Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Voisi yleistyksenä sanoa, että jos minkä tahansa auton korimallin/moottoriyhdistelmän joltain varustetasolta löytyy kiekkamittari, niin valmiudet siihen on kaikilla varustetasolla. Ei kannata minkään autotehtaan erikseen rakennella johtosarjoja ja moottoreita pelkästään yhtä "lisäkirjainta varten takakontissa". Jos joku tietää tähän yleistykseen poikkeuksen sarjatuotanto autoista, niin olisi kyllä mielenkiintoista tietää.benicio sanoiJaahas, kun tällainen ketju tässä on kerran valmiiksi ylhäällä, niin kysytään sitten että mites 93-96 vuosimallin Lancerissa, sopiiko kierrosluvuttoman tilalle kiekallinen mittari suoraan ja tuleeko kierroslukusignaali mittarille asti? Onko moottorilla väliä?
Tämä on taas semmonen poikkeus, että ilmeisesti kyseisessä maanosassa, missä näitä malleja on myyty, niin ei ilmeisesti tuo päivävaloautomatiikka ole ollut saatavilla tehdasasenteisena lisävarusteenakaan tiettyyn korimalliin/moottoriyhdistelmään.uge sanoiNo yks poikkeus lienee EA Galantin johtosarja. Jos autossa ei ole päivävaloautomatiikkaa, ei johtosarjassa ole esim. ko. releelle liitintäkään...