O: celesten tai lancerin taka-akseli kiiruskin olisi

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Elikkäs onpi niin paljon löysää perässä ettei kovin paljoa uskalla enää ajella. Kaiken muun hyvän ja pahan lisäksi mokoma on mennyt ruostumaan melkein poikki kuskin puolen akseliputkesta lehtijousen kohdalta. Auton pitäis olla liikenteessä 26.4 joten aikas kiirettää pukkaa. Lisäksi ohjeita taka-akselin vaihtoon saa antaa. :)

Yhteyttä saa monella tapaa: YV:llä, tähän topikkiin, puhelimella 040-73 240 37 tai maililla turbodatsun(at)gmail.com

Ehdottakaa ihan mitä vaan mikä voisi sopia. Volvon akseli on jo tutkittu ja joutuisi kaventamaan aika paljon ja muuttamaan vielä vanteen pulttijaon.
 
Vs: O: celesten taka-akseli kiiruskin olisi

Ei ole akselia myynnissä, mutta samanikäisen Lancerin akseli taitaa sopia. Onhan Lancer ja Celeste kuitenkin periaatteessa sama auto.

2-litraisen Celesten akselin varaosanumerot ovat eri kuin 1,6 litraisen, mutta menee silti heittämällä paikalleen. Ainakin minun 76- malliseen Gt:hen meni -77 St:n akseli. Olisikohan joku vetoakseli eri kokoinen tai laakerointi erilainen? Tuskin silti on ongelma. Jossain vaiheessa (-78?) takajarrut kasvoi tuumalla, se kannattaa tarkistaa, tuottaako ongelmia. Tuskin tuottaa.
 
Vs: O: celesten taka-akseli kiiruskin olisi

Kiitos, hyvä tieto. Muokkaan otsikkoa. :)
 
Vs: O: celesten tai lancerin taka-akseli kiiruskin olisi

Mulla ois yksi jäämässä ylimääräiseksi isomman perän alta. Paljonko tarjoat? Perä vielä paikoillaan autossa ja on hyväkuntoinen. kuvia autosta löytyy mun profiilin kotisivu linkistä.
 
Takaisin
Ylös Bottom