Oikea ET GTi Lanceriin?

J

J.T

Guest
Taulukoiden mukaan oikea ET -96:een lankkuun on min:40 :eek:.Joutuuko takakaarenpokkaukset kääntämään jos laittaapi 17" x 7" et38 ????kertokaa viisaammat...
 
Mulla on 7" x 17" et40 omassa gti:ssä. Eihän siellä liikaa tilaa oo, mutta ei minun ainakaan tarvinnu niitä takakaarenpokkauksia käännellä. Ainut mihin mulla ottaa kiinni isommissa montuissa on takapuskurin kiinnityspultin kanta. Renkaat on 205/40-17. Ei varmaan kannata leveempiä tai korkeempia edes kokeilla ;)
 
J.T sanoi
Taulukoiden mukaan oikea ET -96:een lankkuun on min:40 :eek:.Joutuuko takakaarenpokkaukset kääntämään jos laittaapi 17" x 7" et38?

Joutuu... eikä sekään riitä. Vaatii myös lokarien "levittämistä".
 
LancerGTI-93 sanoi
Mulla on 7" x 17" et40 omassa gti:ssä. Eihän siellä liikaa tilaa oo, mutta ei minun ainakaan tarvinnu niitä takakaarenpokkauksia käännellä.
Hmm.. vakioalusta? Mulla rapsii kyllä renkaat kiinni kaariin jos on takana 2+ ihmistä - vaikka on pokkaukset käännetty ja lokareita levitetty...
 
ykii sanoi
LancerGTI-93 sanoi
Mulla on 7" x 17" et40 omassa gti:ssä. Eihän siellä liikaa tilaa oo, mutta ei minun ainakaan tarvinnu niitä takakaarenpokkauksia käännellä.
Hmm.. vakioalusta? Mulla rapsii kyllä renkaat kiinni kaariin jos on takana 2+ ihmistä - vaikka on pokkaukset käännetty ja lokareita levitetty...

On mulla madallettu -35mm. hassua ei mulla kyllä kaariin ota kiinni ???
 
mulla on tulossa -35 mm madallus vielä lisäx.sen kanssa pitäs saaha toimiva rengas vs lokari hässäkkä.
 
vakioalustalla joustoliikkeet ovat yleensä paljon laajempia kun jäykemmillä madallussarjoilla. Mullakin loppu pohjakosketukset pihatiellä edellisessä autossa kun vaihdoin weitecin coil-ovet setin ja pudotin 55mm.
 
Onko kellään kokemuksia tai tietoo miten mahtuisi ET 43 pyörimään 205 kumeilla?

Täl hetkel et on muistaakseni 38 ja ei jää paljoo tilaa kumin ja tukivarren/rungon väliin.
 
Takaisin
Ylös Bottom