Mitsu-uskollisuus?

Jossei tänhetkistä "ongelmaa" lasketa,niin oon kyllä tyytyväinen auton kuntoon ja toimintaan kilometreihin nähden,tuskin mikään näistä "nykyautoista" tulee oleen kasas samaan ikään tullessaan.Tossa tullu monia muitakin autoja propattua,ja pakkohan se on myöntää et vois mitsu tehä jotain toisin,mut toisaalt ku on niin paljo muuta hyvää et ei kai sitä kaikkee voi vaatia..
 
se on muuten mielenkiintoista kattoa miten "nykyautot" pelaa 20vuoden päästä ;D kun ajattelee vaikka kynnyksen rakennetta...helevetisti koteloita ja muita ruostepesäkkeitten toiveita...ei ole enää pakollista ruostesuojausta...kaiken maailman ylimääräiset tietokoneet+airpäkit ja muut perunalastut...
 
... mitkä ei mitään auta jos vähän tulee lunta tupaan niin sipspit ja dipit ei toimi tai kuskit ei osaa käyttää ja sitte käy ikävästi.. toista se on kun kuski päättää miten jarrutetaa ;D
 
joo,itekkin olen tyytyväinen mitsuun...tälläkin hetkellä omistan kolme mitsua (2 Lanceria ja yks 4x4 Galant)... ;D kaikki toiminut ihan moitteettomasti..
Luulen et pysyn viel mitsun kannalla aika kauan... :peukku
 
Merkkiuskollinen oon kovasti ja aiemminkin valmistusmaauskollinen.

Ensimmäinen auto kun ajokortin sain oli Mazda Marella.
Sittemmin eka Mitsu oli Lancer vm-80 ja siihen olin tyytyväinen, kun Hinta-laatu-kestävyys-suhde oli hyvä kun Lancerista maksoin muistaakseni 4000 markkaa ja ajoin sillä 4-vuotta (kansiremppa oli ainut isompi remppa).
Sen jälkeen on pysytty edustusmerkissä.

Seuraava Mitsu oli Sapporo joka on mulla vieläkin - oikein hyvä auto, sen aion pitää vielä pitkään.
Sapporolla oon ajanu jo 100 tonnia  :driver

Jotain merkkiuskollisuudesta kertoonee sekin kun entisellä tyttöystävälläni / nykyisellä vaimollani oli Peugeot 405 ja se päivittyi automaatti Mitsu Lanceriin vm-91 ennen kuin naimisiin mentiin ;) ja ks. Lanceri on meillä vieläkin kakkosautona ..ja on vaimokin tyytyväinen kun ei esim. aina pakkasilla tarvi pelätä että sammuu valoristeyksiin lähtemättä varttiin käyntiin tms.

Seuraava auto luultavasti Grandis, tilaa ois ja hyvännäköinenkin:)
Moi :peukku
 
Re: totuus mitsusta

zare sanoi
No nyt tuli kyl ihan deja-vu fiilikset kun näki ton tekstin ;D

edit: Jaahas... pregnant doglancerin kirjoittama "totuus mitsusta"-topicci onkin sitte hävinny. Ei mulla sitte enää mitään desavuita ilmenekkään ;D

edit 2: No jo on prkl. Kirjotin tohon ekaan edittiin edellisen viestin kirjoittaneen nickin, niin johan se tallennuksen myötä muuttu raskaana olevaksi koiralanceriksi.
Kaikkee sitä näkee :eek:

Johtuu sensuuri asetuksista jotka on foorumissa oletuksena. Siellä on seuraava asetus päällä.

b i t c h = pregnant dog
 
Merkkiuskollisuus on ihan älytöntä. Kaikkea pitää kokeilla. Muutenkin ihmetyttää ihmisten tapa ajatella autoista, että niitä on sitte pakko pitää vuosi tolkulla ja ennen ei vaihdeta kuin lahoavat.

Itse jos olisi pakko valita vain yksi merkki ajaisen vw:llä, mutta kun ei ole. Nyt on alla galant ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Ehdottomasti paras talviautoni ikinä. Mutta niin vaan on, että vaihtoon menee sekin tässä keväällä. Autokuume iskee. ;D

Ensitalveksi tulee taas joku 4x4, siihen olen rakastunut totaalisesti. Jos olisi rahaa niin olisi audi, mutta kattoo ny vaikka tulisi toinen galant...

<- Nuo kaksi kylläkin on perheenjäseniä, niitä ei heti hukata =) Suomennettuna kupla ja hippibussi.
 
Re: totuus mitsusta

V.Taavila sanoi
Johtuu sensuuri asetuksista jotka on foorumissa oletuksena. Siellä on seuraava asetus päällä.

b i t c h = pregnant dog

Juuh kyllä mä sen tuohon protokollaan osasinkin yhdistää, mutta ennemminkin toi versio millä se on korvattu, niin herkisti suunpielet ylöspäin ja aiheutti samalla myös pientä ihmetystä.
Mutta hassunhauska homma kaiken kaikkiaan ;D.

Merkkiuskollisuus on ihan älytöntä. Kaikkea pitää kokeilla.

Aivan samoilla linjoilla Kari.L :n kanssa tässä asiassa :peukku, avartuu maailmankatsomus kun ei toimi liian "putkinäköisesti" ;D (kenenkään ei sitten tarvitse alkaa nostamaan verenpaineita kyseisen sanavalinnan suhteen, ei ollut vdduilua suuntaan eikä toiseen.) Jokainenhan täällä taaplaa omalle itselleen parhaaksi katsomalla tavalla, oli kyse sitten mistä hyvänsä.
Merkki vaihtui taas vuoden alussa, enkä usko että tarvitsee tulla pettymään tähänkään. Hyvät kokemukset jäi kahdesta edellisestä mitsustakin, mitään negatiivista sanottavaa en löydä kummastakaan niistä.
 
ensimmäinen oma rekisterissä oleva auto on mitsu gti ja nelikko perheessä on 15v jo ollut neliveto mitsuja ja ehkä se painoi aika paljon päätökseen mikäs siinä hyviä ne on ollut ja on tämäkin ja oikee oppinen neliveto eikä mitään torseneita tai syncroja puhumattakaan volvon nelikoista pitäs kieltää lailla tommoset sätökset ei voi ees nelikoks sanoo :mad: aito sen olla pitää ;) mitsuista on vain tosi vaikea löytää tehokasta turbo/neliveto :( itse pitäs tehdä tai wr4 (nekin tosi harvassa) tai voittaa lotos ja ostaa evo8 :) imppu on kyl kovin kilpailija mitsunkaa jos otetaan nelivetonen ja tehokas siin ne vaihtoehot onkii aika näyttää ;D
 
kerran mitsu..aina mitsu..vaikka muillakin ajaa välillä niin paluu mitsun rattiin on niin kuin kotiinsa tulis.
niin.. ja -97 galantti ei vain haaveissa,vaan aikeissa. ;D
 
Ei Mitsuissa sinänsä mitään erityisiä vikoja tunnu olevan, nyt vain jostain syystä tekisi mieli vaihtaa autoa ja harkinnassa olisi joko Nissan tai Renault.
 
suosittelen unohtamaan noi patonkimaan painajaiset ja muut ranskikset sinne lähimmälle grillille minne ne oikeasti kuuluu.. putkitetut koneet useammassa ja kun kerran menee pahvi tai vastaava niin se menee sitten aina..
 
Mun täytyy varmaan myöntää kylmä totuus että seuraava autoni ei ole mitsu :( Vaan mazda 6 farmari Gti ja väri totta kai se keltainen jota ei saa muuhun kuin gti malliin (lussu paskahan se on) mutta en pidä noista mitsun uusista farmari malleista (kamalat takavalot :mad: ;D) ja koirat pakottavat ostamaan farmarin seuraavaksi ;D Mutta kyllä sitä galantissa vielä ainakin vuosi pysytään ;D
 
Mitsu_Girl sanoi
.....Mun täytyy varmaan myöntää kylmä totuus että seuraava autoni ei ole mitsu :( Vaan mazda 6 farmari Gti.....

varaudu sit kun makkaran ostat mahdollisiin kansivikoihin...
foortti kun taitaa sekin tekniikaltaan olla... ei saisi kiroillä täällä :p ;D

ainakin paikallisessa maksalaatikko huollossa on jo ollut kansivikaista 6:sta huollosa.... :-[
 
Noh noh korpela, täällä vahän samaa vikaa.. nelikko lähti ja rikkinäisen tanarin ostin tilalle eilen.. :eek: tahtoo mitsun tuoreemat järkevät diesel vaihtoehdot olla aika vähissä.. :seina

-Eki

ps. Elekää lynkatko mua... ;)
 
:seina :seina

olishan 97-> farkku tiiseliä tarjolla.... aina satunaisesti... ;)

...no joo ei lynkata ;D

ps. sun tulee ikävä sitä nelikkoa ::) ;D
 
Totta toinenpuoli... kyllähän se yllättävän hyvä auto oli ajaa kesät talvet... mutta sain vielä option käydä aina välillä kattomassa nelikkoa jos tulee oikeen paha ikävä.. :peukku

-Eki
 
Kyllä se on Mitsu joka , siis jotka on ja pysyy nyt ja aina!! Isukki hommasi vuonna 1980 2,0 GLX Gallun uutena, liikenteessä tänäkinpäivänä ja ei kertaakaan tielle jättänyt, ajettu nyt 67 :peukku0tkm!! Ite ajelen -89 lacerilla(uus koppanen), hommasin vuonna 1999, vikoja ei havaittu. Muori ajelee vm. 2000 Carismalla, loisto auto! Isukin "kayttö auto" on 1990 Gallu kaikilla herkuilla, vuoden vanhana tuli perheeseen, ja yllätys, onhan se mitsu, joten ei edelleenkään mitään tielle jäämisiä ole ollut, ajettu 439tkm!!! Joten merkkiuskollisuus on taattu!!! Mitsu on ja pysyy!!
 
keskiviikkona tuli ensimmäinen mitsu meijän perheeseen. :) toivottavasti kestää kauan ja periaatteessa ainakin tekniikan pitäisi. koneella ajettu n. 100 000tkm , korilla n.330 000. JA autohan on Mitsubishi Galant Gli 2.0. Uskollisena pysyn jos ei mitään aivan kamalaa tapahdu ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom