Saatiin 91 celica 4wd viimein kasaan ja kaikki näytti hyvältä...
Kunnes lähdettiin koeajolle missä nostettiin paineita 0:sta 0.7:aan.
Koneesta alkoi kuulumaan vinkunaa ruiskun lähettyviltä, tämäkin poistui aina välillä.
Ajaessa kun paineet nousi 0.3:een tuntui kun fuelcut olisi tullut peliin vaikka vakiona se tulee peliin vasta 0.7:ssa ja boxi vielä on modattu diodilla että cutti tulisi peliin vasta 1.2:ssa, tässä kohtaa kone ei enää nosta kierroksia???? ???.
Itse ajattelin että kun auto on nyt seissyt reilun 5kk:ta olisi bensa paineensäädin tai pumppu kuivuessaan kulahtanut ja ei jaksa kerätä enää painetta koska tyhjäkäynnillä kone käy tasaisesti ja nätisti mitä se teki myös 0 ahdoilla koeajolla mutta ei enää kun alettiin ahtaamaan.
Palasiksi lyönnin jälkeen on turbo ollut proturbossa laakereiden vaihdossa ja samalla pakopuolen siipiä hiukan muokattiin ja isonnettiin.
Muuta ei tässä yhteydessä olla muutettu 5:kk takaiseen elämään.
Jos jollain on ollut saman kaltaisia ongelmia mitsujen tai muiden turbojen kanssa mitä olette tehneet?
Kunnes lähdettiin koeajolle missä nostettiin paineita 0:sta 0.7:aan.
Koneesta alkoi kuulumaan vinkunaa ruiskun lähettyviltä, tämäkin poistui aina välillä.
Ajaessa kun paineet nousi 0.3:een tuntui kun fuelcut olisi tullut peliin vaikka vakiona se tulee peliin vasta 0.7:ssa ja boxi vielä on modattu diodilla että cutti tulisi peliin vasta 1.2:ssa, tässä kohtaa kone ei enää nosta kierroksia???? ???.
Itse ajattelin että kun auto on nyt seissyt reilun 5kk:ta olisi bensa paineensäädin tai pumppu kuivuessaan kulahtanut ja ei jaksa kerätä enää painetta koska tyhjäkäynnillä kone käy tasaisesti ja nätisti mitä se teki myös 0 ahdoilla koeajolla mutta ei enää kun alettiin ahtaamaan.
Palasiksi lyönnin jälkeen on turbo ollut proturbossa laakereiden vaihdossa ja samalla pakopuolen siipiä hiukan muokattiin ja isonnettiin.
Muuta ei tässä yhteydessä olla muutettu 5:kk takaiseen elämään.
Jos jollain on ollut saman kaltaisia ongelmia mitsujen tai muiden turbojen kanssa mitä olette tehneet?