mitsu l20 vm.2000 korotus

pietro

l200 vm 2000
Liittynyt
8 Elokuu 2013
Mikä on toimivin tapa korotttaa l200 koria,??, max.50mm. ???
Mitä tulee ottaa huomioon ja minkäläinen setti ois hyvä asentaa alle.
Mitkä iskunvaimentajat koettu hyviksi ajossa...kohtuu hintaiset.
Renkaina alla general aameritrack 265/75x15, pyörii ja kääntyy hyvin :driver, minkälaisia kokemuksia muilla näistä gummeista. Maavaraakin riittävästi ainakin toistaiseksi :)ä

Mitä renkaita suositte kyseiselle autolle kun ajoa asfaltilla 70% hiekka/maasto 30%.
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Kohtuuhintaiset? tonnin satsi juukan poijilta ainaski 2,8 pitkään..siis koko sarja vääntimet, takajouset, iskarit ympäri..en pitäny kalliina. I bay.stä voi saada 800euroon. En pitänyt tarpeellisena. Kuitenkin takuu toimii. 8)
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Kiitos vastauksesta, ei tonni pahalta kuulosta kun puhutaan koko setistä.
Korin korotukseen kaivataan vinkkejä, jos sitä vois välttää tyhmät virheet jo ennalta ::)
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Korin korotuksessa kannattaa ottaa ohjausvarsi auki ennen korottamista, ja sitte vain kiinni kun oikeassa korossa. Itellä palojen asennuksen jälkeen piti vielä vaihdetangon ja neliveto kytkentöjen keppien keskikonsolimuovia sahailla. Jatkoin samalla vaihdekeppiä muutaman sentin.
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

mitä siellä kone huoneessa pitä ottaa irti jos korottaa sen korin olettaisisin että syyläri nousee korin mukana mutta visko flekti ei.
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Ei tarvi muuta kun rattiputki löysätä..helppo homma, kääntelet vain rattia kun kaveri katsoo et ruuvi on näkyvillä...takapään koriin menevät johdotukset voi myös kattoo et ne on riittävän löysät.. 8)
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Kiitoksia vastauksista.
Seuraavaksi kyselenkin, että mikä aiheuttaa 4veto kytkettynä tärinää/ jurraavaa efektiä alustassa. Ilmenee ainoastaan kun painaa kaasua ja vääntöä päällä. Kardaanin ristikoissa ei tunnu olevan väljyyttä, mahollisesti tuki/kannatinlaakeri, vai mikä se nyt on??
Onko muilla tullut eteen, kun 4veto päällä kääntää ohjausvarat loppuun, niin alkaa ahistaan kulkua?? Neuvoja, niksejä. :nykii
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Ainakin yhtään erikokoiset pyörät etu ja taka-akselilla riittää aiheuttamaan
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Kiinteä (= lukittu 50/50 ilman tasauspyörästöä) ahdistaa käännöksissä. Normaalia. Siksi kiinteän (ts. lukitun) nelivedon käyttö kielletään ohjekirjassa pitävällä alustalla.
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

Kiitoksia vastauksista, eli juuri sitä mitä halusin kuulla, kun ajattelin itsekin noin. :peukku
Jurrausta ilmenee edelleen vaikka laitoin normikokoiset talvipyörät alle ja ovat hyväkuntoiset.
No täytyy hieman tutkia asiaa, et mistä se jurraaminen johtuu.
 
Vs: mitsu l20 vm.2000 korotus

jurrausta aiheutti surkeassa kunnossa oleva vaihteiston kannnatin/tuki, uusi alle ja jurraus loppu.
alla nyt allterrainit 31" 10.5x15- ja on paremmat, hiljaisemmat ja tukevammat kuin vanhat gummit...


Yks päivä alkoi mitsu tiputtteleen öljyä kohtuu paljon. Siinä sitä sitten pesin konehuonetta pari tuntia ja etsin vuotoa. Vuoto paikantu laturiin ja öljy tuli sieltä läpi :nykii.Laturi irti ja auki. Oli laturin sisältä akselin stefat halki ja öljy pääsi alipainepumplta läpi laturille. Laitoin uuden laturin tilalle ni eiköhän se sillä.
Piuhat kiinni ja sillä hyvä, tai niin luulin. Muuten pelas ihan ok, mutta radiolta ja kellolta lähti muisti ??? Kerkesin ajella päivän ja alko himmeänä SRS valo palaa. No, eiku tarkistaan kytkennät ja sulakkeet ja kaikki ok. Ei pelittäny vieläkään ja uus tarkistus kierros. Ajatus oli, että virtävähissä ku tuntu hieman laiskasti starttaavan, mutta miksi? Konehuoneen sulake/releboxista löyty 80A alternator(laturi/lataus) sulake, joka oli aivan juuresta kärähtäny ja ei näkynyt päällepäin....Aikä lataa silloin akkuja. Kannattaa siis muistaa irroittaa akunkenkä/kengät kun värkkää sähköjen kans, niin välttyy tällaiselta turhalta ohimoiden hieromiselta :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom