Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Kyseinen peli on jo varmaan vuosia vilkutellut Check Engine valoa, lambdaa, kattia sun muuta on vaihdeltu, välillä valo palanut vähän enemmän, välillä vähän vähemmän. Nyt kuitenkin on tullut muutakin vikaa(samaa??), auto ei kulje enää oikein mihinkään. Ihan ku joku ois varastanut puolet niistä vähistäkin hevosista. Mikähän mättää? Kannatasko aloittaa vaihtamalla katti ja siitä taaksepäin koko putki? Että jos vanhojen kattien sisuskaluja on lennellyt putkistoon ja se vaikuttas tehopuoleen....(näin mulla kävi yhdessä omassa autossa) Onko kellään parempia ehdotuksia? Tuntuu, ettei korjaamotkaan löydä syyllistä tähän. Kone siis 1.5 12V ja ajettu 196tkm.
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

Peke sanoi
Kyseinen peli on jo varmaan vuosia vilkutellut Check Engine valoa, lambdaa, kattia sun muuta on vaihdeltu, välillä valo palanut vähän enemmän, välillä vähän vähemmän. Nyt kuitenkin on tullut muutakin vikaa(samaa??), auto ei kulje enää oikein mihinkään. Ihan ku joku ois varastanut puolet niistä vähistäkin hevosista. Mikähän mättää? Kannatasko aloittaa vaihtamalla katti ja siitä taaksepäin koko putki? Että jos vanhojen kattien sisuskaluja on lennellyt putkistoon ja se vaikuttas tehopuoleen....(näin mulla kävi yhdessä omassa autossa) Onko kellään parempia ehdotuksia? Tuntuu, ettei korjaamotkaan löydä syyllistä tähän. Kone siis 1.5 12V ja ajettu 196tkm.

Kai se pitää aloittaa ennenkuin joku muu ehtii. ECU? :-X (eikös ne 88-92) mallit ole suurimmassa vaaravyöhykkeessä..
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

Juu kyllä nyt taitaa jo ECU olla menossa. Otappa syyniin ja äkkiä... :p
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

On käynyt about 4 kertaa aiheesta, eivät löydä vikaa. Aina vaan lambdaa ehdottavat ja sekin on jo vaihdettu monta kertaa...
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

Peke sanoi
On käynyt about 4 kertaa aiheesta, eivät löydä vikaa. Aina vaan lambdaa ehdottavat ja sekin on jo vaihdettu monta kertaa...

Niin tota ECUa mä kyllä tarkotin että huoltoon pikaseen :p

Pistä vaikka tolle janialholle jos ei kestä seisottaa älyttömän kauaa koko autoa ;D
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

Juu tänne huoltoon edullisesti ja nopealla toimituksella...

jani.alho@elisanet.fi

puh 050-5344710
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

janialho sanoi
Juu tänne huoltoon edullisesti ja nopealla toimituksella...

jani.alho@elisanet.fi

puh 050-5344710

Off topic, mikä on edullisesti? Kiinnostais tietää paljonko huolto kustantaa
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

paa soittaen tai mailaa.. niin sovitaan paremmin
 
Vs: Mitsubishi Colt -91 OUTO VIKA!

huolto on 40E-80E riippuu tapauksesta ja korjaus on 100E-> (yleensä 100E)

tarkan hinnan saat kun lähetät sen mulle ja sitten ilmotan tarkan hinnan millä tehdään ja jos päätät että että halut sen kuntoon niin, pistän sen kuntoon ja lähetän sen postiennakolla takaisin, mutta jos hinta ei mielytä niin pistän poksin takasin postiennnakolla jonka summa on ainoastaan takaisin lähetys kustannus
 
Takaisin
Ylös Bottom