Mp3 soitin katkoo virtoja

lancer fani

New Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Sijainti
Oulu
Terve, Olis semmonen ongelma jvc:n mp3/cd soittimen kans et kun kuuntelee levyä Volume yli 14:sta ja Loud on päällä niin katkaisee aina välillä virran mut kun se on pois päältä niin ei katko ja radiota kuunellessa ei pätki virtoja vaikka olis volumea reilusti ??? :seina
 
Soittimen huono maadotus tai/ja liian ohuet johdot.

Tossa 2 yleisintä syytä tuohon ongelmaan.
 
1) loudnessia ei käytetä

2) Luultavasti tuossa vaan on säädöt niin päin p.. että kun loudness on päällä niin signaali yliohjautuu niin pahasti = säröytyy, ja mankan suojapiirit ko. eventissä sit lopettaa menon siihen..

nämä voi kyllä olla vahvistimen suojapiiritkin.
 
Veikkaisin kanssa tuota puhakan kakkos vaihtoehtoo, eli jotenkin kytketty päin persettä ja mankka tavallaan suojaa itteään ja katkoo... :-\
 
nyt olen tutkinut soitinta ja johdot on oikeen saa maata hyvin, Säädöt kunnossa.Olen hoksannut nyt kylmemmillä ilmoilla et kestää soittaa noin 30-45 min ilman et pätkii virtoja ???
 
lancer fani sanoi
nyt olen tutkinut soitinta ja johdot on oikeen saa maata hyvin, Säädöt kunnossa.Olen hoksannut nyt kylmemmillä ilmoilla et kestää soittaa noin 30-45 min ilman et pätkii virtoja ???

sitten voisi hyvinkin olla että vahvistin syöttää liian pieneen kuormaan ja lämpöpiiri katkasee huvin..
 
Onko sulla soittimen perässä kajareita? vai soitatko kaikkia vahvistimen kautta?

Jos sanoit että maadoitus on hyvin niin miten se silloin on?? Entäs vahvistimen maadoitus?

Sulla saattaa myös akku olla finaalissa.

Tai sitten vain on säädöt päin vittua.
 
Vesku sanoi
Sulla saattaa myös akku olla finaalissa.
Tai laturi.
Mitsun laturihan voi kesäkuumalla ladata vaikka vain 12,5v,kun kylmemmällä ilmalla taas lataa ihan normaalisti.

Ja nuo JVC:n soittimethan ON pirun tarkkoja jännitteelle,ei pysy käynnissä edes käynnistyksen ajan,paskiaiset..
 
Vesku sanoi
Onko sulla soittimen perässä kajareita? vai soitatko kaikkia vahvistimen kautta?

Jos sanoit että maadoitus on hyvin niin miten se silloin on?? Entäs vahvistimen maadoitus?

Sulla saattaa myös akku olla finaalissa.

Tai sitten vain on säädöt päin vittua.

Kajarit on soittimen perässä.Maata soitin saa hyvin ainakin yleismittarin mukaan ja ei ole muuten ollut maadoitus ongelmia kun vedin uuden piuhan noin 6kk sitten
 
Kokeiles huvikseen sen maadoituksen tekemistä soittimelle.
Tai ihan ensiksi ota antenninjohto irti ja kokeile sitten miten toimii?
Suurin syy taitaa olla että maadoitus/virtapuoli on heikko. ja että soitin ei vain jaksa soittaa kovempaa. jolloin jännite tippuu ja soitin sammuu..
On tullut muutamia tapauksia vastaan joissa sama ongelma..

Mulla itselläni kun jännite putoo, niin ensiksi soitin pätkii, sitte hiipuu vahvistimet ja viimeisenä prossu.
 
Takaisin
Ylös Bottom