No joo pitihän munkin tarinani kirjoitella. Viis Mitsua ehti olla. -94-Galantin kun vaihdoin -00-GDI Carismaan niin muuta hyvää ei juuri tapahtunu kuin sisämelun pieneneminen. No Karista tuli tosi hyvä alustaltaan Koni-Sportien ja Eibachien avulla, mut ilo alko hyytyä lapentautien myötä (kiitos osittain hollanikkaiden). 40tkm paikkeilla alkoi nää tutut GDI-ongelmat mistä tääl nyt vasta aktiivisesti keskustellaan. Kesä ja hermot meni paikallisen huollon kans ihmetellessä, no onnex lähettivät maahantuojalle. Kaasuläppäkotelon vaihto ja suuttimien putsaus, ja vot auto kuin juuri sisään ajettu. No sit Kari täytti 4v (80tkm)ja aika katella uusia. Pääsi tuleen 4,5v ja kas tutut GDI-oikut palas, siitä päätös ,nyt saa joku muu "kärsiä" (harmitti vaan luopua todella hyvästä alustasta). Valitettavasti Mitsulla ei ollu mitään potentiaalista vaihtoehtoa. Galantista Carismaan (siis pienempään), kokeilin -04 Lancer Sport farkkua, mut se kokeilu oli lyhyt. Alusta kohtuullinen, mut motti ei sovi tyyliin yhtään. Päätavoitteena oli aito japsi, siihen päädyinkin siis tunnettuun perämoottorimerkkiin. Kaikki muu mielestäni todella hyvä paitsi ohjaustuntuma verrattuna madallettuun Kariin. Kuukausittain ajelen -02- 2l-Gallulla ja voin vaan todeta, että on se h..vetin äänekäs eikä se muutenkaan ihan tätä päivää vakiona ole. Vanhahan se on ja muut merkit ovat ajannet aika hyvin ohi, mut se on totta että korimuotoilu on kans mun silmään tosi onnistunut. (PS. rengasäänet ,varsinkin kostean kelin, vaimenee tosi paljon, kun lisää oven alareunaan tuplatiivisteen, melkein kaikissa merkeissä nykyään paitsi Mitsussa, tein jo -94 Galantiin). Mitsu on muhuhunkin syöpynyt, mut kun pidempään ajelette tän päivän Ho- tai Su- alkuisia merkkejä niin ei se 3th-diamond niin houkutteleva olekaan. Mulle auto on jokapäiväinen kulkine, ei nää harrastus ja jälleenmyyntiarvokin on otettava huomioon, se on kyllä todella pahasti pudonnut Mitsulla viiime vuosina. No selvähän se, kun ei uusia ole paljon myyty. Suoraruiskubensojen tulevaisuutta seuraan mielenkiinnolla varsinkin eurojen. Toyota kun pärjäs kuitenkin paremmin kuin Mitsu, vaik Mitsu oli eka. Oiskohan vaan jääny vähän liikaa avoimia asioita "kenttätestaajille".