- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Eli eli, ku tuossa omaa turboani katselin niin näyttäs että tuo hukkaportin "varsi" näyttäs parhaat päivänsä nähneeltä ja eipä tuo ite "kellokaan" (kai se on oikee termi) näytä mitenkään elämänsä kunnossa olevan, pistin CRC:eetä siihen ja kaippa se pihisee, mut miten tuota vois testailla / jumpata että se ei sit lyö jumiin tosi tilanteessa? ???
eli kysymys: onkos se minkälainen homma korvata tuo vakio hukkis ulkoisella / erillisellä?, vai kulkeeko nuo aina käsikädessä mitsulla? eli uutta turboo jos hukkaportti on jumissa / rikki?, en nimittäis haluais kovin hirveesti luottaa 20 vuotta vanhaan hukkaporttiin.. (en ainakaan henkeä pidetellen) 8)
ja sekin lienee totta että mitsussa menee ilmamäärä mittari sekasi jos laittaa dumpin.. tai siihenkin vissiin on joku tapa millä sen saa laitettua sillai et ei mene, mut en tiedä mikä.. (koska nuita BOV kittejä myydään esim cordia turboon, ja lisätiedoissa lukee requires welding)
eli kysymys: onkos se minkälainen homma korvata tuo vakio hukkis ulkoisella / erillisellä?, vai kulkeeko nuo aina käsikädessä mitsulla? eli uutta turboo jos hukkaportti on jumissa / rikki?, en nimittäis haluais kovin hirveesti luottaa 20 vuotta vanhaan hukkaporttiin.. (en ainakaan henkeä pidetellen) 8)
ja sekin lienee totta että mitsussa menee ilmamäärä mittari sekasi jos laittaa dumpin.. tai siihenkin vissiin on joku tapa millä sen saa laitettua sillai et ei mene, mut en tiedä mikä.. (koska nuita BOV kittejä myydään esim cordia turboon, ja lisätiedoissa lukee requires welding)