Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

AntiDrizztus

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2005
Sijainti
Joensuu
Alotellaanpas tämmöne aihe...
Tuli tuossa eilen leikittyä taas turiskolla ja osteltua mitsuja :). 3000GT:hen (vr4, -95) sain 820 hp ja vartin sain menemään 9.8 sec.Huippunopeudeksi sain kiekolla hieman alle 4 satkua :peukku.
Evo 3 meni täysin viriteltynä 11.162 vartin ~480hp. Onkohan nuo mitenkään realistisia arvoja verrattuna tehoihin? Siis jos vertais tosimaailmaan? Muilla samanlaisia kokeiluja? :D
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

1998 varkku vr4 galanttiin 465hp en kokeillu huippuja tai lähtöjä mutta oli hyvä ajettava ja pirun komee... :peukku (legnum nimellä esiintyy)
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

AntiDrizztus sanoi
Alotellaanpas tämmöne aihe...
Tuli tuossa eilen leikittyä taas turiskolla ja osteltua mitsuja :). 3000GT:hen (vr4, -95) sain 820 hp ja vartin sain menemään 9.8 sec.Huippunopeudeksi sain kiekolla hieman alle 4 satkua :peukku.
Evo 3 meni täysin viriteltynä 11.162 vartin ~480hp. Onkohan nuo mitenkään realistisia arvoja verrattuna tehoihin? Siis jos vertais tosimaailmaan? Muilla samanlaisia kokeiluja? :D

Onhan sitä tullu leikiteltyä noilla mitsuilla GT4:ssa kun ei rallivehkeisiin tosielämässä ole varaa :). Omassakin pelissä virittämäni tonnari menee aika ripeästi vartin. Miten olet eri renkaita kokeillut? Niillä kun tulee sekuntien eroja juuri lähdöissä kiihdyttäessä, tosin sillä ehkä menetetään se realistisuus, kun ei ole oikeasti voi tietää mikä rengas vastaa minkälaista tosimaailmassa, eikä testistripillä voi niitä lämmitää.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

dani sanoi
Onhan sitä tullu leikiteltyä noilla mitsuilla GT4:ssa kun ei rallivehkeisiin tosielämässä ole varaa :). Omassakin pelissä virittämäni tonnari menee aika ripeästi vartin. Miten olet eri renkaita kokeillut? Niillä kun tulee sekuntien eroja juuri lähdöissä kiihdyttäessä, tosin sillä ehkä menetetään se realistisuus, kun ei ole oikeasti voi tietää mikä rengas vastaa minkälaista tosimaailmassa, eikä testistripillä voi niitä lämmitää.

Huomasin tuossa, että suurta eroa ei racing/medium ja niillä "parhailla" aikaajorenkailla ole. Vartilla ei tule edes kymmenyksen eroa mulla. Sitten jos taas vertaa sport tai vakio tason renkaisiin, niin niillä saa sutia viikon nelivedollakin, että minnekään pääsee :D.
Kiihdytys on tuossakin todella tarkkaa puuhaa: tonnarin aika nyt jo alle 9,6 sec :D.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Pitihän tuota kokeilla. :)

3000GT vartti 8.970s :driver ;D
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Nyt heitti kyllä jo kovan :). En tiedä onko erilaine tonnari, ku itellä ei millään säädöillä enää meinaa saada alle 9,6 sec :D.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

AntiDrizztus sanoi
Nyt heitti kyllä jo kovan :). En tiedä onko erilaine tonnari, ku itellä ei millään säädöillä enää meinaa saada alle 9,6 sec :D.

Auto oli -95 3000gt VR-4. Ja jotain +800 heppaa siit sain viritettyä.
Toi aika oli vast eka kokeilu. Kyl siit vielä puoli sekkaa saa pois. ;)

Ps. välityksillä saa paljon aikaan. :peukku
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Alustaa kokeilin jo säätää, mutta se vaan huononti, samoin lukko :). Vaihteistoa yritin säätää, mutta lyhyillä välityksillä sain huonompia aikoja kuin pitkillä. Keskipitkillä (12) sain parhaat, ja ihan pitkiä en edes kokeillut :D.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Mä säädin välitykset silleen et 5-vaihteella ei ihan rajotin ehdi löydä päälle.(18)
Ja manuaali laatikolla ajan ku sillä saa huudatettua hieman pidemmälle.

Paras aika tähän mennessä 8.689s :driver

Edit. Kokeilin huippuja kans. 454.48km/h
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

lancer evo-r sanoi
Ja manuaali laatikolla ajan ku sillä saa huudatettua hieman pidemmälle.
Saa huudatettua vaikka ajaisi automaatillakin. Pitämällä R2 -nappia pohjassa automaatti ei vaihda, joten voi huudattaa pidemmälle ja estää vaihtamisen pienemmälle esim. mutkassa.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Löytyikö siitä takaveto Lancer turbo? Millaisia tehoja siihen saa viritettyä? :)
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

ast sanoi
Löytyikö siitä takaveto Lancer turbo? Millaisia tehoja siihen saa viritettyä? :)

Muistaakseni oon siitä saanu noin 330 hv +ilokaasut :driver
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Näköjään nosin kanssa ootte saaneet noi parhaat ajat. Minä jo ihmettelin ;). Nyt vartti 8,662 :peukku.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Suoraanhan osaa jokainen kiihdyttää, mutta ottakaapas ottelu vaikkapa Nürburgringillä :)
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

On sitä sielläkin ajeltu aikas paljon ;). Tuo on yllättävän vaikeaa tuo suoraankin kiihdyttäminen :D.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

juu eihän tuokaan helppoa ole viellä kun pelaa ilman sutimisen estoa ymh helpottavia tekiöitä
mitä ko. autossa ole ollut. Tietty nyt mulla ei ole tietoa onko ko. autossa ollut tuolloin sutimisen
estoa yms. mutta veikkaan että jos jotain on niin abs ja siinä se.
On meinaan huonattavasti haastavampaa ajaa suoraan kun auto sutii eikä tunnu kiihtyvän:) :driver

Muutenkin itse pelaan ko. peliä aina niin että kaikki helpotukset pois käytöstä.
Harmi vaan et tuossa kk sitten ps2 sanoi sopimuksensa irti eikä ole saanut aikaiseksi ostettua uutta :(

Muuten hieno peli!!
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

ast sanoi
Suoraanhan osaa jokainen kiihdyttää, mutta ottakaapas ottelu vaikkapa Nürburgringillä :)

Tais olla uusi haaste. ;D

Lancer Evolution VI RS T.M.E Ringgi aikaan. 6min48.090s

Vartti tonnarilla 8.626s :peukku
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Hitto, kun ei oo rattia saanu pitkään aikaan kiinni, kun ei oo pöytää mihin laittaa. Muuta kun suoraa en ala ilman logiteckkiä ajamaan :D.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

AntiDrizztus sanoi
Hitto, kun ei oo rattia saanu pitkään aikaan kiinni, kun ei oo pöytää mihin laittaa. Muuta kun suoraa en ala ilman logiteckkiä ajamaan :D.

Noh noh! Tatti-ohjaimella mä ajelen. ;D
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

lancer evo-r sanoi
Tais olla uusi haaste. ;D

Lancer Evolution VI RS T.M.E Ringgi aikaan. 6min48.090s

Vartti tonnarilla 8.626s :peukku

kyllähän minä sanon että haluan screenshotin tuosta 6min 48s ajasta vakiolla VI RS:ällä ::)
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

AntiDrizztus sanoi
Hitto, kun ei oo rattia saanu pitkään aikaan kiinni, kun ei oo pöytää mihin laittaa. Muuta kun suoraa en ala ilman logiteckkiä ajamaan :D.

Ratti olisikin kova sana GT4:sta hakattaessa. Harmi vain, että tuntuma, tai ohjaus mikälie niissä kaikissa aika kökkö. Kaikissa ainakin mitä itse olen kokeillut, eli jokin muinainen ratti Playstation1/Sega Saturn/Nintendo 64:ää varten ja peleinä Sega Rally ja GT1 ;D
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Itsellä on logiteckin GT eli gran turismo 4:selle tehty ratti. Hinta jotain 130e nykyään. On todella hyvä ajella :). Kääntely kulma on 900 astetta ja voimaa on ratissa. En kehtaa enää ajella ilman tuota, kun jo kolme vuotta sillä rullannu :).
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

J. Puhakka sanoi
kyllähän minä sanon että haluan screenshotin tuosta 6min 48s ajasta vakiolla VI RS:ällä ::)

Tosiaan olis voinnut mainita ettei ollu vakio. :-[ :) Eli tosiaan kaikki mahdolliset virit paitsi ei naurukaasuja.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

lancer evo-r sanoi
Tosiaan olis voinnut mainita ettei ollu vakio. :-[ :) Eli tosiaan kaikki mahdolliset virit paitsi ei naurukaasuja.

On se silti kova, F1 luokkaa bout ;D todellisuudessa ei taida kukaan olla ajanut nuin kovaa :driver
No, eikun kovaa ajoa :peukku

Alla OEM autojen aikoja:

* 6:55 - Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (28 Sep 2005)
* 7:12 - Radical SR3 Turbo, 320 PS/500 kg (test drive 07/03)
* 7:14 - Donkervoort D8 RS, 398 PS/760 kg, Michael Düchting (sport auto 11/05)
* 7:15 - Edo Porsche 996 GT2 RS, 542 PS/1284 kg, de:patrick Simon (sport auto 09/05)
* 7:18 - Donkervoort D8 RS, 370 PS/670 kg, Michael Düchting (sport auto 12/04)
* 7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/1475 kg, Walter Röhrl, (Autobild 07/04)
* 7.32 - Porsche Carrera GT (Sport Auto Trophy, driven by Horst von Saurma)
* 7.32 - Gemballa Porsche GTR 600 PS/1432 kg (Gemballa)
* 7:33 - Pagani Zonda F, 602 PS/1230 kg (sport auto 05/06)
* 7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg, Horst von Saurma (sport auto), Oct 17-18 2005
* 7:40 - Bugatti Veyron 16.4, 1001 PS/1980 kg (Wheels magazine Australia, 12/05)
* 7:40 - Porsche 997 Turbo 480PS/1565 kg (Walter Röhrl)
* 7:40 - Mercedes-Benz SLR McLaren, Klaus Ludwig (AutoBild 07/04)
* 7:41 - Manthey Porsche GT3 M410, 413 PS/1320 kg (160.868 km/h) (Autobild 07/04)
* 7:42 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440 kg, Walter Röhrl (Automobil 05/06)
* 7:42 - Ford GT, 550 PS/1521 kg (as indicated by Octane magazine, 11/05)
* 7:42.9-Chevrolet Corvette C6 Z06, 512 PS/1419 kg, Jan Magnussen, 2005/06/23 (news release, pictures)
* 7:43 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine 02)
* 7:44 - Pagani Zonda S 550 PS/1280 kg (sport auto 02/05)
* 7:46 - Porsche 996 GT2, 462 PS/1450 kg (sport auto 06/01)
* 7:47 - Porsche 996 GT3 RS (sport tyres)[citation needed]
* 7:47 - Lamborghini Murcielago LP640 E-gear (sport tyres) (sport auto 01/07)
* 7:48 - Porsche 997 GT3, 415 PS/1440 kg (sport auto 07/06)
* 7:50 - Westfield Megabusa, 180 PS/440 kg[citation needed]
* 7:50 - Lamborghini Murcielago, (sport auto 06/02)
* 7:50 - BMW M3 E46 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03)
* 7:50 - BMW X5 E53 LM, McLaren F1-engine 750 bhp, Hans-Joachim Stuck (EVO magazine 08/2005)
* 7:52 - Porsche 996 GT3 (381 hp)[citation needed]
* 7:52 - Lamborghini Gallardo[citation needed]
* 7:54 - Nissan Skyline GT-R R34[citation needed]
* 7:55 - Caterham R500 Superlight, 233 PS/460 kg, Robert Nearn (EVO magazine 07/2000)
* 7:55 - Ferrari F430 F1, 490 PS/1493 kg (sport auto 01/06)
* 7:56 - Chevrolet Corvette C5 Z06
* 7:56 - Honda NSX-R (NA2), 280 PS/31kgm/1270 kg, Incomplete lap by 30 metres, Motoharu Kurosawa (Best MOTORing 08/02)
* 7:56 - Porsche 996 Turbo (sport auto 06/00)
* 7:56 - Ferrari 360 stradale (sport tyres) (sport auto 02/04)
* 7:56 - Mercedes CLK 63 AMG Black Series (fastest AMG test engineer)
* 7:57 - Lotec Porsche 993 Turbo (600 hp, racing suspension)[citation needed]
* 7:59 - Porsche 997 Carrera S, PASM setting “Performance”, Walter Röhrl, (WHEELS 06/04)
* 7:59 - Nissan Skyline GT-R R33, Dirk Schoymans, unknown modifications (Autocar magazine 1997)
* 7:59 - Dodge Viper SRT-10 (11/05) Motor Trend
* 7:59 - Chevrolet Corvette C6 Z51,405 PS/1481 kg, driver Dave Hill (manufacturer claim)
* 7:59 - Subaru Impreza Sti Spec-C (Prototype), 280 PS/1370 kg (Subaru News 2004 [1])
* 8:01 - Bugatti EB 110 Supersport, 610 PS/1410 kg[citation needed]
* 8:01 - Nissan Skyline GT-R R33, 280 PS/37.5 kgf·m/1540 kg, Motoharu Kurosawa (Best Motoring - Video Special DVD Series [The R33 GT-R])
* 8:03 - Aston Martin V8 Vantage (2005), 380 bhp/1570 kg (sport auto 10/05)
* 8:03 - Porsche 911 GT3, 360 PS/1391 kg (sport auto 08/99)
* 8:03 - Honda NSX-R (NA1), 280 PS/30 kgf·m/1230 kg, Motoharu Kurosawa (Best MOTORing 02/06)
* 8:06 - Subaru WRX STi Spec-C prototype, 280 PS/42 kgf·m/1370 kg, Motoharu Kurosawa (Best Motoring International video "NISMO Beast Unleashed")
* 8:07 - Ferrari 550[citation needed]
* 8:09 - Lamborghini Diablo SV[citation needed]
* 8:09 - Ferrari 360 Modena[citation needed]
* 8:09 - BMW M6 E63 (sport tyres) [limited to 259 km/h] (sport auto 12/05)
* 8:09 - Honda NSX-R, 320 PS/1467 kg, sport tires, suspension modification (sport auto 08/02)
* 8:10 - Chrysler Viper GTS (Sport Auto 10/97)
* 8:11 - Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR prototype, 280 PS/40.8 kgf·m/1420 kg, Takayuki Kinoshita (Best Motoring International video "Carrera Invasion")
* 8:12 - Porsche 993 Turbo (430 hp version)[citation needed]
* 8:13 - BMW M5 E60, 507 PS (sport auto 12/04)
* 8:13 - Ferrari 355 GTB (Sport Auto 10/1994)
* 8:15 - BMW Z8 E52, 400 hp[citation needed]
* 8:17 - Porsche 996 C2[citation needed]
* 8:22 - Nissan Skyline GT-R R32, 280 PS/36 kgf·m/1430 kg, Motoharu Kurosawa (Best Motoring - Video Special DVD Series [The R32 GT-R])
* 8:22 - BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00)
* 8:22 - BMW M Coupe E36/7, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98)
* 8:22 - Mercedes CLK 63 AMG (fastest AMG test engineer)
* 8:24 - Subaru Impreza WRX STI, sport tires (Sport Auto 05/04)
* 8:25 - Jaguar XKR (Sport Auto)
* 8:25 - Porsche Cayman S (Sport Auto)
* 8:25 - Audi RS4 375 hp[citation needed]
* 8:24 - Mitsubishi Charisma GT Evo VI, sport tires (Sport Auto 11/99)
* 8:25 - Mitsubishi Charisma GT Evo VII, sport tires (Sport Auto 11/02)
* 8:26 - BMW 335i E92 Coupe, 300 hp (Sport Auto)
* 8:26 - Nissan 350Z (Sport Auto 10/03)
* 8:28 - Porsche 911 Carrera (993) (Sport Auto 07/97)
* 8:28 - BMW M5 E39 (previous model), 400 hp[citation needed]
* 8:32 - Porsche Boxster S (Sport Auto 12/99)
* 8.34 - BMW Sauber F1.06 Formula One car, Nick Heidfeld, April 28 2007[1]
* 8:35 - BMW M3 E36 Coupe, 321 hp[citation needed]
* 8:36 - Opel Astra OPC, 240 PS/1355 kg, Manuel Reuter (mfr., Oct 2005), sport compact record holder
* 8:37 - Mercedes C32 AMG[citation needed]
* 8:38 - Honda NSX (sport auto, 08/97)
* 8:39 - Honda S2000 (sport auto 01/00)
* 8:40 - Chevrolet Corvette C5 automatic, 344 PS/1505 kg (sport auto 07/97) (Crash involving civilian later in the lap)
* 8:42 - Audi S4 265 hp[citation needed]
* 8:42 - Lotus Exige, sport tires (Sport Auto 11/00)
* 8:47 - Honda Civic Type-R (Sport Auto 11/01)
* 8:49 - Jaguar XKR Coupe[citation needed]
* 8:52 - Mercedes CLK 430[citation needed]
* 9:12 - Jaguar S-Type Diesel driven by Sabine Schmitz for an episode of Top Gear (Series 5, Episode 5)
* 9:59 - Jaguar S-Type Diesel driven by Jeremy Clarkson for an episode of Top Gear (Series 5, Episode 5)
* 10:08 - Ford Transit driven by Sabine Schmitz for an episode of Top Gear (Series 6, episode 7; Bridge to Gantry within tourist traffic)
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Gran tursimossa pystyykin painamaan hieman suruttomammin :peukku. Tässähän tulee "todisteita" siitä, että mitsu on paras ja nopein auto :D.
 
Vs: Mitsubishit Gran turismo 4:ssa

Aivan, koska pelissä voi ajaa koko ajan yli rajojen ku pieni lipsahdus ei tunnu missään. ;D Eipä noita muutenkaan kannata oikeeseen elämään kovinkaan tarkasti verrata. :) Vaikka radat ja autot onkin suht reallistisia. Pidetään pelit peleinä. ;D :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom