyhjä siis, sulka tölkin sisässä. Ensimmäisenä tuli mielee, et onko maitoa ny ilmastointi kanavat täynnä :mad:
 
Autosta mulla ei oo ikuna varastettu (vielä ;D) mitään, mut tossa viime vuonna syksyllä jotkut valopäät olivat keksineet aamuyöstä pomppia pajeroni katolla. Takapuskurin päältä ja varapyörästä kiinni pitäen vauhtia, oli aivan selkeät kenkien jäljet, ja konepellin kautta oli hypätty pois. Arvatkaa v*****iko. :seina

Itse kokeilin samaa, ja totesin olevan melkoisen hankalaa, eli on täytyny olla aikamoine apina joka sinne on kiivenny. Noh, kattohan oli tietenkin aivan sisässä. Sisäpuolelta pukkasin käsillä toiseen suuntaan ja plop, takasin normaaliksihan se pullahti. Mut ei taida peltikatto kestää kovin monia tommosia turistivierailuja. Uuden katon tekeminen olis kuulemma maksanu 1500e. Vakuutus olis korvannu suurimman osan onneks, omavastuu olis ollu 150e. Mut silti, että perhana keljuttaa tuommoiset valopäät. :mad:
 
Kaverilla oli tehty sama juttu henkilöautolle pari vuotta sitten. Siinä sattui olemaan peräkärry perässä ja siitähän oli hyvä ponnistaa takaluukun kannen kautta koko auton yli. Jos sattuu asumaan sellaisella alueella missä liikkuu paljon kännisiä voi mitä vaan sattua.

Asuin kanssa aikoinaan opiskelija-asunnossa bussilinjan päättärillä ja siellä väännettiin kerran antenni solmuun. Satavarmasti joku samoissa taloissa asuva tuhannen päissään oleva tyyppi. Alueella ei ollut läpikulkuliikennettä tai juuri muutakaan asutusta. Samassa paikassa vierailtiin kerran vierailtiin myös takakontissa viemässä toinen vahvistimista ja kun muuta ei lähtenyt irti niin puukkoa kaiuttimista ja subbarielementistä läpi. Toinen vahvari sai kolhuja, mutta ei irronnut.

Toisella opiskelija-alueella taas vietiin kerran kasettisoitin sisältä ja toisen kerran vietiin bensat tankista. Kyllähän näitä riittää. Ainoa joka jäi kiinni oli tuo soitinporukka, olivat tunnustaneet toistasataa murtoa...
 
Celeste aikoina oli tankista oli kelvannut bensat :seina
vähän vi**ti lähtee kun jäi tielle ei riittäny edes tankille asti :seina
 
Harri K sanoi
Otathan vanteita hakiessasi mukaasi tarvittavan määrän lukkomutteriavaimia. Yhdet ei riitä  ;)

Samoilla linjoilla ollaan, kyllä niitä nyt vähintään pari sarjaa pitää olla ;D

Yhteen ex-autoon oli joku aikoinaan mennyt. Ei kelvannut cd-soitin, ei levyt, ei kolikot etc. Bollen aurinkolaseja oli näemmä ollut etsiskelemässä ;D
 
L-200:sta nussittiin Wurthin vaseliinispray, WD-40 spray, pari kopio CD:tä, kuuskulma-avainsatsi ja vajaa pullo ikkunanpesuainetta. Harmi että rikkoivat oven tiivisteen, lukon olisi saanut auki ruuvarilla tms. Uusi tiiviste 50€.  :seina
 
Soitin niille vaan kelpasi, onneksi... Työkaluja oli takaluukku täynnä eikä sinne sitten kurkannut ees... Viistoperä silloin ja siinä päällä vain peite. Maglite oli siinä apparin jalkatilassa ja sekään ei kelvannut. bollet sai kanssa olla rauhassa kojelaudalla.... no jätti ne vastalahjaksi mulle jonkun 13mm kiintolenkin ja ruuvimeisseleitä kaks... ;D
 
02 Gallusta yritettiin viedä se takaluukun Galant teksti. Mutta eipä lähtenyt mukaan komia ruuvarin jälki kylläkin jäi.
 
Nykyinen auto on saanut toistaiseksi olla rauhassa mutta edellisestä katosi pari kertaa kasa cdlevyjä.

Toisella kertaa lähti mukaan myös cd:n kauko-ohjain sekä inttipuukko. Kaveri kärähti vielä hommasta kun puukossa luki nimeni, asui silloin nuorisokodissa ja oli reppu ratsattu loman jälkeen.

Jeppe on ollut vuodesta 2000 lähtien 100e auki oikeuden päätöksellä.. rahoja odotellessa ::) ...ehkä ensivuosisadalla
 
ohan noita tavaroita kadonnu pari vahvaria pari subia parit 69:t ja jotai pikku sälää kaikki tosin edellisestä autosta nykynen saanu olla ihan rauhas. ja ohimennen broidi piti bileet viikon loppuna ja mutsin kulta koruthan sieltä läks :mad: kuhan tekijä jää kii ni on meininki -> :seina
 
No multa ei oo vielä keritty mitään varastaa mutta oon mä pariin kertaan saanut rosvot kiini itse teossa

Esim. Menin täällä Pietarsaaressa Wikrolle Ostamaan jotain letkua, maksoin ja menin ulos ni pyörän penkkiä siellä oli kaks poikaa mun pyörästä otamassa irti ja olihan se hieno penkki kun se oli valkonen ja just puoli tuntia sitten ostettu. ;D

No mä hetken aikaa katoin vierestä että ei tosta mitään tuu kun yritetään jollain vanhalla jako avaimella värkätä sitä pois.

Menin poikien luokse ja tempasin avaimen niiltä pois toinen nosti päänsä ja huomasin että kappasvaan sehän on mustalainen, sitte ne rupes mua lyömään ja yrittivät saada mut nurin siinä ne aikansa mua ärsytti sekä kyselemällä tyhmiä kysymyksiä ja muutenkin sitte toinen löi mua ihan tosissaan ni sitte mä pätkäsin sitä toista sen verran kovaa että ne jätti avaimen mulle ja lähti hirveellä kiireellä karkuun. ;D ;D
 
Minulta ei ole ikinä pöllitty oikeastaan mitään kun asun täällä korvessa. Ainoastaan töissä joku varasti minulta uskollinen ystävä teetä :'( Seuraavan kerran kun ostin uuden paketin niin kirjoitin sinne paketin sisälle kanteen että "väkivalta lopettaa varastelun" sen jälkeen ei teetä enää hävinnyt :peukku ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom