N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Miltei kaikkihan on mahdollista, mutta saattaa maksaa huomattavia summia.
Eli autohan on ilmiesestikkin pakettiauto, mutta onko huoltoauto vaiko ihan vain paketiauto? Onko kaksipaikkainen ja mihin väliin olet tuota lisäistuinta laittamassa?
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

pakettiauto/huoltoauto on jos sais laittaa vänkärin penkin paikalle kaksi paikkasen istuimen. ja kaksi paikkanen on.
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Eikös tuo voi olla vaikka mahollistakin? Vai oonko vääräs et sais olla kolme jos on yhdellä rivillä?
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

jenkki autoissa on ainakin ja imperio on laittanut pätkä pajeroon eteen 2 paikkasen istuimen vänkärille
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Mulla on jostain jäänyt mielikuva että Pajeroon tuskin saa kolmea etummaiselle riville, kun ohjaamoa ei ole suunniteltu sitä silmällä pitäen että sinne kolme mahtuisi. Siis lähinnä tarkoittaen, verrattuna "oikeaan" pakettiautoon, esim vaihdekepit on sijoitettu niin keskelle autoa ettei tila riitä kahdelle penkille apukuskin puolella. Kun "oikeissa" pakettiautoissa on lähtökohtaisesti jo otettu ohjainlaitteiden sijoittelussa se kahden lisäpenkin vaatima tila. Mut kannattaahan se tarkistaa katsastusasemalta että onko sellaisen muutoskatsastus mahdollista.
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Itse muutoskatsastin entisen pätkä Pajeroni 3-paikkaiseksi. Kyseessä oli siis saksan tuonti -89 2,5TDIC pätkä mistä oli maksettu täysi autovero ja se oli näin ollen rekisteröity pakettiautoksi.
Millipeliähän se on että lainkirjaimen saa täyttymään mutta onnistuu kun tarpeeksi yrittää :peukku

small
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Susihukka sanoi
Hieno ;D Oliko kallis muutoskatsastus?
Veevee pornstartterista penkki 40€, aikaa ja vaivaa 0€, yksi muutoskatsastus hylsy parikymppiä, pään raapimista ja näyttö toisella konttorilla 0€ (pyysin katsomaan pihalle olisiko tuossa toivoa), kolmannella konttorilla muutoskatsastus tarkkaan mittaillen ja todeten että täyttää vaadittavat mitat ja hallintalaitteet ovat käytettävissä parikymppiä.

Ensimmäisellä konttorilla ei hänen mielestään mitat täyttynyt, toisella konttorilla epäili penkissä kiinni olevien turvavöiden kiinnitystä ettei täytä määräyksiä mutta mitat olisi täyttynyt... ööh.. turvavyöthän on portterissa juurikin nuin ja niitä on jokunen kappale tieliikenteessä... kolmannella konttorilla kaikki oli ok.

Eli ei se nyt niin kalliiksi tullut loppuviimein kun jaksaa ährätä.
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

Imperio sanoi
Itse muutoskatsastin entisen pätkä Pajeroni 3-paikkaiseksi. Kyseessä oli siis saksan tuonti -89 2,5TDIC pätkä mistä oli maksettu täysi autovero ja se oli näin ollen rekisteröity pakettiautoksi.
Millipeliähän se on että lainkirjaimen saa täyttymään mutta onnistuu kun tarpeeksi yrittää :peukku

small
Mistä sait tietää että autostasi on maksettu täysi autovero?
Kun mulla on tuo gen2 pajero vm-92 ja tekis mieli se katsastaa pakettiautoksi kun se on henkilöauto.
Tiedän että vm-93> saa pakettiautoksi ja siitä sitten tarvittaessa henkilöautoksi mutta aiempia ei saa muutako huoltoautoksi ja siinä pysyy.(ellei maksa sitä veroa)
Minulla sattuu tuo gen2 olevan kanssa tuontiauto joten mistä saan tietää onko täysi autovero maksettu ja saisin sen pakettiautoksi??
 
Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

tumetuuri sanoi
Minulla sattuu tuo gen2 olevan kanssa tuontiauto joten mistä saan tietää onko täysi autovero maksettu ja saisin sen pakettiautoksi??

Jos sulla ei ole voiman ulosottoa niin sitten on täysi vero maksettu. Se oli aikanaan alennetun veron edellytys ja on ollut sitä myös tuontiautojen kohdalla. Eli jos tuontiauto on haluttu verottaa vanhalla alennuksella, siihen olisi pitänyt lisätä mm. voiman ulosotto. Ei liene kukaan näin tehnyt.
 
Takaisin
Ylös Bottom