Mitsubishi lancer 91 glxi virrat hukkuu???

adveksi

New Member
Liittynyt
29 Syyskuu 2006
missä vois olla vika lancerissa 1,5glxi kun lataan akun laturilla täyteen ja laitan kiinni akun autoon niin auto käy hyvin ja kulkee ok mut kun sammutan auton ehkä kymmenen minuutin päästä niin virrat on loppu ja auto ei jaksa startata.ja mistä voi laturilta mitata virrat mitä se tuottaa eli onko sielä paljon piohoja jotka tulee laturista ulos ja jos on niin mistä niistä :-\
 
Vs: Mitsubishi lancer 91 glxi virrat hukkuu???

mittaa auton käydessä akun navoista,pitäs tulla sellaset 14 volttia suurinpiirtein.ja jos tulee enemmän esim 18v kuten yhdessä mun muutaman kuukauden ikäsessä laturissa niin akku on pian vainaa je ehkä jokin muukin. voi myös olla että jännite ei nouse yhtään auton käydessä,ja sillonhan se ei lataa vaan kuluttaa akkua :p
 
Vs: Mitsubishi lancer 91 glxi virrat hukkuu???

eli jos jännite ei nouse akun navoilla käydessä niin auto ei lataa??anteeksi tyhmät kysymykseni mutta kun olen niin ummikko näissä asioissa.JA jos ei auto lataa niin eikö sit pitäisi palaa mittaristossa se punainen akun valo? Ja mulla ei nyt pala ja ei nouse jännite akun navoissa missä voi olla vikaa??? :seina
 
Vs: Mitsubishi lancer 91 glxi virrat hukkuu???

laturissa vika ;Dei se lamppu aina killota ellei lataa.syttyyköhän se edes kun paat virrat päälle?
tuskinpa,eli eikun laturia irrottamaan jakorjaamaan/korjauttamaan/vaihtamaan uuteen
 
Vs: Mitsubishi lancer 91 glxi virrat hukkuu???

syttyy lataus valojet virra laittaessa eli miksi auto ei lataa käydessä missä voi olla vika??? ???
 
Vs: Mitsubishi lancer 91 glxi virrat hukkuu???

paljonko on jännite akun navoista, auton käydessä tyhjäkäyntiä ???
 
Takaisin
Ylös Bottom