Offtopic

Vs: Offtopic

Dammed sanoi
No onhan niitä joo, mut varmaan pitää hieroa tyhjällä lompakolla vielä ohimoa.. ;D tai sitten pitää rueta evoa vaihdattelemaan

Pankista saa rahhaa. :peukku Ja hyvällä tuurilla lotosta.. ::)
 
Vs: Offtopic

Nuorna on vitsa väännettävä. Tässä mun nuorempi poikani, 6 vuotias, asentaa äitin Evoon uutta turboa. Ja hienosti onnistui vieläpä. Mä vähän neuvoin vierestä ja pidin osia kiinni. Kai siitä vielä tuunaaja tulee.

veeti_turbo.jpg
 
Vs: Offtopic


tänään päivällä oli hki-tku -motarilla kesärajoitus, ainakin turkkusen päässä. enpä ole tiennyt, että tuo on edes mahdollista vielä maaliskuussa, yleensä nuo muuttuvat rajoitukset kun tuottavat vain pettymyksiä. ;D
 
Vs: Offtopic

nyt on maailmankirjat sekasin... en juonu eilen ku yhen kaljan ja kävin ajoissa nukkumaan, ja ei, mulla ei oo töitä tai muutakaan pakollista menoa aamusta... :eek:
 
Vs: Offtopic

maurichia sanoi
nyt on maailmankirjat sekasin... en juonu eilen ku yhen kaljan ja kävin ajoissa nukkumaan, ja ei, mulla ei oo töitä tai muutakaan pakollista menoa aamusta... :eek:
joten taidanki ottaa tallin suunnaksi ja käydä ruuvaamassa kippoon suvikumit... 8)
 
Vs: Offtopic

macin päivitys... aika työläs etsiä vanhukseen päivitys osia...

noh... ebayssä kävi tuuri.... jäi 2kpl intel X5365 prossuja ja 4kpl muisteja käsiin kohtuu hintaa... :p
vielä kun näyttiksen saisi sopivan... tällähetkellä paras mitä tähän koneeseen saa on 560Ti :nykii
vaatii vaan törkeesti kikkailuja asennuksen yhteydessä... onneksi ei tarvi kumminkaan pc kortia flashätä... vaan toimii suoraan...
 
Vs: Offtopic

nahkuri sanoi
tänään päivällä oli hki-tku -motarilla kesärajoitus, ainakin turkkusen päässä. enpä ole tiennyt, että tuo on edes mahdollista vielä maaliskuussa, yleensä nuo muuttuvat rajoitukset kun tuottavat vain pettymyksiä. ;D

Juu hki-tku oli 120 rajotus ja tku-hki oli 100. ;D
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Luottaavat siihen, ettei kenelläkään ole niin kova kiire Turkuun. ;D
Kyllä mä luulen että tässä on kyse siitä että hankaloitetaan mamujen pääsyä tänne ihmisten ilmoille ja vastavuoroin helpotetaan kotiin paluuta ;D (hjumor)
 
Vs: Offtopic

Tuli huomattua että GTI:ssä on takasivulaseissa KIRKKAAT kalvot,ei pysty ymmärtämään ihmisten ajatustenjuoksua..
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Turvakalvot murtautumista vastaan? Tai ainakin että ei tule niin kova sotku. ;D
No eikös ne ole yleensä normikalvoa huomattavasti paksummat,nuo oli normikalvon paksuiset..
 
Vs: Offtopic

Kalvo antaa suojaa naarmuilta ja voi antaa jopa 100% suojan UV:ltä ainakin mainosten mukaan.
 
Vs: Offtopic

Jep. Basbarduu on oikeessa. Se tosiaan vähentää esim. auton lämpenemistä kesällä aika huikeestikkin. Oon vakavissani miettiny et kalvottasin etusivut ja tuulilasin kirkkaalla.
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Kalvo antaa suojaa naarmuilta ja voi antaa jopa 100% suojan UV:ltä ainakin mainosten mukaan.
Muuten hyvä mutta mitsujen lasit on UV-suojattuja kasarin lopulta->,toisin kuin monissa euroautoissa..
 
Vs: Offtopic

3M mainostaa ainakin kalvojaan lämpöä heijastavana ja UV-säteilyn estäminen on kerrottu erikseen. Eli ovat tosiaan kaksi eri asiaa.

Lämpöä heijastava lasi ei sinällään ole uusi juttu, löytyy esim. BMW:stä nimellä klimakomfort ;) Ei tarvi kenenkään tarttua bemariprovona tähän, kunhan kiusasin :-*
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
3M mainostaa ainakin kalvojaan lämpöä heijastavana ja UV-säteilyn estäminen on kerrottu erikseen. Eli ovat tosiaan kaksi eri asiaa.

Lämpöä heijastava lasi ei sinällään ole uusi juttu, löytyy esim. BMW:stä nimellä klimakomfort ;) Ei tarvi kenenkään tarttua bemariprovona tähän, kunhan kiusasin :-*
Jep,ovat eri asiat.Sen vuoksi esim vanhemmissa ooppeleissa niin "kauhtuneet" sisustat,koska ei ole UV-suojaa laseissa.

Ja mitsulla nuo lämpöheijastavat lasit tulivat -90 luvun alussa,BMW:llä taisi mennä -90 luvun loppuun.?
 
Vs: Offtopic

Ja vielä väittelevät kelvottoman suomalaispanimon tuotteista ;D Ei mutta kyllä jos noista pitää valita niin Santtua..

Jopas tarttuivat kovasti tuohon UV asiaan. mystinen ei oo kouluttanu mua riittävän hyvin että tietäisin miksi, mutta sen tiesin että laadukkaat kirkkaat kalvot pitää sisustan viileempänä :D
 
Vs: Offtopic

Urran sanoi
Jopas tarttuivat kovasti tuohon UV asiaan. mystinen ei oo kouluttanu mua riittävän hyvin että tietäisin miksi, mutta sen tiesin että laadukkaat kirkkaat kalvot pitää sisustan viileempänä :D

Anteeksi nuori oppipoikani. Meillä on vielä paljon puhuttuvaa elektromagneettisesta säteilystä sitten......
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
Anteeksi nuori oppipoikani. Meillä on vielä paljon puhuttuvaa elektromagneettisesta säteilystä sitten......
Joo ei muutakun varaat kalenteristas aikaa niin mä raijaan fläppitaulun himaan ja valmistan sormet valmiiksi karttakepille :D Sitähän sä kysyit..
 
Vs: Offtopic

ST sanoi
Jep,ovat eri asiat.Sen vuoksi esim vanhemmissa ooppeleissa niin "kauhtuneet" sisustat,koska ei ole UV-suojaa laseissa.

Ja mitsulla nuo lämpöheijastavat lasit tulivat -90 luvun alussa,BMW:llä taisi mennä -90 luvun loppuun.?
Evoissa tälläisiä ei ilmeisesti ole,kun ainakin minulla on japanin aurinko nuolaissut takapenkkien niskatuet takapuolelta aika hyväisesti.
 
Vs: Offtopic

ST sanoi
Ja mitsulla nuo lämpöheijastavat lasit tulivat -90 luvun alussa,BMW:llä taisi mennä -90 luvun loppuun.?

Mistä sen lasin Mitsussa tunnistaa? En oo tähän mennessä (tietääkseni) nähnyt. Googlekaan ei kertonut mitään kun yritin hakea "mitsubishi heat reflecting windshield". Melko varma tuntomerkki ainakin bemarin versiossa on tuo violetti/vihertävä heijastus tiettyyn valoon peilatessa: http://e38.ru/files/2_47.JPG
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
Mistä sen lasin Mitsussa tunnistaa? En oo tähän mennessä (tietääkseni) nähnyt. Googlekaan ei kertonut mitään kun yritin hakea "mitsubishi heat reflecting windshield". Melko varma tuntomerkki ainakin bemarin versiossa on tuo violetti/vihertävä heijastus tiettyyn valoon peilatessa: http://e38.ru/files/2_47.JPG

mitsulla "pronssi" väritys, sinisestä en tiedä heijasstaako se mitään :nykii
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
Missä malleissa sitä on käytetty?

sigma, galantti muissa en ole nähnyt (90->)

http://www.mitsubishiclubfinland.com/galleria/main.php?g2_itemId=2326 mun tietääkseni tuossa on juurikin ne pronssin väriset ikkunat,
en ole varma mutta muistelisin että "Hubu"n gtissä on myös, mulla on sarja noita pronssi ikkunoita sedan malliseen, ovat tuolla pohjanmaalla E32 galantin korissa.
 
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
sigma, galantti muissa en ole nähnyt (90->)

http://www.mitsubishiclubfinland.com/galleria/main.php?g2_itemId=2326 mun tietääkseni tuossa on juurikin ne pronssin väriset ikkunat,
en ole varma mutta muistelisin että "Hubu"n gtissä on myös, mulla on sarja noita pronssi ikkunoita sedan malliseen, ovat tuolla pohjanmaalla E32 galantin korissa.
mulla oli dynamicissa tollaset savu/pronssi lasit vm-89
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
M. Sipilälle taisi koittaa kurjat ajat. Aika tehokkaasti tieto levisi.

Juu, loistavasti levis juttu ja ilmeisesti korvauksia on ostajalle luvassa riittävästi. Blogi oli hävinnyt jo. ;D
 
Vs: Offtopic

BamBu^^ sanoi
Kyllä ja leviää edelleen. Oli kyllä aikamoinen tarina..

Viitaten tällä sivulla aiemmin olleeseen allekirjoittaneen ja Autoliike Marko Sipilän väliseen erimielisyyteen totean asian tulleen nyt sovituksi hyvässä yhteisymmärryksessä. Asia on osaltani loppuunkäsitelty.

case closed.
 
Vs: Offtopic

sai kyllä aika hyvät lukemiset aamukahville sipilästä ;D
edit
http://www.iltalehti.fi/autot/2013031916801679_au.shtml
tässä pähkinänkuoressa jos joku ei kerenny aamulla lukemaan
 
Vs: Offtopic

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AxA8MdthNiKsJ%3Awww.tomihautamaki.com%2Fautoliike-marko-sipila%2F+&cd=3&hl=fi&ct=clnk&gl=fi


siinä on koko juttu viel ketä ei oo keren lukee
 
Takaisin
Ylös Bottom