Mitsubishi galant 88-92 korisarja?

Tonzar

New Member
Liittynyt
21 Tammikuu 2014
Sijainti
Vantaa
Mistäs kaikkialta vois löytyä erillis korin-osia Galantteihin 88-92 vuosimalleihin tai ihan kunnon bodykittejä onkos kellään mitään paikkoja/sivuja tiedossa?

Itse yrittänyt kovasti etsiä ebayt sun muut läpi.. Ei tunnu millään tai mistään löytyvän mitään..
 
Mitsubishi galant 88-92 Korin-osia

Et mistään, 2gen eclipsen etupuskuri on lähin sopiva e3x galanteihin, helmat joutuu väkertää yleismallisista, takapuskurin joutuu tekemään ihan ite...

Mutta joka tapauksessa joutuu itse kuiduttamaan aika paljon...

Tuossa on mun valmistumanton projekti... (Ei ikinä valmistunut)
http://mmc.1g.fi/kuvat/Galant+projekti/korisarjan+vääntöä/
 
Vs: Mitsubishi galant 88-92 Korin-osia

Minulla on jossain tuolla tontilla Galant jossa on jonkinlainen melko hillitty korisarja mutta en tiedä mistä se on peräisin... Ei ainakaan vaikuta omatekoiselta... Voisi olla myynnissäkin jos joku siitä sopivasti maksaa... :) Kuvia ei ainakaan ennen kevättä järjesty mutta jos mielenkiintoja löytyy niin sitten voi palailla asiaan ja käydä vaikka paikan päälläkin tutkimassa...
 
Vs: Mitsubishi galant 88-92 Korin-osia

Kauan siihen meni mutta nyt on muutama kuva... En tiedä yhtään mikä sarja tuollainen on mutta myynnissä on jos ketä sattuu kiinnostamaan...? Itse joutuu purkamaan tai ostamaan vaikka koko auton... :)
 

Liitetiedostot

  • Kuva0044.jpg
    Kuva0044.jpg
    45.1 KB · Lukukerrat 221
  • Kuva0045.jpg
    Kuva0045.jpg
    30 KB · Lukukerrat 225
  • Kuva0046.jpg
    Kuva0046.jpg
    46.6 KB · Lukukerrat 217
Vs: Mitsubishi galant 88-92 Korin-osia

Ja minulta voi ostaa halutessaan tuon takalasin päälle tulevan violetin spoilerin/lipan/miksi sitä nyt haluaakaan kutsua. :)
 

Liitetiedostot

  • Spoileri.jpg
    Spoileri.jpg
    69.4 KB · Lukukerrat 229
Vs: Mitsubishi galant 88-92 korisarja?

Ja molemmat asiat voi siis noutaa yhdellä kertaa samasta paikasta jos innostuu tuotteista... :)
 
Vs: Mitsubishi galant 88-92 Korin-osia

DaJackal sanoi
Ja minulta voi ostaa halutessaan tuon takalasin päälle tulevan violetin spoilerin/lipan/miksi sitä nyt haluaakaan kutsua. :)
on muuten aika erikoinen ;D
 
Vs: Mitsubishi galant 88-92 Korin-osia

DaJackal sanoi
On noita samitsun näppien läpi kulkenut kuulemma useampiakin, eli ei se mikään superharvinaisuus ole. Osta saudiin? :)
tarkotin erikoisen näköinen :p

siihen ei osteta muuta kuin kansipahvi ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom