Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tulipa ostettua vähän aikaa sitten katsastetun Clion työmatka kulkineeksi ;D kun sopivaan hintaan sain :D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Wallius master mig 320. Nyt on sitten se voimavirtamiggikin :D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Sigmaan kesärenkaat 8) ens kesänä pyörii (josvain sopii pyörimään) 20" cromit alla ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

mystinengalant sanoi
et sentään ostanut eräältä lohjalaiselta jobbarilta? ;)

Tais olla Lohjan lähellä asustelevalta ;) ;D. Kelpaa mulle näin aluksi ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Big bend putkentaivuttimen kuudella millikoon lestillä,kiinalaisen paikallismoottorin,ruohonleikkurin renkaita,keskipakokytkimen,ralliratin,unibal niveliä,mikroauton mekaanisen jarrusatulan.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Penkin hallille:
WP_004115.jpg
:driver
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Lanceriin ylävesiletkun ja pari klemmaria. Kyllä ne jääratakelit vielä takaisin tulee... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Custom cagesin cromo häkki, Torgue solutionin billetti tuet konehuoneeseen, ja tulevaan moottoriin fluidamper rulla.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Taas lisää kirkaslakkaa, candyn sideainetta, kultapohjaa ja niille ohenteet. Sideainetta on mennyt jo kaksi kolmosen pyttyä ja kolmas samanlainen nyt menossa, candya melkein 4 pinttiä ja pari pinttiä menee ainakin vielä sekä kultaa useampi litra. Lakan määrässä en ole enää edes pysynyt laskuissa... ;D Epoksit ja muut pohjamaalit kun laskee kaiken päälle, niin hitto, että aineita kuluu vaan paljon kun koko auto vaihtaa väriä... :p
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Jupe sanoi
Custom cagesin cromo häkki, Torgue solutionin billetti tuet konehuoneeseen, ja tulevaan moottoriin fluidamper rulla.

Mistä hankit nuo kaaret?
Asennettuna vai "putket paketissa"?
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tilasin JMS Technicin kautta. Pelkät kaaret tuli. Työ olis ollu noin n 2000e luokkaa.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Skydiver sanoi
Taas lisää kirkaslakkaa, candyn sideainetta, kultapohjaa ja niille ohenteet. Sideainetta on mennyt jo kaksi kolmosen pyttyä ja kolmas samanlainen nyt menossa, candya melkein 4 pinttiä ja pari pinttiä menee ainakin vielä sekä kultaa useampi litra. Lakan määrässä en ole enää edes pysynyt laskuissa... ;D Epoksit ja muut pohjamaalit kun laskee kaiken päälle, niin hitto, että aineita kuluu vaan paljon kun koko auto vaihtaa väriä... :p
Mut onse kaiken väärti kuitenkin On se vaan jumalaare soikoon nätti...
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Jani T sanoi
Mut onse kaiken väärti kuitenkin On se vaan jumalaare soikoon nätti...

On se. ;D Maalit on tehty käytettäväksi ja kyllä me niitä käytetäänkin. :p Priimaa pukkaa... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Skydiver sanoi
Taas lisää kirkaslakkaa, candyn sideainetta, kultapohjaa ja niille ohenteet. Sideainetta on mennyt jo kaksi kolmosen pyttyä ja kolmas samanlainen nyt menossa, candya melkein 4 pinttiä ja pari pinttiä menee ainakin vielä sekä kultaa useampi litra. Lakan määrässä en ole enää edes pysynyt laskuissa... ;D Epoksit ja muut pohjamaalit kun laskee kaiken päälle, niin hitto, että aineita kuluu vaan paljon kun koko auto vaihtaa väriä... :p

Alkaakos pikkuhiljaa olemaan maalissa?

Minä melkein ostin jo auton mutta hinnasta vielä pientä viilausta..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?


joo, meikäläinen on vajaan parin tunnin päästä vajaa melkein keski-ikäinen. ;D

niin ja JP:lle hyvää synttäriä myös! muista, että miehet paranee vanhetessaan, toisin kuin.. :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nahkuri sanoi
joo, meikäläinen on vajaan parin tunnin päästä vajaa melkein keski-ikäinen. ;D

niin ja JP:lle hyvää synttäriä myös! muista, että miehet paranee vanhetessaan, toisin kuin.. :peukku

Osanotot molemmille :kuningas :joulu :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nahkuri sanoi
joo, meikäläinen on vajaan parin tunnin päästä vajaa melkein keski-ikäinen. ;D

niin ja JP:lle hyvää synttäriä myös! muista, että miehet paranee vanhetessaan, toisin kuin.. :peukku

Onnittelut on aina paikallaan. :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Hain takapuskuriin maalit. 3dl ja vaivaiset 80€, v***u mitä ryöstöö sanon minä!
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Rehveli sanoi
Hain takapuskuriin maalit. 3dl ja vaivaiset 80€, v***u mitä ryöstöö sanon minä!
Mistä :D Itse ostan omat maalini 7€/dl. Ja oletan siis että sun auto on akryylivalkoinen. Ja maalikaupoissa hinnoittelu menee:
a) tietää mitä ostaa 100% hinnat
b) kyselee _jotain_ tuotteista 150% hinnat
c) ei tunnu tietävän tuotteesta 250% hinnat

:D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Urran sanoi
Ja maalikaupoissa hinnoittelu menee:
a) tietää mitä ostaa 100% hinnat
b) kyselee _jotain_ tuotteista 150% hinnat
c) ei tunnu tietävän tuotteesta 250% hinnat

:D
Lisättäköön tuohon a-kohtaan että kun aikansa käy samassa paikassa, niin hinnoista lähtee 10-30%. ;D

Rehvelille on myyty oikein kunnon litrahinnalla. Sano nyt vielä että ohennettuna tuo 3dl. :'(
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Urran sanoi
Mistä :D Itse ostan omat maalini 7€/dl. Ja oletan siis että sun auto on akryylivalkoinen. Ja maalikaupoissa hinnoittelu menee:
a) tietää mitä ostaa 100% hinnat
b) kyselee _jotain_ tuotteista 150% hinnat
c) ei tunnu tietävän tuotteesta 250% hinnat

:D
Niin enpä noista maaleista kyllä tiedä :D Maalarin kanssa oli juttua niin sanos että sille maksaa 100€/litra kyseises puljus.
Annoin vaan värikoodin että tuollasita 3dl kiitos. Seuraavaks saa hakea kyllä maalari itse mulle maalit prkl :D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

_AH_ sanoi
Lisättäköön tuohon a-kohtaan että kun aikansa käy samassa paikassa, niin hinnoista lähtee 10-30%. ;D

Rehvelille on myyty oikein kunnon litrahinnalla. Sano nyt vielä että ohennettuna tuo 3dl. :'(
Ja vielä ilman kovetinta. Paljonkohan ne olis siitäkin ottanut lisää :eek: 2k ja mitsun W83G tais olla värikoodi.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Monta kertaa oon sanonu että kaikkee pitää kokeilla paitsi volkkaria. No nyt pihassa on volkkarin tekniikka mitsun kuorissa, saas nähdä mitä tuleman pitää mutta tähän mennessä täytyy sanoa että tuo uusi lanceri ei ole oikeastaan omasta näkökulmasta edeltäjäänsä huonompi vaan mulle paremmin käteen sopiva. Jännä kun en tullut aiemmin moista ajatelleeksi.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Onnittelut Mystisellelancergalantille!
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

mystinengalant sanoi
Monta kertaa oon sanonu että kaikkee pitää kokeilla paitsi volkkaria. No nyt pihassa on volkkarin tekniikka mitsun kuorissa, saas nähdä mitä tuleman pitää mutta tähän mennessä täytyy sanoa että tuo uusi lanceri ei ole oikeastaan omasta näkökulmasta edeltäjäänsä huonompi vaan mulle paremmin käteen sopiva. Jännä kun en tullut aiemmin moista ajatelleeksi.

onnea vaan uudelle hankinnalle ja hinkattavalle! :peukku no onko tää nyt sitten sedan vai se tilaihme? minkä värinen? kuvakin ois kiva..
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nahkuri sanoi
onnea vaan uudelle hankinnalle ja hinkattavalle! :peukku no onko tää nyt sitten sedan vai se tilaihme? minkä värinen? kuvakin ois kiva..

tummanharmaa SPORTSsedan... TAKASSPOILERILLA... noilla spekseillä löytää nettiautosta? :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

mystinengalant sanoi
tummanharmaa SPORTSsedan... TAKASSPOILERILLA... noilla spekseillä löytää nettiautosta? :)

jaa ilmeisesti tuo vähiten ajettu? komea laite! hyvä, ettei tullut sellasta sportbackia, oli se sitten miten paljon käytännöllisempi hyvänsä.. on toi sedani niin paljon paremman näköinen. :D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nahkuri sanoi
jaa ilmeisesti tuo vähiten ajettu? komea laite! hyvä, ettei tullut sellasta sportbackia, oli se sitten miten paljon käytännöllisempi hyvänsä.. on toi sedani niin paljon paremman näköinen. :D

nooh se on mielipidekysymys mutta tuo takaspoikka tekee ihan ihmeitä tolle sedanille. Vielä kun saisi keulaan vähän ilmettä. :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

MäTSi sanoi
....ja siitä se lähtee.

Olisit ostanu fillarin tai "polkupyörän" niin olis tekemistä.

Sillä ei varmaan ajeta 100km päivässä ???

Noo on tossa tekemistä kun pitää ruostesuojaukset tehdä jossain välissä ja iso huolto tulossa. On tuo mukava laite ajella. Vähän turhan rujo toi td käynniltään mun makuun mutta juuri muuta valitettavaa en keksi. :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

nahkuri sanoi
jaa ilmeisesti tuo vähiten ajettu? komea laite! hyvä, ettei tullut sellasta sportbackia, oli se sitten miten paljon käytännöllisempi hyvänsä.. on toi sedani niin paljon paremman näköinen. :D
Vähän samaa mieltä paitsi että Sportbackin keula on PALJON parempi kuin tossa sedanissa :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Jani T sanoi
Vähän samaa mieltä paitsi että Sportbackin keula on PALJON parempi kuin tossa sedanissa :)

Jep jep :seina Harmi kun tuohon ei ole sportbackin keulaa saanut... Toi on kyllä aikamoinen mielipiteiden jakaja tuo sedan vs sportback. Pitänee pohtia jos tuolle keulalle saisi tehtyä jotain.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

mystinengalant sanoi
Jep jep :seina Harmi kun tuohon ei ole sportbackin keulaa saanut... Toi on kyllä aikamoinen mielipiteiden jakaja tuo sedan vs sportback. Pitänee pohtia jos tuolle keulalle saisi tehtyä jotain.
Eihän se oo ku ostaa sportbackin puskuri ;)

Toisena vaihtoehtona:
_AH_ sanoi
Kyllähän sä Jani tiedät varsin hyvin että tuollaisille pienille ulkonäköseikoille on helppo tehdä muutoksia. :peukku ;D
Tuo nyt todellakin on hyvin pieni ongelma :D Ja sattumoisin niin muutama tuuninki on tuohonkin koppaan mietittynä ja osittain tehtynäkin 8) ;D

Nimim: "Ajattelin pienen 5-vuotis faceliftin Coltiaiseen, ei mitään ihmeellistä, pikkasen levitystä lisää, uus konepelti, helmoihin jotain pientä, uus väri ja uudet vanteet" ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom