Mitsun myyminen

Vs: Mitsun myyminen

jay-r sanoi
mutta jos laittaa sitovan enimmäis hinnan ilmoitukseen, ja sitten / tarjous?
silloinhan hinta on näkyvissä ja mitään kusetusta ei voi tapahtua, ja toisaalta sillä ilmoittaa että hinnasta voi keskustella? näin itse teen..
luulisi houkuttelevan vaikka tinkimään.

no se on tietty vähän eriasia, taitaa vaan olla aika automaattisesti että kun laitat nykyään jonkun hinnan niin porukka "tarjoo" sen alle silti vaikkei lukiskaa että tarjotkaa, joten tuo on vähän sama oisko koko tekstiä

harmittaa vaan katella noita tommosia jotain vähä laitetumpia autoja, vanhempia varsinkin jossa lukee pelkkä tarjoa! varsinkin vielä semmosia jossa on muuten heikot tiedot, hyvä siinä sitten tarjota :p
 
Vs: Mitsun myyminen

Moni saattaa laittaa tarjoa siksikin tai tarjousten perusteella, jos auto on pakko saada menee. Sillon minusta ehdottomasti kannattaa tehdä tarjous, yhden auton sain näin ja sillä nettos. Ei isoa summaa, mutta prosenttuaalisesti paljon.
 
Vs: Mitsun myyminen

Olis autolle ostaja, mutta kun en ole myymässä ;D :eek:fftopic
 
Vs: Mitsun myyminen

^ Tohonkin vai vaikuttaa se, että panostat enemmän myymiseen kun laitat lehteen ilmon ja maksat siitä.
Nettiautossa kun se on ilmaista. Sen kun käyt välillä katsomassa onko joku kiinnostunut ja se siitä. Ei kamalasti vaivaa ja täysin ilmaista ja autoa voi pitää siellä niin kauan kuin sielu sietää... ;D
 
Vs: Mitsun myyminen

Niin on kyllä keltaisessa pörssissä ja palstassakin ilmaista.

Ja jos haluat laillisesti ja samalla reknrolla nettiautossa pitää ilmoa pitempään kuin kuukauden, se maksaa sulle... tekstarilla...
 
Vs: Mitsun myyminen

Sassy sanoi
^ Tohonkin vai vaikuttaa se, että panostat enemmän myymiseen kun laitat lehteen ilmon ja maksat siitä.
Nettiautossa kun se on ilmaista. Sen kun käyt välillä katsomassa onko joku kiinnostunut ja se siitä. Ei kamalasti vaivaa ja täysin ilmaista ja autoa voi pitää siellä niin kauan kuin sielu sietää... ;D
Kyllä toi KePö on aina ollut mulle ilmainen,eikä tonne toiseenkaan lehteen ilmoitus mitään maksanut. Tosi asia on,että enemmän ihmiset kuitenkin lehdestä niitä autoja ostelee kuin verkosta. Eriasia sitten nämä ulkomailta ostetut.
 
Vs: Mitsun myyminen

Zygi sanoi
Niin on kyllä keltaisessa pörssissä ja palstassakin ilmaista.

Ja jos haluat laillisesti ja samalla reknrolla nettiautossa pitää ilmoa pitempään kuin kuukauden, se maksaa sulle... tekstarilla...

Mitä mitä mitä??? Mä olen ihan nyt jämähtänyt jonnekkin vanhaan aikaan?
Siis ennenhän lehti ilmot maksoivat jos tahtoi kuvan kanssa :eek:
Ja itse en ole maksanut nettiautossa mitään maksuja ja auto plus tedot ovat pysyneet niin kauan kunnes sain auton myytyä :eek:
koskas tälläisiä muutoksia on tullut :nykii
 
Vs: Mitsun myyminen

Sassy sanoi
Mitä mitä mitä??? Mä olen ihan nyt jämähtänyt jonnekkin vanhaan aikaan?
Siis ennenhän lehti ilmot maksoivat jos tahtoi kuvan kanssa :eek:
Ja itse en ole maksanut nettiautossa mitään maksuja ja auto plus tedot ovat pysyneet niin kauan kunnes sain auton myytyä :eek:
koskas tälläisiä muutoksia on tullut :nykii
Toi nettiauton homma tais tulle joskus 06 alussa ja kepö muuttuis ilmaiseksi 06 puolivälissä. Lehteenhän kuva maksaa kyllä,mutta voihan kepössä ilmoittaa netissäkin kuvan kanssa ilmaiseksi.
Ainakin itse sain ilmaiseksi GTi-Pörssiin auton myyntiin kuvan kanssa,ja 2pv lehden ilmestymisestä se olikin jo mennyt.
 
Vs: Mitsun myyminen

Mua ärsyttää äärettömästi mm. pörssissä jos haluaa netissä katsoa myytäviä autoja tai jotain niin joutuu maksamaan :eek: (tai näin ainakin viimeksi kun kävin) siksin entti autosta enemmän tykkään noin niin kun netti mielessä....
 
Vs: Mitsun myyminen

Sassy sanoi
Mua ärsyttää äärettömästi mm. pörssissä jos haluaa netissä katsoa myytäviä autoja tai jotain niin joutuu maksamaan :eek: (tai näin ainakin viimeksi kun kävin) siksin entti autosta enemmän tykkään noin niin kun netti mielessä....
ei enää... ja kyllä niitä sai aikaisemminkin kepössä katsella, hinta ja yhteystiedot vaan oli aikaisemmin piilossa.. nykyään saa selata ihan ilmaseksi.
 
Vs: Mitsun myyminen

No hyvä että on muuttunut.
Mua ei kamalasti kiinnostanut katsoa autoja, joista ei ollut hintaa näkyvillä eikä yhteystietoja, että saisi soitettua ja kysyttyä ;)
 
Vs: Mitsun myyminen

galantti meni tänään kaupaksi. onneksi joillain on vielä silmää hyvälle hainkeulalle 8)

oli mun seitsemäs mitsu...ja seuraava ei kyllä ole mitsu :-X
 
Vs: Mitsun myyminen

mystinengalant sanoi
harmittaa vaan katella noita tommosia jotain vähä laitetumpia autoja, vanhempia varsinkin jossa lukee pelkkä tarjoa! varsinkin vielä semmosia jossa on muuten heikot tiedot, hyvä siinä sitten tarjota :p
Todellakin! Jos korin/"auton" hinta pyörii jossain max. 500€, mutta konehuoneeseen ja alustaan on tehty parhaimmillaan 20k€:n laitot/lisäykset, niin mihinkä tohon väliin sitä sitte oman tarjouksen lykkää ??? Itellä ainaki autokauppojen suhteen on kaikki tai ei mitään-periaate, eli en tarjoa enkä kysele jos en todella ko. autoa halua. Ja omistajathan arvostaa laittamaansa(=en puhu nyt liikkeestä ostetun verosesta "kauppakassista") autoa enemmän kun tietää minkä hintasta osaa siihen on ostettu + ne kymmenet työtunnit jotka on sen parissa viettäny. Omankin auton hinta on tippunut neljässä vuodessa karkeesti noin 85%, ja omasta mielestä sen arvo teoreettisessa myyntitilanteessa on vähintään 50% silloisesta ostohinnasta. Nykyään vaan on ostajan markkinat ja liikaa tarjolla 'hyväkuntoisia' autoja eli näitä 2000-luvun vähän ajettuja, kaikin varusteluin (eli tarkottaa mulle ilmastointi, kahdet renkaat, keskuslukko, hälytin jne.), joita mielestäni ei voi verrata esim. 80-luvun turbotekniikan autoihin! Harmi vain että ainoastaan todelliset autoharrastajat arvostavat Nissan Primeran vm.2006 ja Buick 6.6 litrasen vm. 66 V8-remmiahdetun mörinän eron, ja tähän väliin jäävien autojen hinta punnitaan tyypillisellä suomalaisella kitupiikki-asenteella! :seina -> hyviä autoja jää nurkkiin ruostumaan/viedään romutettavaksi, joille muutaman vuoden päästä löytyisi jo ostaja, mutta auto on siinä vaiheessa umpiruosteessa ja käyttökelvoton.. :-\
 
Vs: Mitsun myyminen

No en minä tiedä onko Mitsun myynti niin vaikeaa kuten täällä tuskailtiin. Tänään viimeksi tuli tarjous lappua kotiin jossa vm. 00 GDI Galluni, jolla ajettu 204 tkm haluttiin saada Delta-autolle myyntiin ja hyvitettäisiin 13000€ vaihdossa Kia Magentikseen, mutta en lämmenny :peukku. Ja se on kyllä ihme että ihmisillä on ihme käsitys Mitsun kalliista varaosahinnoista ja että Toyotassa olis halvat hinnat. Velipojan vm96 Camrysta meni ohjaustehostimen putki, niin kustantais 200€ ja ohjaustehostimen pumppu 600€. Kaverilla vm 00 Avensiksesta meni vauhtipyörä ja hinta 1000€ ja samasesta autosta eberin joku käynnistys juttu, niin hintaa korjaukselle 900€. Halpaa tuo tojotailu ::). Eikä tuo Baijerilaisen omistaminenkaan halpaa ole. Työkaveri on vaihtanu vm00 530 dieseli Bemariin ruiskusuuttimia 170 tkm jälkeen ja kappale hinta uusilla 330€ kertaa 6kpl. Saanu kylläkin kunnostettuja suuttimia 200€ kappale hintaan. Jos sattuu kyseisestä autosta menemään korpeapaine dieseli pumppu niin kustantaa 3000€ HALPAA eikö totta. Bemaristi jo tuumi, että onko tuolla dieselillä enää halvempaa ajaa kun osat ovat niin kalliita, että niiden remppojen hinnalla ostaa bensaa tolkuttomasti, koska bensa autoissa osien hinnat ovat yleensä paljon halvempia. ;D
 
Vs: Mitsun myyminen

niinno, kyllähän mikä vaan menee kaupaksi kun hintaa tiputtaa kunnolla.
sitä nyt tuolla tuskailin lähinnä, että galantti pitää myydä jonkun primeran (tai jonkun galanttiin verrattuna hepposemman pelin) hinnalla että sen saa kaupaksi.

väitän että jonkun massa auton tyylin volkkari-ford-toyota kaupaksi saaminen on huomattavan helpompaa kuin vastaavan mitsun.

itse tein aikanaan sen virheen että maksoin yksinkertaisesti liikaa mitsuistani. ei kannata maksaa, vaan tehdä härskejä tarjouksia. myyjä kyllä huomaa että ei näille paljon oo ostajia, ja höltyy hinnan suhteen. näin minäkin (jouduin) tein.
 
Vs: Mitsun myyminen

No jos katsoo autotallista autojen hintoja, niin ei tuo esim 99-00 2.2 koneella olevan Toyota Camryn hinta ole GDI tai V6:sta Galanttia paljoa parempi. Kyseinen Camry malli on silloin uutena maksanu kuitenkin 250000 mk ja kyseiset Galantit ovat tuolloin olleet 200000-230000 mk välissä. ;) Niin ja velipoika maksoi aikoinaan kyseisestä Camry mallista 4 vuotta vanhana ja 103 tkm ajettuna 130000 mk, joten Camryn hintakin oli 4 vuodessa miltei puolittunut. Niin, että hyvinpä säilyttää Toyota arvonsa. Tosiasia on vain, että suomalaiset ovat tyhmää kansaa ja maksavat mieluummin jostain pikku kinnereistä samaa hintaa kuin auton kokoisista autoista. ::)
 
Vs: Mitsun myyminen

jay-r sanoi
väitän että jonkun massa auton tyylin volkkari-ford-toyota kaupaksi saaminen on huomattavan helpompaa kuin vastaavan mitsun.

eipä toi kansanauto kelpaa kellekään, ilman pitäs antaa ettei kyllä ole merkkiin sidottu... :nykii
 
Vs: Mitsun myyminen

sain kk sit myytyä -98 mondeon ml. 296tkm 6000€

sain viel poppikset takas ja venteetkin pitäis saada heti ku sille tulee omat ulkomailta.. :)
 
Vs: Mitsun myyminen

No niin nyt tanään galantti vaihtoi omistajaa :'( Myymiseeen olin positiivisesti yllättynyt! :kuningas 6 viikkoa ilmoitus nettiautossa tulos-> reilu 3000 katsojaa, n.25 kysymystä joista 50% koski käteis ostoa :)
Myyntihintaankin olen joissain määrin tyytyväinen sillä alkuperäisen minimi myyntihinnan se ylitti, mutta loppupeleissä jos autoa olisi vielä viikon tai kaksi jaksanut kaupitella niin olisin siitä reilusti enemmänkin voinut saada! ::)

No nyt huomenna mennään katsomaan "lahna" a6 avant tdi:tä! 8) mitsuclubia aijon silti jatkossakin seurata ja mitsu tulee olemaan aina ykkösvaihtoehtona kun autoa vaihtelen :peukku 7v. kokemuksella,4 eri mitsua omistaneena voin sanoa että kyllä ne pirun hyviä autoja on! :-*
 
Vs: Mitsun myyminen

Möin viimesyksynä ton avatarissakin näkyvän spacewagonin, joka oli kunnoltaan ns. "helmi". Harmittihan se että meni melkeen renkaiden hinnalla. (autossa kummatkin rengassarjat alle 1000 km ajettuja merkkirenkaita uusilla aluvanteilla)
 
Vs: Mitsun myyminen

Knuutilan kanssa tuli parikertaa yhdessä tilattua osia Galanttiin ulkomailta ja voin sanoa että siinä sai joku hyvän ja hienon auton!
Minne päin Galantti suuntasi?
 
Vs: Mitsun myyminen

HuBu sanoi
Knuutilan kanssa tuli parikertaa yhdessä tilattua osia Galanttiin ulkomailta ja voin sanoa että siinä sai joku hyvän ja hienon auton!
Minne päin Galantti suuntasi?

kiitän! ;) porissa auto pyörii jatkossa :)
 
Vs: Mitsun myyminen

omat mitsut on tehnyt aina hyvin kauppansa ja mielestäni jopa hyvällä hinnalla.nettiauton kautta on kaikki mitsut mennyt 1vk-2kk sisällä.olen kysellyt ostajilta että mikä herätti kiinnostuksen mun ilmoitukseen ja vastauksena on järjestään ollut :hyvät tarkat kuvat,ilmoitus täytetty huolella ja autosta on tarkat tiedot mukaanlukien remontit vähintään vuoden ajalta.
ja kun ostaja saapuu paikalle auton pitää puhdas(meillä vielä vahattu) ja siivottu sisältä.
ja myynti hinnoista en ole tinkinyt,mutta vastaavasti autokin on ollut taatusti kunnossa..autoliikkeiden kanssa en tee kauppoja.
 
Vs: Mitsun myyminen

nokonzok sanoi
Omasta mielestäni tarjousten perusteella myyminen nimenomaan on suuri este myymiselle. Itse ainakin järjestelmällisesti ohitan tällaiset ilmoitukset. Kyllä myyjällä pitää olla käsitys autonsa hinnasta.

Tuo on kanssa mielestäni niin perseestä kuin voi olla. Ei laiteta näkyviin kilsoja eikä hintaa, ja jokaisen pitää kysyä niitä vielä yv:llä :seina

Ei vois vähempää kiinnostaa tuommoset ilmoitukset nettiautossa.

Onneksi tarkassa haussa ei tule noita tarjousten perusteella kun laitetaan hinta haarukka ;)
 
Vs: Mitsun myyminen

veikka81 sanoi
Tuo on kanssa mielestäni niin p*rseestä kuin voi olla. Ei laiteta näkyviin kilsoja eikä hintaa, ja jokaisen pitää kysyä niitä vielä yv:llä :seina

Ei vois vähempää kiinnostaa tuommoset ilmoitukset nettiautossa.

Onneksi tarkassa haussa ei tule noita tarjousten perusteella kun laitetaan hinta haarukka ;)

Edellämainittujen seikkojen lisäksi kiinnostus myytävää autoa kohataan lopahtaa saman tien (nettiautossa) kun ihmiset kysyy mitä hyvänsä niin myyjän vastaus on joko "vastattu sähköpostiin tai "@"

Miks niitä vastauksia ei voi saman tien kirjottaa kaikkien nähtäväksi, vai onko nämä autot niin pommeja ettei julkisesti uskalla vastata :seina
 
Vs: Mitsun myyminen

GSR sanoi
Edellämainittujen seikkojen lisäksi kiinnostus myytävää autoa kohataan lopahtaa saman tien (nettiautossa) kun ihmiset kysyy mitä hyvänsä niin myyjän vastaus on joko "vastattu sähköpostiin tai "@"

Miks niitä vastauksia ei voi saman tien kirjottaa kaikkien nähtäväksi, vai onko nämä autot niin pommeja ettei julkisesti uskalla vastata :seina

kyllä,veit jalat suustani :) skippaan äkkiä moiset ilmoitukset ;)
 
Vs: Mitsun myyminen

Mä hyppään yli kaikki joissa tehoja on nostettu eikä sisuskaluja ole moottorista muutettu. Ainahan erikoisemman auton myyminen on hankalampaa ja varsinkin nykyisellä talouskehityksellä, mutta onhan näille aina omat ostajat/halujat. ;)

Mullekin saa yrittää kaupata evoa 7-9 joulun jälkeen. ;D ;)
 
Vs: Mitsun myyminen

Zom sanoi
Mä hyppään yli kaikki joissa tehoja on nostettu eikä sisuskaluja ole moottorista muutettu.

Onko tälläiselle tavalle jotain ihan syytä olemassa vai kyseessä pelkkä periaate?
 
Vs: Mitsun myyminen

Ja todella harvassa taitaa olla ne autot yleensäkkin joista ei ole tehoja nostettu
 
Vs: Mitsun myyminen

Niin ja mikä lasketaan virittämiseksi? Vapaavirtaussuodatin ja isompi pakoputkisto vaparissa? Lastutettu vapari? Kyllä noilla stage 100 virityksillä täytyisiki jo pistää ainakin kanget ja kansipahvi vaihtoon ;D
 
Vs: Mitsun myyminen

GSR sanoi
Kyllä noilla stage 100 virityksillä täytyisiki jo pistää ainakin kanget ja kansipahvi vaihtoon ;D

Evon vakio kansi"pahvi" (terästiiviste) on aivan mainio kovemmissakin virityksissä. Ysin kiertokangilla en näe ongelmaa 400 hv tasossa männistä puhumattakaan.
 
Vs: Mitsun myyminen

Kumma homma, oon myyny AVK:n kautta rullatun Carisman ja ulkomailta tuodun Galantin kyllä hyvään rahaan, mutta nyt kun tarjoan ehjäpeltistä suomi-Carismaa merkkiliikkeen huoltokirjalla naurettavaan hintaan ei kelpaa. Autoja on enemmän ku pihassa parkkipaikkoja niin turha pitää kiesiä seisomassa turhaan. Ostajan markkinat.
 
Vs: Mitsun myyminen

Janne R. Tapio sanoi
Kumma homma, oon myyny AVK:n kautta rullatun Carisman ja ulkomailta tuodun Galantin kyllä hyvään rahaan, mutta nyt kun tarjoan ehjäpeltistä suomi-Carismaa merkkiliikkeen huoltokirjalla naurettavaan hintaan ei kelpaa. Autoja on enemmän ku pihassa parkkipaikkoja niin turha pitää kiesiä seisomassa turhaan. Ostajan markkinat.

Ajat muuttuu. Eihän autokauppa käy muutenkaan tällä hetkellä.
 
Vs: Mitsun myyminen

Markok sanoi
Onko tälläiselle tavalle jotain ihan syytä olemassa vai kyseessä pelkkä periaate?

Siis jos tehoja on nostettu 40hp lastulla, se on vielä ihan ok. Mutta sitten noi suuremmat lisäykset kyllä vaatii muutakin moottoriin ja tosin mahdollinen japanin tilaus evon joutuu kyllä käymään läpi ennen ajoa, mutta se näkyy myös hinnassa.
Mutta tää taitaa olla enemmän periaate. Jos tehdään jotain niin tehdään se sitten kerralla kunnolla. :peukku
 
Vs: Mitsun myyminen

Ihan tämmönen toinen juttu minkä oon yleisesti huomannu mitsun ja muidenkin autojen myynnistä, siinä käy melkeen aina niin että yleensä joutuu aina nettiautosta ostamaan sen lisäajan ilmotukselle ja sen jälkeen tärppää. Näin on itsellä ja muillakin käynyt. Ne on varmasti siellä laskeneet sen ajan mitä ilmotus saa ilmaseksi olla, sen mukaan että kauanko keskimäärin myynti kestää ja siitä sitten vähän vähentäneet.

Nettiautokin kun on keskinmäärin aika kallis paikka niin siellä saa kyllä auton hyvin myytyä kun tajuu laittaa järkevän muita alhaisemman hintapyynnön, eikä olla liikkeellä asenteella että oma kultakimpale on arvokkaampi kun muut vastaavat ku se on sattunut itsellä olemaan. (tähän nimittäin törmää usein) ;D
 
Vs: Mitsun myyminen

mystinengalant sanoi
eikä olla liikkeellä asenteella että oma kultakimpale on arvokkaampi kun muut vastaavat ku se on sattunut itsellä olemaan. (tähän nimittäin törmää usein) ;D

En varmaan koskaan unohda ilmoitusta yhdestä etuveto -Sapporosta, tyyliin 10v vanha, mittarissa jotain ~50tkm, "ajettu vaan kesäsin" , "et löydä toista näin hyväkuntosta" ja hintaa oikein hurjasti enemmän mitä muissa samanikäisissä. Vaikka sillä onkin ajettu paljon vähemmän kuin muilla vastaavanikäisillä niin kyllä se seisontakin käy tekniikan päälle jossei sitä "ulkoiluteta" edes joskus seisonta-aikana. Tiivisteet kuivuu ym. jos autolla ajetaan tyyliin 2kk vuodesta ja loput 10kk se seisoo koskematta odottamassa seuraavaa kesää.
 
Vs: Mitsun myyminen

GSR sanoi
En varmaan koskaan unohda ilmoitusta yhdestä etuveto -Sapporosta, tyyliin 10v vanha, mittarissa jotain ~50tkm, "ajettu vaan kesäsin" , "et löydä toista näin hyväkuntosta" ja hintaa oikein hurjasti enemmän mitä muissa samanikäisissä. Vaikka sillä onkin ajettu paljon vähemmän kuin muilla vastaavanikäisillä niin kyllä se seisontakin käy tekniikan päälle jossei sitä "ulkoiluteta" edes joskus seisonta-aikana. Tiivisteet kuivuu ym. jos autolla ajetaan tyyliin 2kk vuodesta ja loput 10kk se seisoo koskematta odottamassa seuraavaa kesää.

Niin ja harvemmin kerrotaan missä talvisin on säilytetty. Hyvinhän se on voinut seistä pelkästään sateelta suojassa ;D
 
Vs: Mitsun myyminen

jay-r sanoi
totta. ihmettelenkin sitä että minkäänlaista mielenkiintoa ei tule keneltäkään, hinta ei ole esteenä, koska myyn tarjouksen perusteella.

Suurin osa kai ostaa autonsa liikkeestä. Meitä yksityisiltä ostajia on vähemmän.....
 
Vs: Mitsun myyminen

Tuukka sanoi
Suurin osa kai ostaa autonsa liikkeestä. Meitä yksityisiltä ostajia on vähemmän.....

Menee vähän OT:n puolelle, mutta ainakaan virhevastuun takia on turha mennä liikkeiltä mitään ostamaan. Yli 200tkm tai noin 200tkm autot eivät pahemmin virhevastuuseen kuuluu käytännössä ainakaan , ja kaupanteon yhteydessä pystyy helposti toteamaan niin yksiselitteiset viat jotka pitäisi korvata. Yksityiseltä ostamista en pidä siis niin huonona vaihtoehtona jos tietää mimmosia yllätyksiä näistä voi löytyä ja yksityinen on tajunnut pistää huokean hinnan. Yleensä virhevastuu toimii parhaiten jos auto on ajettu huomattavasti vähemmän kuin vastaavat ikäisensä ja tämmöiset autot ovatkin sitten liikkeeisä KALLIITA.

Todennäköisempää myös on että liikkeeseen vaihtoon työnnetty on se pommi kuin että se olisi se yksityisen myymä. Ainakin ihan hyviä (vapari)mitsuja on ollut ihan yksityisilläkin myynnissä, varsinkin jos jotain vanhempaa aarretta havittelee. Mitsubishi tuntuu kuitenkin olevan merkki, jonka hakijat yleensä ovat olleet mitsujen kanssa tekemisissä ennenkin tavalla tai toisella. Taitaa vaan tällä hetkellä turbomitsujen osuus lisääntyä huomattavasti näissä myytävissä.

Tällä hetkellä on kyllä vieläkin ostajan markkinat, että minkä tahansa normi suomikuntoisen yksilön myynti ei ole enää niin helppoa kun on tullut näitä "ruosteettomia" tuontiautoja joukkoon.
 
Vs: Mitsun myyminen

mystinengalant sanoi
Tällä hetkellä on kyllä vieläkin ostajan markkinat, että minkä tahansa normi suomikuntoisen yksilön myynti ei ole enää niin helppoa kun on tullut näitä "ruosteettomia" tuontiautoja joukkoon.

Eikä koskaan ole ajettu suolatulla tiellä ;D Järjetöntä kusetusta :D
 
Takaisin
Ylös Bottom