Mitä mieltätän firman tuotteista?

93_GTI

Kehonsiirto väline!
Liittynyt
20 Heinäkuu 2003
Sijainti
Loviisa
No niin tämän niminen nettifirma,www.mrlemonaudio.com näyttäis olevan auto musiikki vermeitä myytävänä onko kenelläkään kokemuksia? ??? ???
 
93_GTI sanoi
No niin tämän niminen nettifirma,www.mrlemonaudio.com näyttäis olevan auto musiikki vermeitä myytävänä onko kenelläkään kokemuksia? ??? ???

Ei ole.. Eikä tule..
Nettisivujen mukaan ei tiedetä mitään Autohifistä, ei vastata puhelimeen ja takuu jutut voi unohtaa..
Ja myynnissä täyttä skeidaa..
Nää mun mielipiteet lafkasta.

Miks ihmeessä pitää ostaa netistä tilaamalla???? Siis minkä takia? Siis suomessa on asiantuntevia liikkeitä, joissa tavaraa on näytillä, myyjät tietää suurinpiirtein mitä myy ja tavaraa saa yleensä myös katsella/kuunnella..
Itse en tilaa netistä mitään yli 20€ osaa.
 
Vesku sanoi
93_GTI sanoi
No niin tämän niminen nettifirma,www.mrlemonaudio.com näyttäis olevan auto musiikki vermeitä myytävänä onko kenelläkään kokemuksia? ??? ???

Ei ole.. Eikä tule..
Nettisivujen mukaan ei tiedetä mitään Autohifistä, ei vastata puhelimeen ja takuu jutut voi unohtaa..
Ja myynnissä täyttä skeidaa..
Nää mun mielipiteet lafkasta.

Miks ihmeessä pitää ostaa netistä tilaamalla????  Siis minkä takia? Siis suomessa on asiantuntevia liikkeitä, joissa tavaraa on näytillä, myyjät tietää suurinpiirtein mitä myy ja tavaraa saa yleensä myös katsella/kuunnella..
Itse en tilaa netistä mitään yli 20€ osaa.
Herää taas kysymys että miksi en tilaisi netistä jos sama tuote maksaa täällä 800€ ja saksasta tilaamalla 600€  ??? Kaiken järjen mukaan esim. pioneerin tuotteilla on kai aika kattava takuu.

Vaikka olisi kuin asian tunteva myyjä täällä, niin en ihan hetikään maksaisi 200€ siitä että kaveri kertoo hyllyn ääressä mistään mitään tietämättä täyttä bulls***tiä  :peukku
Oma kokemus on ainakin ollut tuollainen + kaverilla asenne oli että mitä tollanen P-A äijä oikeen tollasista kyselee. kuitenkaan mitää osta.
Tilasin http://www.caraudio24.de/ ja kama tuli kotiovelle asti samaan rahaan.
 
Virallisestihan takuuhommien pitäisi pelata paino sanalla pitäisi.

Käytännössä vaan homma ei pelää läheskään aina noin. Itse en ulkomailta tilaa juuri tuosta syystä mitään elektroniikkaa. Mielummin maksan sen 200e siitä ilosta, että takuuhommat on kunnossa ilman taistelua.

Suurimmat vaikeudet tulee silloin jos myyjä ei ole maassa virallinen jakelija.

Köyhällä ei oo varaa riskeerata.
 
V.Taavila sanoi
Mielummin maksan sen 200e siitä ilosta, että takuuhommat on kunnossa ilman taistelua.

Köyhällä ei oo varaa riskeerata.
Menee elämä tylsäksi jos ei ota riskejä ;D
Henk. koht. ainakin olen sitä mieltä kun tilinauhaa aina katsoo, että säästö se on se 200€. Jos takuun kanssa joutuu selvittelemään niin näillä palkoilla saa rauhassa pari päivää selvitellä ja vielä jää voitolle. Itse olen vähän jotain tilaullut ulkomailta ja säästänyt jo ainakin 1000€.
Esim. 1½ vuotta sitten tilasin tuolta caraudio24.de:stä (lähettäävät postiennakolla) pioneerin soittimen. Maksoi siellä 360€ ja suomessa olisi uutuus mallina maksanut n.700€. Ei tarvinnu kahta kertaa miettiä odottaako viikon postin saapumista vai käykö paikallisesta rosvoliikkeestä ostamassa.
 
Imperio sanoi
V.Taavila sanoi
Mielummin maksan sen 200e siitä ilosta, että takuuhommat on kunnossa ilman taistelua.

Köyhällä ei oo varaa riskeerata.
Menee elämä tylsäksi jos ei ota riskejä ;D
Henk. koht. ainakin olen sitä mieltä kun tilinauhaa aina katsoo, että säästö se on se 200€. Jos takuun kanssa joutuu selvittelemään niin näillä palkoilla saa rauhassa pari päivää selvitellä ja vielä jää voitolle. Itse olen vähän jotain tilaullut ulkomailta ja säästänyt jo ainakin 1000€.
Esim. 1½ vuotta sitten tilasin tuolta caraudio24.de:stä (lähettäävät postiennakolla) pioneerin soittimen. Maksoi siellä 360€ ja suomessa olisi uutuus mallina maksanut n.700€. Ei tarvinnu kahta kertaa miettiä odottaako viikon postin saapumista vai käykö paikallisesta rosvoliikkeestä ostamassa.

Ihte olen caraudio24.de:stä tilannut kaikenkaikkiaan 7 soitinta, joista tietty vain kolme tai neljä on ollut omaan käyttöön, kavereille tullu tilattua kanssa.

Viimeisin ostos oli JVC:n AVX1-malli, joka oli "uutuus" Suomessa silloin ja hintalaputkin näyttivät jotakin 800 euron pintaan. Saksasta 450 euroa, toimitusaika 6 arkipäivää. Ja JVC:lläkin on kattava takuu, ei väliä mistä maasta ostettu. Näin oli muistaakseni myös Pioneerilla ainakin.
 
Mites tuolla myytävät kaapelipaketit ja konkat? Onko ostamisen arvoisia, esim toi Dietz Professional KIT35 (http://www.mrlemonaudio.com/fin/tuote.php?t=KIT35) tai sit noi konkat.

Hinta ei päätä huimaisi... Caliberilla samantapainen piuhasatsi on noin puolet kalliimpi, mutta onko loppujen lopuksi laadussa mitään eroa?  ???
 
1,5v sitten kun oli enemmän perillä ulkomaan kuvioista niin Sonylla oli muistaakseni ainoana 100% EU-takuu, tilattaessa viralliselta maahantuojalta.

Pioneer ja JVC EU-takuista en ole ainakaan itse kuullut..
 
Jos on noin halpaa, niin ostakaa nyt useampia vaikka ette tarvitsisikaan...
Virtakitin kun ostaa, niin ne on suurinpiirtein saman laatuisia kaikki.. erot on aika pieniä.

Virta kondensaattoreissa on oikeasti järkyttävän suuria eroja.. ja paljon on tullut huonoja konkkia vastaan..
hyviä pari..
 
No mitkäs kondensaattorit ainakin ovat hyviä ja mitkä huonoja,vielä ehtisin vaihtamaan ennenkuin oma
projekti etenee sen(kin) asentamiseen...? :)
 
samitsu sanoi
No mitkäs kondensaattorit ainakin ovat hyviä ja mitkä huonoja,vielä ehtisin vaihtamaan ennenkuin oma
projekti etenee sen(kin) asentamiseen...?  :)

Hyviä: Audison Connection :peukku ja Groundzeron GZUC 1200. Näistä omakohtaisia hyviä kokemuksia.

Huonoja kokemuksia: Monacor, Macrom ja joitain halppiskamoja.

Ihan OK: Stinger, Focus Acoustics.
 
Axu sanoi
1,5v sitten kun oli enemmän perillä ulkomaan kuvioista niin Sonylla oli muistaakseni ainoana 100% EU-takuu, tilattaessa viralliselta maahantuojalta.

Pioneer ja JVC EU-takuista en ole ainakaan itse kuullut..

Noh, ei siihen kuulopuheita tarvitakaan.

"EU:n kilpailulainsäädännön mukaan lähtökohtana on, että valmistajan yhdessä jäsenmaassa myöntämän takuun on oltava samoin edellytyksin voimassa myös muissa EU-maissa. Kuluttajalla on siten oikeus saada tavara takuukorjattua Suomessa, jos sillä on valmistajan antama takuu ja maahantuoja Suomessa. Takuuta ei voida kilpailulainsäädännön perusteella evätä sillä perusteella, että tavara on hankittu toisesta jäsenmaasta tai ostettu siellä toimivasta verkkokaupasta taikka tuotu Suomeen rinnakkaistuontina ohi virallisen maahantuojan."

- Kuluttajavirasto
 
miikka sanoi
Axu sanoi
1,5v sitten kun oli enemmän perillä ulkomaan kuvioista niin Sonylla oli muistaakseni ainoana 100% EU-takuu, tilattaessa viralliselta maahantuojalta.

Pioneer ja JVC EU-takuista en ole ainakaan itse kuullut..

Noh, ei siihen kuulopuheita tarvitakaan.

"EU:n kilpailulainsäädännön mukaan lähtökohtana on, että valmistajan yhdessä jäsenmaassa myöntämän takuun on oltava samoin edellytyksin voimassa myös muissa EU-maissa. Kuluttajalla on siten oikeus saada tavara takuukorjattua Suomessa, jos sillä on valmistajan antama takuu ja maahantuoja Suomessa. Takuuta ei voida kilpailulainsäädännön  perusteella evätä sillä perusteella, että tavara on hankittu toisesta jäsenmaasta tai ostettu siellä toimivasta verkkokaupasta taikka tuotu Suomeen rinnakkaistuontina ohi virallisen maahantuojan."

- Kuluttajavirasto

Noinhan sen PITÄISI mennä. Tolla tekstillä vaan ei ole todellisuuden kanssa paljoakaan tekemistä.
 
Noinhan sen PITÄISI mennä. Tolla tekstillä vaan ei ole todellisuuden kanssa paljoakaan tekemistä.

Eli  olet sitä mieltä että millään laki pykälällä mitä EU:ssa on säädetty ei ole mitään tekemistä villin pohjolan kanssa   ???
Millä sitte perustelet ton väittämän koska tuossahan on aika selkeä tuo teksti, että jos Pärnäsen korjaamolla on inarissa vaikka JVC:n takuuhuolto/edustus niin aivan sama mistä olet kyseisen tuotteen ostanut,huollon/takuuhuollon on toimittava.
nimim.Vai voiko, Herra Pärnänen sittenkin kumota kilpailusäädännon ja pitää inarissa monopoliasemaa koska huolto ei toimikkaan jos olet ostanut gettoplasterin vaikka kajaanista :)  ???
 
Samppi sanoi
Millä sitte perustelet ton väittämän koska tuossahan on aika selkeä tuo teksti, että jos Pärnäsen korjaamolla on inarissa vaikka JVC:n takuuhuolto/edustus niin aivan sama mistä olet kyseisen tuotteen ostanut,huollon/takuuhuollon on toimittava.

Takuuhuollothan kyllä korjaavat mutta laskun saat sinä. Ja alappa sitten kyselemään kuka maksaa. Suomen maahantuojat harvoin ovat kiinnostuneet. Jos laite on ostettu maasta x viralliselta jakelijalta saattaa homma toimiakin ottamalla heihin yhteyttä. Tosin sekin saattaa vaatia laitteen lähttämistä huoltoon heidän kauttaan. Mutta jos se on ostettu jobbarilta y tuskin heitä kiinnostaa.

Ei ole onneksi omakohtaisia kokemuksia mutta senverran tiedän huoltojen ja maahantuojien toimintatavoista että noin siinä helposti käy.

Voi hyvin olla mahdollista, että jonkin merkin kanssa pelaa ihan ongelmitta. Kaikki hommat vaan ei ole noin yksinkertaisia kuin kuluttajavirasto antaa ymmärtää.
 
Juurikin näin.. Kyllähän sen järkikin sanoo, että jostain muusta maasta ostettu tavara, ei kuulu suomen myyntiketjun huollettavaksi.. Jos suomalainen maahantuoja ja jälleenmyyjä ei ole saanut jostain tuotteesta latin latia, niin miksi heidän tulisi maksaa kallis huolto/korjaus..

En minä ainakaan maksa jos naapurin akan fiatista leveää kone meidän parkkipaikalle..
Siis järkeä saa käyttää..

Siksi en osta mitään mistään ulkolaisesta nettikaupasta..
Ja huollot on aina toiminut..
 
Juurikin näin.. Kyllähän sen järkikin sanoo, että jostain muusta maasta ostettu tavara, ei kuulu suomen myyntiketjun huollettavaksi.. Jos suomalainen maahantuoja ja jälleenmyyjä ei ole saanut jostain tuotteesta latin latia, niin miksi heidän tulisi maksaa kallis huolto/korjaus..

Eh....Siksi että se kuuluu heidän velvollisuuksiinsa? Jos kieltäytyy korjaamasta ulkomailta ostettua soitinta, se nyt on jo melkein sama kuin ei antaisi Suomestakaan ostetuille takuuta.
Tämä ei ole muuten faktatietoa mutta eikös takuukorjaukset hoideta tehtaan suunnalla (ainakin Hewlett-Packard tekee niin)? Eli liikkelle ei tule kustannuksia...?


En minä ainakaan maksa jos naapurin akan fiatista leveää kone meidän parkkipaikalle..
Siis järkeä saa käyttää..

Olenko ainoa jolle tuo vertaus ei auennut kyllä sitten millään? :eek:

Siksi en osta mitään mistään ulkolaisesta nettikaupasta..
Ja huollot on aina toiminut..

Jos ei ole omakohtaista kokemusta, ei kannata kovin faktan näköisenä tekstinä tarinoita kirjoitella :peukku
 
Maahantuojalle tulee kuluja mm. asiakaspalvelun muodossa kun takuuhuolletaan jotain. Valmistajat ovat yleensä hyvin kitsaita maksamaan takuukorjauksia. Takuuhakemusten käsittelyyn tarvitaan työvoimaa ja rahat saa sitten joskus - jos saa. Tietty prosenttiosuus jää aina syystä tai toisesta saamatta, riippuu varmaan valmistajasta kuinka suuri se on.

Tässä on kai suurin syy siihen miksi suhtautuminen voi olla aika nihkeää.
 
Se nyt vaan ei mene niin kuin saduissa. ;D

Sonya tilatessa pullat on paremmin uunissa koska mukana tulee eu-takuukuitti leimoineen. Onneks ei o tarvinnu testata ton toimivuutta.. ;)
 
eipä tuo firma nyt kummonenn ole mutta ainakin tuo merkitön divx/dvd player toimii todella hyvin hintaansa nähden, eikä edes tilltaile... ihme kumma... :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom