Mitsun hehkut

E

Erkka

Guest
Ostin tossa taannoin Motonetistä hehkut mitsuun. hinnastossa lukee näin TD 2,5 87 - 94 keraaminen jos 11V olivat tietysti väärät. Jos joku tuntee tarvitsevansa tälläisiä hehkuja niin multa voi kysellä. Hinta 10¤ kpl ovh 19,50¤ tai jotain.
 
Motonetin suhteen kannattaa aina tarkistaa se osan oikeellisuus ( laturin hihnan kanssa tapellut   :mad: ) Muuten laatu on kait ihan samaa kuin muissakin varaosakaupoissa, sillä samoja artikkeleitahan ne myy (löbrö, skf, FAG, gates jne. ) Toisin kuin bilhelvette, ainakin jarrulevyjä on tullut jokunen kiero palautettua !

edit. Onkos täällä joku senso päällä kun ei onnistu tuo laakerin valmistajan nimi F A G
 
Jahvetti mitkä pitkän hehkun hehkut. Mulla on pitkä Pajero ja väärät olivat. Oikeat ovat 12V
 
Jahvetti mitkä pitkän hehkun hehkut. Mulla on pitkä Pajero ja väärät olivat. Oikeat ovat 12V

Erkka; Uskoisin, että Jahvetti tarkoittaa "pitkällä" sitä aikaa, jonka hehkut hehkuttavat, kas kun niitä on kuulemma pikahehkuja, ja "pitkiä" hehkuja, joilla hehkuttaminen kestää pidempään. Ovat vieläpä merkkivalolla varustettuja. Mun -90 Pajerossa on ns. pikahehku ja uskoisin sulla olevan myös.
 
Ovat vieläpä merkkivalolla varustettuja. Mun -90 Pajerossa on ns. pikahehku ja uskoisin sulla olevan myös.

Luulisi että tuossa Erkan Pajerossa olisi pikahehku kun minun molemmissa vm-89 Pajeroissakin on olleet pikahehkut. Pikahehkussahan kuuluu sellainen pikku naksaus kun hehkutus on valmis.
 
Aika voimallisesti hehkutti "hammer", että elää ikuisesti siis pajero, no jos paalua piisaa :) Huomenna haen syylarin korjaamolta ja lähetän sen kouvolaan, sit keskiviikkona ladon 5k€ pöytään ja haen uudella sydämellä varustetun Heteroni korjaamosta ( toivottavasti viimeisen kerran ) Mutta asiaan , edellisten omistajien toimesta on ilmestynyt yksi uusi nappi kabiiniin eli hehkutus on napin takana, onko kallista / turhaa korjailla nykyista systeemiä originaaliin asuunsa eli virtalukkohehkuun ?
 
Aika voimallisesti hehkutti "hammer", että elää ikuisesti siis pajero, no jos paalua piisaa

Nojaa, ehkä tuo siguni on hieman harhaanjohtava. Sitä paitsi, se nyt viittaa yleisesti Pajeroon merkkinä, joka toivon mukaan tulee pysymään muuttumattomana!?! joka tahtoo sanoa sitä, että Pajero säilyisi suurin piirtein sellaisena millaiseksi se on tehty eikä sitä poisteta mallistosta/muuteta liiaksi joksikin citymaasturimaisemmaksi. Yksittäisiä autoja tulee ja menee, toinen on hyvä toinen huonompi. ::)

Jos onnistuu hankkimaan tekniikaltaan hyväkuntoisen pajeron, niin mikäs sillä on ajelle vaikka hamaan tulevaisuuteen, mutta kuten tuolla "huono tuuri tuntuu vaivaavan" -ketjussa totesin, niin jos onnistuu hankkimaan itselleen sellaisen riiskan kuin minun edeltävä pajero oli, niin se on pohjaton rahareikä ja oikea osoite olisi romuttamo. :mad: Mutta tuuripeliä sen toimivan yksilön saanti taítaa olla. :-X
 
Takaisin
Ylös Bottom