Olitko se sinä?

Tykkäykset
0
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tunnustaa juuri äsken hopeinen evo 5 rek. RTG-xxx ajeli edellä hyrylästä -> nurmijärvelle päin ja kääntyi hämeenlinnaan? Tulin mustalla mitsulla takana

Maxx

Member
Club Member
Tykkäykset
5
Sijainti
Kangasala

Tänään iltapäivällä tuli musta legnum(?) vastaan lahden tiellä vähän ennen pälkänettä, oli menossa lahden suuntaan, anybody?

Sandeels

New Member
Club Member
Tykkäykset
0

Äsken (klo 16.15) laajasalontiellä tuli vastaan valkonen vitonen, ilmeisesti tehty lhd konversio ja kaaret löyty sisältä. Joku täältä? Ajelin mustalla vitosella vastaan. :driver

Sandeels

New Member
Club Member
Tykkäykset
0

TuplaNokka sanoi
Herttoniemel kävi joku mustalla oliko 6nen? En iha tarkkaa nähny töiden lomas ja aamul ajo porvoon motaril keltanen 7 vieres?
Meikäläisen vitonen tainnu olla se musta hertsikassa ku aikapaljon pyörin tuolla

Wlooffy

Active Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Salo

Mitsumiehiä kaivamassa valokaapeliä tässä meidän kulmilla Perttelissä?
Aamusin näkyy ainakin kaksivärinen L200 Ja E15 Galant.

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Tykkäykset
11
Sijainti
Ylöjärvi

Riihimäellä kävelen päivittäin Hamiin mustan kolmosen ohi, klubilaisia?

*SS*

IX 362hp / 499nm
Club Member
Tykkäykset
1
Sijainti
SLN
Vs:

UPM-Kymin urakoitsija parkissa musta farkku (evo?) Ken tunnustaa ? Omani siellä samalla parkkiksella.

Lähetetty minun SM-A520F laitteesta Tapatalkilla

CusCo

Member
Club Member
Tykkäykset
0
Vs:

*SS* sanoi
UPM-Kymin urakoitsija parkissa musta farkku (evo?) Ken tunnustaa ? Omani siellä samalla parkkiksella.

Lähetetty minun SM-A520F laitteesta Tapatalkilla
Meikäläisen farkkuevo se siellä. Huomannu sun kulkineen siellä myös muutamaan kertaan..

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Tykkäykset
11
Sijainti
Ylöjärvi

Kukas ajeli maanantaina alkuillasta mustalla, olisko seiska, Vaasan keskustassa? Olin valoissa rinnalla mustalla Passatilla ja teki mieli vähän provosoida ajelemaan, mutten sitten viitsinytkään. ;D

Biim

New Member
Tykkäykset
0
Sijainti
Vantaa

Kukapa ajeli eilen 3.1 jyväskylästä lahteenpäin tuossa klo 15-16 tienoilla? Punainen evo 9, ja kilpi oli jotain M ja K ehkä. En yhtään huomannu koko autoa ennen kuin suihkaisit ohi ja jouduit samantien pysähtymään eteeni kun jostain rekasta oli levinnyt rengas ja kuski sitä ihmetteli tukkien kaistan. Ois ollu hauska hieman leikkiä, mutta tuo rekka aiheutti jonoa. Olin tylsänharmaalla farkkubemarilla liikkeellä. :)

Ylös Bottom