mitsu lancer 2.0 sport stw:n vakuutukset

JaakkoZZ

New Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2011
mistä olette vakuutukset ottanu esim. Tähän lanceriin jollainen itellänikin on.

Pohjolan liikennevakuutus ja kevytkasko 1200€/vuosi on aika suolanen hinta, saiskohan jostain halvemmallakin ? Omien selvitysten jälkeen aika huonolta näyttää mut luulis nyt et jostain edes...kattavuudestakin voisin tinkiä kunhan vuosimaksut pienenis...

Kyllä on vakuuttaminen sikakallista tässä maassa....
 
Vs: mitsu lancer 2.0 sport stw:n vakuutukset

Mulla on kyseisen kulkineen vakuutukset If:llä ja hintaa vuodessa on n. 1100€/vuosi. Ja kasko on huippukasko, johon kuuluu tuulilasiturvaa, parkkipaikkaturvaa jne.

Tossa hinnassa on kyllä jo huomioitu liiton alennuksia ja keskittämisalennus, kun on useampi vakuutus If:llä.
 
Vs: mitsu lancer 2.0 sport stw:n vakuutukset

Itsellä Lähi-Vakuutuksessa. Keskittämisetujen ja mahdollisuuden isoon omavastuusummaan jälkeen tais olla 150e kalliimpi vuodessa kun puolikasko. En uskalla sanoa suoraan mut muistelisin et hinta kolahti johonkin 8-9 alkuiseen vuodessa. Siis täyskasko + tuulilasivakuutus.

Tommonen isohko omavastuu on vähän huono jos on tapana kolhia autoa (mun ei ollut mut joku muu on kyl päättäny peruuttaa mun takapuskuriin). Mut idea oli kuitenkin ettei paljon paina siin vaiheessa jos auto menee lunariin..
 
Takaisin
Ylös Bottom