Nelonen kadonnut...?

Shooter

Galant 16v Tic -89
Liittynyt
30 Elokuu 2003
Sijainti
Kirahvilandia
Tapaus on 1.5 -91 vm lancer jossa on 4-pykäläinen automaatiloota(ikävä kyllä),ja se tekee sillä tavalla että lähtee vaikka valoista kiihdyttämään,automaatti vaihtaa mainiosti 1,2,ja 3 vaihteet,mutta kun pitäis tulla 4 vaihde niin tuleekin vapaa...elikkäs pakko ajaa kokoajan kolmella pykälällä,missä vika?Ja kannattaako korjauttaa...?
 
aika henkimaailman juttuja noi automaatti lootat, kannattaa kiikutta se johonkin loota expertille tai sitten ostaa suosiolla uusi (käytetty loota), itse sitä ei kannata alkaa availemaan (IMHO).

(Eiks noista uudemmista automaattilootista pysty lukemaan vikakoodit samaan tapaan kuin ruiskuistakin?)
 
Huomasin omas laatikos viime viikol saman ongelman ettei ylivaihde mee pääl ollenkaa valo kyl sammuu kojetaulust sen merkiks et se olis pääl mut ei vaan vaihda nelost silmään. voix ylivaihteel olla joku oma sulake tai rele jossain? laatikon sulake ainakin ehjä?
 
Onneks oma automaattiloota toimii vielä kuten pitää ;D

Toivottavasti saat sen suht halvalla toimimaan kunnolla ;D Kuin paljon sitä sun lankkua on ajettu?
 
Meikäläisellä on lankulla rullattu (vasta)312tkm,mutta uus aski hommattiin 12tkm sitten joten sen takia hieman sylettää että nyt jo rikki...Ja uus aski hommattiin just tuon kyseisen vian takia... :(.Ylivaihde vissiin joo sähköinen,mutta en pidä todennäköisenä,että toimis jonkun releen/sulakkeen ohjauksella...Ja vika lievenee huomattavasti kun lisää öljyä...
 
Onneks mun toimii moitteetta ;D Mutta sillä onkin ajettu 70 tkm vähemmän :p

Se on nyt vähän riskibisnestä toi purkuosien osto, että ei aina niistä tiedä et kuin kauan toimii ;D
 
Juu kyllä automaattilaatikot on tosi mukavia siihenasti kun ne toimii mutta sitten kun ne alkaa oikutteleen niin kannattis mennä heti expertin luo ja kysellä vähän koska se kyllä maksaa vaivan siihen nähden mitä siellä sisällä pienikin vika aiheuttaa pitemmänpäälle ison vian.Meinaa mulla on tosta pienestä viasta kokemuksia ja vaihdoin öljyt ja auttoi joksikinaikaa mutta sitten se pamahti täydellisesti ja meni ns."vapaakytkin" :'(
Tämä auto oli "pösö " ja kuten olemmme jo muutenkin huomanneet niin ranskalaisiahan saa grilliltäkin paljon halvemmalla. ;) ;D 8) :p
 
Takaisin
Ylös Bottom