Olisko ketään mitsun GDI koneen kansiremontin teettäneitä?

Toppo

Galant 2,4GDI GLS -99
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Moron,
niin - kuten otsikossa oli niin jos joku on teettänyt (etenkin Galantin) GDI koneen kansiremonttia niin olisin kovasti kiinnostunut paljonko laskussa oli työn osuutta tunteina (eli koneen purkamisesta ja kasaamisesta)..

kiittäen,
Topi
 
Jos kertoisit vähän menopelisi "vaivoista" tai miksi olet kansiremonttia tekemässä/teettämässä ???

Herranjumala jos kuus vuotta vanhaan autoon tarvii jo semmosta ruveta tekemään... :eek:
 
Itseasiassa kansiremontti tuli jo teetettyä tp-akselin hihnan katkeamisen jälkeen, mutta nimim. Clavurionin (tapaus josta Harrin laittama linkki yllä) kanssa vaihdettuani kokemuksia olen (tai me olemme  ;) ) tulleet vähän siihen tulokseen että meikäläistä taidettiin hiukka viilata tossa linssiin..  :seina ..joten ihan reklamaation tueksi olisin mielellään vielä jonkun kokemuksista kuullut..  ..Pajoilta joilta olen kysellyt kun eivät suostu puhelimessa oikein mitään alkaa veikkailemaan kun eivät ko. konetta ole kuulemma koskaan nähneetkään.. Vehon ja Stockan arviot oli tarkotus koittaa huomenna vielä kalastella.. Oikeet kuitit ois vaan nimpal mukavampia tässä kun noi puhelin arvaukset - siksi utelen..

edit: No niinhän siinä oli käynytkin että työ oli vahingossa laskutettu kahteen kertaan.. Eli itse itselleni vastaten; tonnin - puolitoista luokkaa näyttäs GDI:n kansiremontin työt olevan  ;)
 
TP-hihnan katkeamisesta kansiremontti  ??? Mulla kun kyseinen hihna katkesi ennenaikojaan niin ei siinä kyllä vaihdettu muuta kuin hihna ja oli sama vaihtaa jakopäänhihnakin kun olis ollu kyseisen hihnan vaihto muutenkin 20 tkm päässä. Ja taas pelittää  :driver
 
No onneksi olkoon vaan, sulla on ollu tuuria..  :peukku Mullahan se siis katkes "kiekat tapissa" ja silpuksi jakohihnan väliin... ja tästä johtu se kansiremontti.. eihän se pelkkä TP akselin hihnan katkeaminen taida aiheuttaa kun "vähän" tärinää..

Näin jälkikäteen en keksi mitään niin tyhmää kuin vaihtaa vain toinen noista remmeistä kun kerran vaihtaan alkaa.. Silloin vaan ei mulla ollu tietoa koko TP-akselista kun jakopäänhihna oli vaihdettava ennen aikojaan vaurioitumisen vuoksi - eikä ollu kyllä korjaamollakaan, eikä liioin remmiä hyllyssä, joten vaihtamatta jäi..  kilsoja sillä remmillä olis kyllä pitäny olla jäljellä ainakin 30t, mutta mitä lie sössineet kun jakohihnaa vaihtovat.. Eikä lohduta edes että se on ny sitte konkassa jo sekin korjaamo..  ::)
 
Tai no tarkemmin jos sanotaan niin ei mulla TP-hihna kokonaan katkennu. Ainoastaan sylttäs hampaat startin yhteydessä. Vähän oli kieltämättä täristävä 200 kilometrinen mökiltä kotia kun TP-akseli ei pyöriny ollenkaan. Silloin en kyllä tienny mikä oli vinossa kun moista ilmiötä ei ole aikaisemmin missään autossa tullu mulla vastaan. Ei kärsiny yli 3000 nostaa kiekkoja kun tuntu että auton sisusta hajoaa tärinään. reilun 2000 verran kierroksia kun käytti maksimissaan niin kyllähän se auto sieltä korvesta sivistykseen tuli  ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom