Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

BamBu^^ sanoi
Mazda 6 farkun. :driver
Onko uudempaa vai vanhempaa mallia? Jos vanhempaa niin onnea alustan+helmojen ruostumisen kanssa ;D Itsellä on Mondeo ja täällä ollaan onnellisia ovien kanssa ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Nuhapumppu sanoi
Onko uudempaa vai vanhempaa mallia? Jos vanhempaa niin onnea alustan+helmojen ruostumisen kanssa ;D Itsellä on Mondeo ja täällä ollaan onnellisia ovien kanssa ;D
Samaa myös kuullut noista 6
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vanhempaa joo.. Oon lukenu kans tost ruoste ongelmasta ja tarkastin kyllä auton tarkkaan. Auto on ruostesuojattu (päivää en muista, kuitti löytyy) eikä mistään löytynyt edes alkua. Lämpimässä tallissa sain tutkia auton. Täytyy toivoa, että pysyy myös hyvänä. Tarpeeks usein ku suolat pesee pois ni voi edesauttaa auton säilymistä hyvänä. -03 vuoden, 70tkm ajettu, kaikki dokumentit löytyy ja huollot tehty ajallaan. Yhdeltä omistajalta. Olen kyllä tyytyväinen! :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tuli tänään haettua satamasta, löyty vielä yllärinä Bilsteinin alusta autosta :)

Menihän siinä hetki että saapui tännepäin mutta onhan tuo mahtava taas. Ei näistä oikeen pysty pysymään erossa näemmä :p


full
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Kaikenlaista pikku juttua ja kuvassa olevat osat. Ei tarvinnu ainakaan rapakon takaa hommata ja hintakin oli vähän eri ;)
 

Liitetiedostot

  • 388552_336639046361849_100000472686863_1356042_1730201115_n.jpg
    388552_336639046361849_100000472686863_1356042_1730201115_n.jpg
    98.6 KB · Lukukerrat 382
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

janza sanoi
Tuli tänään haettua satamasta, löyty vielä yllärinä Bilsteinin alusta autosta :)

Menihän siinä hetki että saapui tännepäin mutta onhan tuo mahtava taas. Ei näistä oikeen pysty pysymään erossa näemmä :p


full

Tyylikäs! :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

janza sanoi
Tuli tänään haettua satamasta, löyty vielä yllärinä Bilsteinin alusta autosta :)

Menihän siinä hetki että saapui tännepäin mutta onhan tuo mahtava taas. Ei näistä oikeen pysty pysymään erossa näemmä :p


http://janza.hi.fi/kuvat/FQ-330/fqhanko.jpg/full

Voi että kun ei olis ohjaus vänkärin puolella niin olishan kiva vekotin! :-\
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

oudie sanoi
Voi että kun ei olis ohjaus vänkärin puolella niin olishan kiva vekotin! :-\
Toisiko se tehoa lisää vai miten se olisi kivempi ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Canonin EOS1100D:n KIT-paketilla,sitten jos oppis edes hieman tuota käyttämään,niin jospa innostuisi taas kuvailusta,ja että ne näyttäisi edes joltain..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

oudie sanoi
Noo arvo nousis jonnin verran eikä tarvis kysellä vänkäriltä ohituspaikkoja ja silviisii...


Nousis kyllä verotkin jonnin verran ja onkos edes fq:ta tehty vasemmalta ohjattavana?
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

BamBu^^ sanoi
Vanhempaa joo.. Oon lukenu kans tost ruoste ongelmasta ja tarkastin kyllä auton tarkkaan. Auto on ruostesuojattu (päivää en muista, kuitti löytyy) eikä mistään löytynyt edes alkua. Lämpimässä tallissa sain tutkia auton. Täytyy toivoa, että pysyy myös hyvänä. Tarpeeks usein ku suolat pesee pois ni voi edesauttaa auton säilymistä hyvänä. -03 vuoden, 70tkm ajettu, kaikki dokumentit löytyy ja huollot tehty ajallaan. Yhdeltä omistajalta. Olen kyllä tyytyväinen! :peukku
Toivotaan ettei ala lahoamaan. Kaverilla piti hitsata toiseen katsastukseen runkopalkkeja ja helmoja aika isolla kädellä.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Nuhapumppu sanoi
Toivotaan ettei ala lahoamaan. Kaverilla piti hitsata toiseen katsastukseen runkopalkkeja ja helmoja aika isolla kädellä.

Ai onko ne ihan noin hyvin koriltaan? Kyllä mä monen kutosen olen kukkineen nähnyt mutta että jo ihan läpimätää ton ikäsessä niin hyi :D

E: Ja tuli juurikin tilattua pari Ralliart ja Mitsubishi tarraa :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Haanpää sanoi
Ai onko ne ihan noin hyvin koriltaan? Kyllä mä monen kutosen olen kukkineen nähnyt mutta että jo ihan läpimätää ton ikäsessä niin hyi :D

E: Ja tuli juurikin tilattua pari Ralliart ja Mitsubishi tarraa :)
Osa on,osa ei,riippuu mistä päin suomea,kilometrejä paljonkin ja kuinka hyvin on pidetty huolta.
Tuo kaverin 6 oli etelänhetelmä ja ollut vissiin aika huolettomalla pidolla,ja pohjaa ei ollut suojattu eikä ollut roiskeläppiä,muutapa se ei tarvitse kun tovin kylpee suolassa. Tuo olikin kyllä harvinaisen ruosteinen,ei ihan heti olisi moista uskonut. Ja edelleenkin tekevät paljon nuita ruoste korjauksia kaariin ym. nuissa vanhakoppaisissa 6,kaverin maalaamolla kun käy niin aina siellä on uusi mazda kaarien rappauksessa,takuuseen menevät ja wetteri ei kuulema kaikkia ehdi korjata ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

oudie sanoi
Noo arvo nousis jonnin verran eikä tarvis kysellä vänkäriltä ohituspaikkoja ja silviisii...

Arvo toki nousisi varmaan suurimman kysyjäkunnan silmissä, mulle itelle RHD ja LHD on ihan samanhintaisia enkä taas itse henk.koht pidä LHD sen isommassa arvossa kuin RHD mallia. Tällöin myös olisi auton hinta myös huomattavasti korkeampi mikäli olisi LHD malli ja autokin olisi ihan eri jos olisi tälläinen Evo 8 kyseessä. Omaan käteen tuntuu muutenkin sopivan RHD paremmin :) Onneksi näitä saa molempina niin löytää jokainen omansa.

BamBu^^ sanoi
Nousis kyllä verotkin jonnin verran ja onkos edes fq:ta tehty vasemmalta ohjattavana?

Ei joo ole, FQ tosiaan on brittidiilerin myymä JDM GSR lisämausteilla.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

janza sanoi
Arvo toki nousisi varmaan suurimman kysyjäkunnan silmissä, mulle itelle RHD ja LHD on ihan samanhintaisia enkä taas itse henk.koht pidä LHD sen isommassa arvossa kuin RHD mallia. Tällöin myös olisi auton hinta myös huomattavasti korkeampi mikäli olisi LHD malli ja autokin olisi ihan eri jos olisi tälläinen Evo 8 kyseessä. Omaan käteen tuntuu muutenkin sopivan RHD paremmin :) Onneksi näitä saa molempina niin löytää jokainen omansa.

Ei joo ole, FQ tosiaan on brittidiilerin myymä JDM GSR lisämausteilla.

Juu tiesin kyllä ettei Fucking Quickeja ole tehty LHD:nä mutta kunhan vain totesin tuon "haaveiluna" ::)

Samppa sanoi
Jep jep... Metri sivussa ja mitään ei näe ::)

Taitaa olla ajotottumuksista kiinni mutta empä itte ainakkaa tuohon rupeais!
Tässäkin asiassa mielipiteitä on niin pirusti...
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Yleensä ne vastustaa ja sanoo että ei rhd autolla voi ajaa,jotka eivät ole sellaisella edes ajaneet,saatika itse omistaneet.
Täälä maalla ei tule edes niitä parkkihalli ongelmia ;D
Itse olen ajellut nyt nelisen vuotta vasemmalta/oikealta ja mielestäni on ihan sama kummalla puolella se ratti on,ainut että ei tarvi peruuttaa meidän kapeaan autokatokseen,kun toinen autoista on rhd.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

oudie sanoi
Taitaa olla ajotottumuksista kiinni mutta empä itte ainakkaa tuohon rupeais!
Tässäkin asiassa mielipiteitä on niin pirusti...

Näinpä, useat täällä selittää että ihan sama mistä ajetaan. Mutta jos kaks autoa samoilla varusteilla, tehoilla ja lirpakkeilla olis saman hintasia RHD ja LHD, niin kyl päässä saa jotain heittää jos joku sanoo haluavansa ennemmin RHD auton suomen teille.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

janza sanoi
Ei joo ole, FQ tosiaan on brittidiilerin myymä JDM GSR lisämausteilla.
Näinhän se on...
Tulee halvemmaks ostaa vakio, laittaa siihen alusta, kiristää ahtoja, hain evät katolle ja kirjottaa konttiin FQ-360. Mut sit sössötetään et se ei ole aito vaikka ois parempikin ku FQ ylipäätänsä :D

Mut ei mitään. Komea on pirssi ja hieno väri !
Kuvia vähän sisustas ois hauska nähdä
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mani sanoi
Näinhän se on...
Tulee halvemmaks ostaa vakio, laittaa siihen alusta, kiristää ahtoja, hain evät katolle ja kirjottaa konttiin FQ-360. Mut sit sössötetään et se ei ole aito vaikka ois parempikin ku FQ ylipäätänsä :D

Mut ei mitään. Komea on pirssi ja hieno väri !
Kuvia vähän sisustas ois hauska nähdä

Juu, voihan se tulla edullisemmaksi. Onhan tossa putkistot sun muut kuitenkin jo valmiina HKS tekeleinä, säästää niissäkin vaivaa kun paikallaan jo :)

Tuossa yksi ja varmaan paras kuva sisustasta tällä hetkellä missä näkyy laajimmin tuo. Tarvitsee viikonloppuna nappailla parit kuvat kun saa autoa hiukan puunattua.

full
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Pluto sanoi
Näinpä, useat täällä selittää että ihan sama mistä ajetaan. Mutta jos kaks autoa samoilla varusteilla, tehoilla ja lirpakkeilla olis saman hintasia RHD ja LHD, niin kyl päässä saa jotain heittää jos joku sanoo haluavansa ennemmin RHD auton suomen teille.
Jos molemmat on tehtaalta lähteneitä(lhd/rhd) ja hinta sama,niin silloin tietenkin lhd mutta jos tuo lhd on kyläsepän/tallinnassa tehty niin ajaisin ennemmin oikealta,suhtaudun vain näihin kotitallissa jonkun tuntemattoman tekemiin ohjausmuutoksiin skeptisesti.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

janza sanoi
Tuossa yksi ja varmaan paras kuva sisustasta tällä hetkellä missä näkyy laajimmin tuo. Tarvitsee viikonloppuna nappailla parit kuvat kun saa autoa hiukan puunattua.

Pirusti parempi tuo ku se sininen :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tunari-82 sanoi
Itse olen ajellut nyt nelisen vuotta vasemmalta/oikealta ja mielestäni on ihan sama kummalla puolella se ratti on,ainut että ei tarvi peruuttaa meidän kapeaan autokatokseen,kun toinen autoista on rhd.
Jep, samoilla linjoilla täälläkin. Ei siinä montaa kilometriä mene, kun oppii ohjastamaan oikealta. Ainut ongelma tuon rhd:n kanssa on se, että pitää mahdolliselle mäkkärin autokaistalle mennä perä edellä... ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

MJ sanoi
Jep, samoilla linjoilla täälläkin. Ei siinä montaa kilometriä mene, kun oppii ohjastamaan oikealta. Ainut ongelma tuon rhd:n kanssa on se, että pitää mahdolliselle mäkkärin autokaistalle mennä perä edellä... ;D

Tai sitten kurottaa vaan tarpeeksi kun on avannut sen turvavyön ;) , itse ainakin ihan menestyksellä toiminut näin. Kyllä niiltä mäkkärin työntekijöiltäkin on sen verran löytynyt käsistä pituutta tarvittaessa.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

janza sanoi
Tai sitten kurottaa vaan tarpeeksi kun on avannut sen turvavyön ;) , itse ainakin ihan menestyksellä toiminut näin. Kyllä niiltä mäkkärin työntekijöiltäkin on sen verran löytynyt käsistä pituutta tarvittaessa.

joo, ja se on niin kivan näköistä kun siltä kauniilta mäkkärin tytöltä puristuu tissit luukun reunaa vasten <3
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Kyllä varmaan mäkkärissä käynnit hoituu vaikka peruuttamalla, vai käyttekö te joka päivä niitä tissejä siellä katselemassa? Mutta jos joka aamu joutuu avaamaan timeconilla nosto-oven töihin mennessään, niin aika hankalaksi menee. Meidän perheessä vähän sitä ongelmaa. Itse voisin kyllä hankkia RHD:n, mutta kun en itse sillä pelkästään ajaisi.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Onko mulla jotenkin muita pidemmät kädet vai muilla normaalia lyhyemmät jos ei autokaistalta ruuan nouto onnistu tai ei parkkihalleihin pääse RHD autoilla ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mää hyppään suosiolla autosta ulos näyttämään lätkää ovenavaukseen. Sama homma vielä kotiparkkitalossa ja töissä, mutta onneksi tulee harvemmin autolla mentyä töihin. Mäkkärissä käyn muutenkin vaan kavereiden kanssa :)

Ja aiheeseen liittyen, tuli toinen RHD-auto hankittua talouteen eli Evo kolmonen talviliukkaita varten... tulis vaan ne kunnon kelit. Syntisen nopealta kyllä taas tuntui Roadsterilla ajetun kesän jälkeen.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Taxfree Evo V tuli haettua tiistaina. Nyt rekisteröintiä varten tilattuna kaikki, vielä talvivannekaupat ja tilitietoja ei uskallakaan enää katsoa.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Marteliuksen 3" dp:n, blueflamen putkiston, tulpanjohot, venttiilikopan tiivisteet, tulpanreikien tiivisteet, talvirenkaat, pakoputken kannakkeet, pakoputken kaikki tiivisteet, jäähdytinnesteet, laturin tehostimen ja ac:n hihnat, kiristinrullat, takatukivarret.

Jotain varmasti unohtu ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Osti dodge stealtin
 

Liitetiedostot

  • 2011-12-16 15.18.48-1.jpg
    2011-12-16 15.18.48-1.jpg
    44.5 KB · Lukukerrat 449
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Legnumiin nippu sulakkeita ja jakopään osat. Tarttee aika käydä varaamassa vielä jakorempan tekoon. :peukku Niin ja tilasin automaattiin öljyä että saa vaihdettua. Huuhteluun ei kyllä vielä pörssi taivu mutta vaihdetaan ne nyt edes.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Antti91 sanoi
Sellaisen laitteen, joka asetetaan auton sytyttimen pistokkeeseen, siihen liitetään mp3-soitin ja se muuttaa musiikin radioaalloiksi. Eli mahdollistaa mp3:sten kuuntelemisen sellaisen autosoittimen kanssa, jossa ei ole usb-paikkaa.

Varmasti joku yksinkertainen nimikin on tollasella vempeleellä :p

Sait munki aivot oikosulkuun.. ;D Just juttelin kaverin kaa tollasest ku se oli hankkinu. Noitahan systeemejä on toisissa kännyköissäkin, et saat taajuudella kännykän musat soimaa mankan kautta.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

BamBu^^ sanoi
Noitahan systeemejä on toisissa kännyköissäkin, et saat taajuudella kännykän musat soimaa mankan kautta.

Määki tahon tollasen kännykkään :p Mut ei tietenkää tähä kivikautiseen halkoon saa mitään ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

1,8 -96 Carisman rouvalle,kun voortti räkäs nesteet mäelle tänään motarilla..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tallille auton penkin tyylisen konttorituolin kun sen joutui uusimaan ja sattui olemaan tarjouksessakin... Hoitaa myös joululahjan tehtävän... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Anthony from "Indigo-GT" lähetti jonkinlaisen joulupaketin... Mitähän siellä on ? ???

Jouluaattona varmaankin selviää... ::) Toivomuslista pukille oli melko pitkä...
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

-JP- sanoi
Anthony from "Indigo-GT" lähetti jonkinlaisen joulupaketin... Mitähän siellä on ? ???

Jouluaattona varmaankin selviää... ::) Toivomuslista pukille oli melko pitkä...

Jokos on tullut nollattua vikakoodeja kesäloman kunniaksi sen verran hyvään tahtiin, että lähimuistikin meni samalla? ;D Mielenkiinnolla kuunnellaan, että mitä pukki toi sinnepäin.

Omat ostokset on keskittyneet viime aikoina erilaisiin kaapeleihin kuten USB (9 kpl), VGA (2kpl), VDI (1kpl) jne... ja tietysti kaikki autoon.
 
Takaisin
Ylös Bottom