Mitsujen avaimet

braze

New Member
Liittynyt
6 Joulukuu 2004
Sijainti
Kaarina/Turku
Pikaista apua kaivataan...

Käyttääkö mitsu kaikissa malleissa samoja avaimen runkoja? Tai kysytään paremminkin näin; missä malleissa mahtaa olla sama avaimen runko kuin 97--> galanteissa? Olen tilaamassa itelleni ns. stiletti avaimia tuohon ja ne blankot rungot niissä on yleisesti mitsuun eikä tarkkaa mallitietoa ole...

EDIT:liitteenä vielä vertailun vuoksi galantin avain :)
 
Vs: Mitsujen avaimet

ainakin 88-92 galantissa on sama runko. Kiinnostaisi kyllä tietää jos/kun/mistä saa stilettiä.
 
Vs: Mitsujen avaimet

Mistäs tuollaisia stilettiavainrunkoja saa hankittua? Meinaan sellaisia olen omaan autoonkin ihastellut. Tosin saisi kevyesti modata, että saa ajonesto-keskuslukitus -infrapunakaukosäätimen siihen kiinni tai erilliseen avaimenperään, ettei tartte normiavainta kuljettaa mukana..
 
Vs: Mitsujen avaimet

siis tällaisia avaimia ite olen havittelemassa. kaippa puhutaan samanlaisista avaimista ::)

ulkomailta tollaset itelleni tilaan. jos oikein innokkasta porukkaa on niin voidaan kattoa jossain kohtaa kimppatilaustakin? tosin ne jotka tilaan niin niihin sisältyy myös keskuslukon kauko-ohjaus...
 
Vs: Mitsujen avaimet

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15803.0
tuli tuollainen vastaan myydään osastolla...
hintakin taitaa olla uutena halvempi kuin huutonetin ???
 
Vs: Mitsujen avaimet

JKorpela sanoi
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15803.0
tuli tuollainen vastaan myydään osastolla...
hintakin taitaa olla uutena halvempi kuin huutonetin ???

hah, meiti aina luullut että tuossa kaupitellaan ohjaimia volvoon tms. ;D :eek: (ja kovasti ihmetellytkin että hmm..)
 
Vs: Mitsujen avaimet

Onhan noita sarjoja, mutta kun on jo keskuslukitus kauko-ohjauksella ja tarviis vaan sen avaimen jossa on stiletti. Siinähän voisi olla vaikka superkirkas ledi siinä stiletissä kun ei toista kauko-ohjainta enää tarvitse... Eli jos joku tietää, mistä noita pelkkiä stilettiavainaihioita saa, niin bueno...
 
Vs: Mitsujen avaimet

Tommonen kokoon taitettava avainmötikkä olisi kylläkin kamalan kiva ;D
 
Vs: Mitsujen avaimet

Minusta taittuva taas on hankala käytössä ja selvästi isompi taskussa kuin normaali avain vaikka molemmissa on samat kauko-ohjaustoiminnot.

Onneksi toinen avaimista on normaali joten jätin taittuvan vara-avaimeksi.
 
Vs: Mitsujen avaimet

toi taittuva on kiva tressilelu... napsutella auki-kiinni ;D
isolle kyllä tuntuu ainakin vokkelin avain taskussa :-\ onneksi ei kauaa ;D
 
Vs: Mitsujen avaimet

JKorpela sanoi
toi taittuva on kiva tressilelu... napsutella auki-kiinni ;D

Mä olen samaa mieltä ;DKaverin volkkarissa on tommonen ihan samanlainen kuin tuossa kuvassa. Monasti kun kuskiksi on nakitettu niin olen leikkinyt tuon avaimen kanssa ;D
 
Vs: Mitsujen avaimet

braze sanoi
siis tällaisia avaimia ite olen havittelemassa. kaippa puhutaan samanlaisista avaimista ::)

ulkomailta tollaset itelleni tilaan. jos oikein innokkasta porukkaa on niin voidaan kattoa jossain kohtaa kimppatilaustakin? tosin ne jotka tilaan niin niihin sisältyy myös keskuslukon kauko-ohjaus...

Voisin olla itsekin kiinnostunut tilailemaan.

Mietityttää vain tuo oman auton keskuslukon homma. Meinaan kun siinä on tuo keskuslukko infrapuna-ohjauksella avaimesta ja samassa toimii myös ajonesto. Eli mitään poikkeavia virityksiä tuskin kannattaa tuohon haaveilla, kuten huuto.netin esimerkkipaketissa. Ja avaimeen kun joka painalluskerralla siirtyy vielä jotain tietoakin autosta, kilometrit näemmä (pakko olla, koska avaimia synkronoitaessa huollossa olivat kuittiin merkinneet ajokilometrit, vaikka kukaan ei käynyt auton lähellekään toimenpiteen aikana).

Joten ainoa vaihtoehto taitaisi olla siirtää tuon alkuperäisen avaimen sisukset infrapunasilmineen uuteen avaimeen toivoen samalla, ettei riko mitään ???
 
Takaisin
Ylös Bottom