MITSUBISHI CALANT 2.0 GTI 4-DYNAMIC

AeTc

GALANT VR4 RS//SUBARU IMPREZA WRX (ratapeli)
Liittynyt
27 Lokakuu 2003
Sijainti
Lappeenranta
Onko kenelläkään kokemusta lastu virittämisestä kyseiseen autoon että saako mistään kunnon lastuja ja auttavastko ne mitään jos laittaa viel peltisarjat ja putkiston ja vapaavirtaus suodattimen ni onko se hyöty suhde kannattava teho/rahallisesti itselläni on mahollisuus putkiston teettämiseen AMW ja suodatin mut tartteis vaan kunnon lastun tai vaikka koko moottorin ohjaus yksikön kiitoksia jo etu käteen jos joltain lyötyy tietoo :)
 
Tässä Mitsubishi viritystä:

http://www.mitsubishiclubfinland.net/keskustelu/index.php?board=11;action=display;threadid=1647

kone on eri sarjaa, mutta uskoisin että G63 DOHC reagoi jotakuinkin samaan tapaan viritykseen. Tuossa threadissa mainitaan lastu tekijöineenkin.

Kannattaa sitten muistaa, että E39 painavana autona vaatisi viritykseltä myös laajaa vääntö aluetta toimiakseen... 5 heppaa huipputehoon ei kannata jos sillä tapetaan 5nm vääntöä vaikkapa 4000rpm kohdalta....
 
Osta unichip, itse olen kanssa ajatellut.. Suomesta saisi Muistaakseni, T.Muukkonen, ja netti sivut löydät googlella.. Hinta Vapari koneeseen 800€-850€ sisältää asennuksen ja säädöt dynossa, Se tulee oman moottorinohjausyksikön rinnalle ja on helppo palauttaa myös omalle ohjainyksikölle, Tehoja Vaparissa tullut lisää noin 10-20 hv ja vääntö kasvanut 10-20 nm muistaakseni mutta paremmat tiedot saat kun etsit googlella: unichip
 
makezu sanoi
Osta unichip, itse olen kanssa ajatellut.. Suomesta saisi Muistaakseni, T.Muukkonen, ja netti sivut löydät googlella.. Hinta Vapari koneeseen 800?-850? sisältää asennuksen ja säädöt dynossa, Se tulee oman moottorinohjausyksikön rinnalle ja on helppo palauttaa myös omalle ohjainyksikölle, Tehoja Vaparissa tullut lisää noin 10-20 hv ja vääntö kasvanut 10-20 nm muistaakseni mutta paremmat tiedot saat kun etsit googlella: unichip

Jos itse haluu säätää / laittaa seuraavaan autoon. Sisältää samat ominaisuudet + muita ominaisuuksia niin SMT 6 400e. + säätö hinta....
 
Takaisin
Ylös Bottom