Mitsu Galant 2.0i EXE vm. 1990 hintaluokkaa

weldor

New Member
Liittynyt
1 Marraskuu 2005
Sijainti
Kajaani
Olen iskenyt silmäni yhteen vuosimallia '90 olevaan HB Galantiin johon on juuri tehty täyshuolto. Vaihdettu jakohihna ja kiristinpyörät, kaikki iskarit ja takaluukun nostimet. Vissiin myös kaikki nesteet ja suodattimet koska täyshuolto on tehty. Gallulla on ajettu 178tkm. Nyt olisi hauska kuulla paljonko tuon ikäisestä ja noilla kilometreillä olevasta Gallusta kannattaa köyhtyä? Gallulla on hintaa 1900€, epäilyttävän halpa on ja sen vuoksi mietityttää lieneekö siinä jotain piilovikaa. Myynti-ilmoituksessa sanotaan että erinomainen kunto ja siisti korinen eikä ruostetta löydy. ???
 
No, emännän -91 EXE Galant makso 2600e about 2 vuotta takaperin, niin tiedä sitten onko tuo 1900e nyt niin epäilyttävän halpa. Kilometrejä oli kyllä yli 100tkm enemmän mittarissa kun tossa sun mainitsemassa yksilössä ;D
 
Nätin näkönen auto se yksilö, se on nettiautoski kai, semmonen harmaa hb mis on kaikki muovipuskurit yms?. Ilman muuta paikan päälle kattomaan.
Aika vähän ajettu galantiksi, et ois hyvä olla vertailukohde. Mut sanotaanko et jos kaikki on ok niin pitäs olla perkeleen hyvä ajettava. Hb malli musta ainaki tukevamman tuntunen ku sedani. Hinta vaikuttas todella hyvältä, voipi olla että esim huonot renkaat tai muuta tohon hintaan.

Mut jos on hyvin pidetty niin pitäs olla aika ok, sehän noissa enemmän (melkein 300t) ajetuissa galluissa on että niihin on yhtä sun toista uusittu. Itsekin iskin silmäni tuohon mutta ku piti mennä hairahtuu ostaa toi GTI:n romu tos vähä aikaa sit ni ei voi mitään. Kirkkaat vilkut ja kaikkee..... ;D tosta ei paljoa enää E3 sarjan galantin ulkonäkö parane.

Onhan ne perusviat tietty mitä voi olla. Et koiranluut voi olla menos ja sit kandee vähää antaa rivakampaakin kaasua ja kokeilla et kone käy värinättömästi isoillakin kierroksilla kun just hihnat kerta vaihdettu niin voi olla herkästi menny väärin. Pitäs kyllä olla tosi messevä jos uudet iskaritkin löytyy. Sanoisin et kyl tohon hintaan saa jotain pientä sanomista olla....:p

Ite olisin aika ennakkoluuloton, hyvältä siis kuulostaa :peukku
 
Kovasti kyllä kiinnostaa tuo Gallu. Tänään selvis että Lanccukin lähtee huomenna uusille omistajille. :'(
Hyvin on palvellut mutta isompaa autoa on tarvista kun pukkaa tuota perheenlisäystä. ::)
Luulis tuossa Gallus olevan autoo pitkäks aikaa.
Kait se pitää lähtee käymään Hesassa viikonloppuna. Jos sieltä sitten tois Galantin kotia. ;)
 
Joo, saapa jäädä se Galantti ostamatta sieltä hesasta... Myyjän asiakaspalvelu oli alapuolella kaiken arvostelun. Soittelin äsken sinne firmaan, ja kyselin että miten onnistuis Galantin katsastus ennen kauppoja jos olis siitä sitten valmis maksamaan hieman enemmän. Gallulla on joulukuussa katsastus edessä. Myyjä rupeaa suoraan urputtamaan että ei hän sitä rupea katsastamaan, asiakas saa itse katsastaa auton kauppojen jälkeen. Jos ei kelpaa niin sopii etsiä muualta. Ja löi luurin korvaan! :eek: :mad:
Galantissa on kyllä pakko olla jotain piilopaskaa kerran ei edes maksusta suostu sitä katsastamaan.
En todellakaan suosittele minkäänlaista kaupantekoa UNA-yhtiöt OY:n kanssa kerran jo asiakaspalvelu on tuota tasoa.
 
Pitääpä käydä kattoo auto, asun melkein vieressä. ;D Tuttu ois tuon hintaluokan autoa vailla...Onko noissa hyväkin kori yleensä? Onko galvanointia tai sinkitystä?
 
hyvä kori niissä on jos vaan on pidetty sen verran huolta et viittitty joskus massata.. mulla on meinaa toi toinen niin loisto kunnos et huh... se on kyl oikeesti edelliset pitäny hyvänä ja nyt mää...

OFFTOPIC: ;D
Mulla ois molemmat -91 gallut myynnissä jos kiinnostaa. ::) molemmat on katsastettu tänävuon... nelikko viimeviikolla ja etuveto toukokuussa.
 
Kyrvähtävän oloinen äijä UNA-yhtiöillä ainakin puhelimessa poskisolistina. Itse tuonne soittelin kun autoa olin hankkimassa. Ja muutenkin haiskahtaa oudolta.

Ilmoituksessa oli, että auto hyvässä kunnossa ja täydellinen huoltokirja. Paikan päällä äimisteltiin sitten lommoista rotteloa jossa huoltokirja 40tkm asti (autolla ajettu 122tkm).
 
Kiitoksia vaan "varoittelusta". Auto oli kolariauto, en selvittänyt, onko kyseessä pikku mälli vai ihan oikea kolari. :( Mutta joka tapauksessa korjausjälki oli sellaista, että minäkin "paikkaan" paremmin. :)
 
weldor sanoi
Kunnon kusetusfirma...  ;D

Khyl.. Heti pisti silmään kun suurinpiirtein 2. maailmansodan nähnyt patu pyyhältää paikalle Ladalla ja myy autoja, joista yhden hinnalla saisi 10 vastaavaa rotteloa. Tiedä sitten onko sama henkilö, mutta tuollainen ainakin alkukesästä oli..

;D
 
Takaisin
Ylös Bottom