Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Shadow sanoi
Meiltäkin on pyydetty palomieskalenteria ties kuinka monta vuotta :-* Yks ammattikuvaaja jo lupas sen kuvata ilmaseks ;D ;D

No mutta jatketaan näissä merkeissä talvipäivillä. Riittävästi alkoholia ja eikun kuvaileen kalenteria. ;D

Nyt on parempi lähtee nukkumaan...
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Tamus sanoi
Samitsu ja Starion siis tulee yhdeksi kuvaksi? ;D

Starionin konepellillä on itse asiassa hankinnasta saakka ollut sellanen iso lommo minkä olen epäillytkin syntyneen joko naisen tai jonkun parin poseerauksesta tai touhuista... :( :) Pitänee lykätä suunnitelmaa pellin vaihdosta siihen saakka kunnes selviää ettei mee kahdesti uusiksi...!? :( :)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Shadow sanoi
Jos kelpaa niin seuraava aihe on paljon toivottu mitsu ja mies poseeraamassa kalenterityyliin ;D
Voi varjo-murunen... :-*

Ja tähän ei sitten mitään lehtiä tms huijausta kelpuuteta! ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Tamus sanoi
Voi varjo-murunen... :-*

Ja tähän ei sitten mitään lehtiä tms huijausta kelpuuteta! ;D

huh eksyin jo googlettamaan ::)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Haha, tähänkin tulee kaikkia kivoja ideoita mutta toteutus ei tule onnistumaan ennenkuin saan kameraan laturin. :( Niitä kalenterejakin kun on monenlaisia. ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

"mitsu ja mies poseeraamassa kalenterityyliin" Eihän tuossa nyt sit tarvi kuin löytää joku mies Ollikaisen kaveriksi kuvaan...!? :)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

samitsu sanoi
"mitsu ja mies poseeraamassa kalenterityyliin" Eihän tuossa nyt sit tarvi kuin löytää joku mies Ollikaisen kaveriksi kuvaan...!? :)

Jos tuun huomenna käymään ni voin toimia kuvaajana. Kiillota Starionin konepelti ja varaa poseerausvaatteet valmiiksi! ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

No eikö tossa jo oo yks kuva, ei tarvi enää ku 11 lisää :peukku

main.php


Kirppu: Jotain tollasta vai ??? ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Jani T sanoi
No eikö tossa jo oo yks kuva, ei tarvi enää ku 11 lisää :peukku

main.php


Kirppu: Jotain tollasta vai ??? ;D

jotain tonnepäin mut vähän vähemmillä vaatteilla ::) :peukku
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

DaJackal sanoi
Jos tuun huomenna käymään ni voin toimia kuvaajana. Kiillota Starionin konepelti ja varaa poseerausvaatteet valmiiksi! ;D

Siinähän se kiillottuis jos toisit jonkun mallin mukanasi mutta nyt on liian kylmää ja sitäpaitsi oon huomenna kaupungissa... Jos kerran vaatteitakin sai olla niin laittaisin sitten kelkkatakin näin talvella... :)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

laivaston puolella palomiehenä toiminut mitsuilija löytyis täällä mut taidan oottaa et aiheeks tulee "mitsu ja terroristi" ;D ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Ei muuta kun Mitsuclubin poika- ja tyttökalenterit tekoon :peukku
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Tirse sanoi
Ei muuta kun Mitsuclubin poika- ja tyttökalenterit tekoon :peukku

Ja taas yks vapaaehtonen näköjään ilmottautu :peukku Muita?
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Eiköhän talvipäivillä ole porukka niin kännissä että ne saa huijattua tuohon hommaan ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

kieltäydyn etukäteen vielä selvinpäin :p
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Heeei, nyt alkaa porukka tylsäks. Paitsi että kyllä nuo kieltäytymiset unohtuu siinä pienessä humalatilassa ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Noi kieltäytymiset vaan tarkottaa sitä että ne ihan varmasti suostuu ja vielä älästi ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

tätä menoa alan varmuuden vuoks absolutiksi :D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Eikä se mitään etes auta 8)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

no sen verran pihi kyllä olen kun kerran on noi juomat tossa lattialla niin pitää ne poiskin juoda ;D
hallilla löytyy lisää mut niiden säilyminen riippuu remppaamisen määrästä
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Shadow sanoi
Noi kieltäytymiset vaan tarkottaa sitä että ne ihan varmasti suostuu ja vielä älästi ;D

eijeijei! matkalla täytyy riipasta sen verran kova känni vissiin että saa sammua suoriltaan kun tulee perille ::) ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

kirppu1990 sanoi
eijeijei! matkalla täytyy riipasta sen verran kova känni vissiin että saa sammua suoriltaan kun tulee perille ::) ;D
Eihän koko reissussa sitten mitään hauskaa ole jos kaikki tulee sinne vaan sammumaan ;D pitäähän sielläkin vähän yrittää edes tolpillaan pysyä :peukku
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Tirse sanoi
Eihän koko reissussa sitten mitään hauskaa ole jos kaikki tulee sinne vaan sammumaan ;D pitäähän sielläkin vähän yrittää edes tolpillaan pysyä :peukku

toivotaan että tolpilla pysytään :peukku
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

kirppu1990 sanoi
eijeijei! matkalla täytyy riipasta sen verran kova känni vissiin että saa sammua suoriltaan kun tulee perille ::) ;D

Aina parempi ;D Tuleepaha mielenkiintosia kuvia sit 8)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

kirppu1990 sanoi
eijeijei! matkalla täytyy riipasta sen verran kova känni vissiin että saa sammua suoriltaan kun tulee perille ::) ;D


Älä helkutis sammu! Siusta tehään vielä kynttiläillallinen! ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

ette tee miusta sitä minkä filmi näin!! ;D tehkee mielummi joulukinkku ettei pala joka paikka ;D ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

kirppu1990 sanoi
ette tee miusta sitä minkä filmi näin!! ;D tehkee mielummi joulukinkku ettei pala joka paikka ;D ;D


;D ;D ;D ;D ;D ;D Mut kyllä se joulukinkkuki palaa kun se uuniin unohtaa tarpeeks aikaa! ;D Ei hitto, kuolema nauru!!
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Kynttiläillallinen ;D ;D Legendaarista ;D ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Hei kiitti, meinaan tukehtua nuudeleihin ;D Tähän aikaan vuorokaudesta ei voi ku pienet naurukohtaukset vetästä näistä jutuista
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

nyt on kyllä pakko poistua unten maille etten taas nuku pommiin :p
koettakaas nyt käyttäytyä täällä sit ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

J.Niemi sanoi
Siinä olis varjolle että pääsee peittoo heiluttaan ;D

Hahaha mahtava! ;D Miten pystyt elämään sen tiedon kanssa että nyt oot mun likasessa mielessä jatkuvasti ;) :-*
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Shadow sanoi
Hahaha mahtava! ;D Miten pystyt elämään sen tiedon kanssa että nyt oot mun likasessa mielessä jatkuvasti ;) :-*

No ehkä mää selviän siittä ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

J.Niemi sanoi
No ehkä mää selviän siittä ;D

Sun kuvas nosti riman korkeelle muita kalenterikuvia silmällä pitäen ;D
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Ei luoja Jarkko! Toi on ihan mahtava kuva! ;D Katoin kuvan täällä koulussa ja repesin totaalisesti kesken teoriatunnin. Loistava veto. :peukku Ja toi olisi ihan täydellistä matskua meitin kalenteriin.
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Tamus sanoi
Ei luoja Jarkko! Toi on ihan mahtava kuva! ;D Katoin kuvan täällä koulussa ja repesin totaalisesti kesken teoriatunnin. Loistava veto. :peukku Ja toi olisi ihan täydellistä matskua meitin kalenteriin.

miun tyttökaveri meinas tussauttaa liikenneympyrän pitkäks ku jäi tuijottaa sitä kuvaa ;D sopinee myös minun seinälle tuo :peukku
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Tunnen itseni taas erittäin viisaaksi. Joskus olen sanonut että "ei, lapsille ei kannata antaa autonavaimia, varsinkaan jos ei ole vara-avainta" onneks mulla on molempiin autoihin vara-avaimet. Legun avaimet menin antamaan tuota kuvaa varten tällä pikkuneidille, joka kiltisti antoi avaimet takaisin. Noh, hetkenpäästä sitten huomasin että avaimet on kadonnu, noh ei muuta kun etsimään ja tietysti naperolta täytyi kysellä missä avaimet on. nooh, jonkun 30min hakemisen jälkeen totesin että" joo, kyllä ne löytyy joskus, käytän vara-avainta". Noh, kävelin sitten peilin ohi...avaimet roikkui mun tissiliiveistä :nykii
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Mää oon ainaki taas unhtanu koko kuvapelin ku tää ei oo pysyny aktiivisena ::) Laita ton nykysen rinnalle joku toinen vaihtoehto jos auttais? :)
 
Vs: Mitsu-aiheinen kuvapeli - Keskustelu

Kelpaaks tohon "mitsu ja huvipuisto" kuva mitsusta ja naikkonen bikineissä? :D Eiks se lasketa huvipuistoksi....
 
Takaisin
Ylös Bottom