nakutus anturien merkinnät?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
nyt pomppas...
onnistuin sitten sekoittamaan nakutus anturit keskenään...

eli kumpi on evo4 ja kumpi cb lanceri?

E1T15582 vai
E1T15587 ???


kiitosshh...
 
Vs: nakutus anturien merkinnät?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=38616.0 <--oisko tosta apua? vaikkei kukaan ookkaa vastannu ni jos toi on ollu se oletettava evon anturi
 
Vs: nakutus anturien merkinnät?

jooonas sanoi
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=38616.0 <--oisko tosta apua? vaikkei kukaan ookkaa vastannu ni jos toi on ollu se oletettava evon anturi

ei vaan tuo on juurikin CB lancerin... tuo kun tuli koneen kyljessä... sillon ihmettelin että
käviskö tuo anturi evon eculle...

en edes muistanu että tuollasen topikin oon laittanu ;D kiitos ;D
 
Vs: nakutus anturien merkinnät?

Mr mmc sanoi
nyt pomppas...
onnistuin sitten sekoittamaan nakutus anturit keskenään...

eli kumpi on evo4 ja kumpi cb lanceri?

E1T15582 vai
E1T15587 ???

Ensimmäinen antaa googlella pikasella tutkimisella numeron MD184950 ja sopii mitsuihin vm. 91-96 eli vois olla CB lanceriin. ja sopii moneen muuhunkin mitsuun kyllä.
 
Vs: nakutus anturien merkinnät?

Mulla olis joutilaana pari 2g knock sensoria. Uusia käyttämättömiä. 2g "dsm" anturit ja evon anturit pitäisi olla yhteensopivia eli ainakin hyvin samankaltainen signaalin ulostulo. Edullisesti lähtee, laita pm jos kiinnostaa.
 
Vs: nakutus anturien merkinnät?

dani sanoi
Mulla olis joutilaana pari 2g knock sensoria. Uusia käyttämättömiä. 2g "dsm" anturit ja evon anturit pitäisi olla yhteensopivia eli ainakin hyvin samankaltainen signaalin ulostulo. Edullisesti lähtee, laita pm jos kiinnostaa.

CB lancerin ja evo4 naku anturit on identtiset päällisin, ja CB lancerin nakuanturi ei toimi oikein evon ecussa...

ei toimi myöskään e3x galantin anturi... haamunakuja antaa paljon....
 
Vs: nakutus anturien merkinnät?

Mr mmc sanoi
CB lancerin ja evo4 naku anturit on identtiset päällisin, ja CB lancerin nakuanturi ei toimi oikein evon ecussa...

ei toimi myöskään e3x galantin anturi... haamunakuja antaa paljon....

Juu siis e3x anturi = 1g. Ja se on tunnetusti huono, ei vaan sopinutkaan nuo 2g anturit orkkis-moottoriohjaukselle. CB lancerin lienee sitten kanssa lähempänä tuota 1g anturia.
 
Takaisin
Ylös Bottom