Tere
Tuli tollanen Diisselinä hankittua ASX:n tilalle kun tila loppui kesken ja autossa irroitettava vetokoukku.
Noh, avaimella olen lukituksen avannut ja yritän sitä koukkua irroittaa, mutta tuo vipu mistä väännetään ei pyörähdä kuin vähän matkaa alaspäin ja jumittaa. Ymmärtääkseni pitäisi kuitenkin tulla reilusti alaspäin ja samalla koukun irrota? Onko vain niin ruosteessa ettei lähde? Lekaa, CRC:tä vai mitä sille kannattaa tehdä? Alkaa ahdistaa kun tarvii vaimonkin raskaana olevana nostella lastenvaunuja tuon korkean kynnyksen yli kun ei alalautaa saa aukaistua kun ottaa koukkuun kiinni.....
Brink-merkkinen koukkuhan tuossa on, alkuperäinen taitaapi jopa olla.
Jollain ollut samoja ongelmia? Vihjeitä otetaan vastaan ja pullakahveja vastaan jos joku likellä asuva haluaa tulla näyttämään miten homma toimii tänne Hämeenlinnaan niin tervetuloa !
Tuli tollanen Diisselinä hankittua ASX:n tilalle kun tila loppui kesken ja autossa irroitettava vetokoukku.
Noh, avaimella olen lukituksen avannut ja yritän sitä koukkua irroittaa, mutta tuo vipu mistä väännetään ei pyörähdä kuin vähän matkaa alaspäin ja jumittaa. Ymmärtääkseni pitäisi kuitenkin tulla reilusti alaspäin ja samalla koukun irrota? Onko vain niin ruosteessa ettei lähde? Lekaa, CRC:tä vai mitä sille kannattaa tehdä? Alkaa ahdistaa kun tarvii vaimonkin raskaana olevana nostella lastenvaunuja tuon korkean kynnyksen yli kun ei alalautaa saa aukaistua kun ottaa koukkuun kiinni.....
Brink-merkkinen koukkuhan tuossa on, alkuperäinen taitaapi jopa olla.
Jollain ollut samoja ongelmia? Vihjeitä otetaan vastaan ja pullakahveja vastaan jos joku likellä asuva haluaa tulla näyttämään miten homma toimii tänne Hämeenlinnaan niin tervetuloa !