Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Sedien sanoi
Eilen aamulla 6:45 paikkeilla punanen ?evo8-9 seiskan puskurilla? kehä1:stä itään?

Tänään 6:40 paikkeilla hopeinen 8-9 myöskin kehä1:stä itään?

Koitin morotella molempia punasesta i30:stä ulommalta kaistalta mut ei tainnu kumpikaan huomata.
voi olla että olen ollut minä riippuu hitusen vaa että millä kohdalla ollaan ajeltu :D itse käännyn vihdintieltä ja jatkan siitä malmille...
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Turussa uudenmaankadulla n.klo 19.00 musta legnumi. MäTSi? Nostelin lapastakin..
 
Vs: Olitko se sinä?

Tummansininen legnum nähty eilen puolenyön aikaan Lahdessa. Aleksanterin kadulta jatkoi bussiaseman suuntaan. Itse Grandiksella perässä ja käännyin mytäjäisten risteyksen suuntaan. Oliko kyseessä webtrap?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään oon ACS reissulla bongannu messukeskuksen parkissa valkosen Evo nelosen YVS-*** ja messuilla tuli Hablun kanssa juteltua ja ihmeteltyä Evoa. Takasin tullessa ohi on ajaneet punanen ysi VPY-*** ja punanen TME NIL-***.
 
Vs: Olitko se sinä?

Äsken (20:23) hiukan lohjalta helsinkiin päin vastaan tuli valkonen PFL legnum, meni turkuun päin, vem? Jani.T ajo lohjan kohdilla myös vastaan!
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen EVO 5 Himos areenan edessä eilen illalla/yöllä, olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ja tikkurilassa bongattu kaksin kappalein ysejä (?) , toine musta hiilikuituhärpäkkeillä ilman siipeä valkosilla vanteilla ja toine perus punane (Mani??), myös vihree tuuninki 5-6 sekä valkonen nelkku! Kaikki tossa joskus tämän illan aikana. Ite istuin harmaan C-mersun takapenkillä, xenonia siinä joka tuutissa. :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

En oo minä ollu ! Tähän evo "pariskuntaan" musta 8 ja punanen 9 törmäsin lauantaina ite ku kävin koivuhaan nesteellä.

Maxbrotha sanoi
Mani on kyl ihan ykkös munkittaja ;D Havaintoja satelee!
Ei mulla oo enää "aikaa" ( kauniinpi osapuoli ) munkittaa :D ja muutenkin täältä Lappeenrannasta pitkämatka ajaa tiksiin joka perjantai.
Ja mä oon virallinen Veho ysi LeenaCelsiusYrjö
 
Vs: Olitko se sinä?

Lauantaina bongattu mikkelin yössä valkoinen legu. Omistaja klubilaisia? Kiva että saatiin kylälle toinenkin moinen. :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Ville T. sanoi
jyväskylän keskustassa vapaudenkadulla ajoi just äsken (11.30)just samanlainen hopeinen EA-gallu kuin mulla.

juuri olin jättänyt oman parkkiin ja kun näin sen toisen tuli mieleen että pitääkö mennä tarkistamaan et onko oma vielä tallella :)

Alkoko rekkari STI-XXX ?
 
Vs: Olitko se sinä?


oliko mauritsian toyota eilen illalla hätävilkut päällä "parkissa" lahden motarilla about klo 22, nokka lahteen päin? ainakin joku yhtä korkea valkoinen hökötys siellä seisoi.. ;D muuten olisin toki pysähtynyt, mutta ajoin helsinkiin päin, enkä nähnyt siellä mitään liikettä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään puolen päivän aikaan Oriveellä valkonen nelonen vihreillä vanteilla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Lauantaina 15:43 keltainen Evo 3(?) Hämeenkyrössä menossa Vaasaan suuntaa. Sinä??
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Äsken (20:23) hiukan lohjalta helsinkiin päin vastaan tuli valkonen PFL legnum, meni turkuun päin, vem? Jani.T ajo lohjan kohdilla myös vastaan!
Varmaan tultiin vastaan joo, mä istuin kyllä takapenkillä ni en nähny mitään :peukku


Josta vois muuten tulla mieleen semmonen homma et kuka painoi torvea jostain Vectrasta ku oltiin bussipysäkillä siinä Lohjan Tanhuhovin kohdalla, vai oliko se vaan vttuilupainelua koska mä olin luontoretkellä ;D


Masamoa muutenkin tullu melkein päivittäin bongattua :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

AKR-motorsportin pihassa bongattu tunti sitten valkoinen EVO V valkoisilla kasin vanteilla. Komea peli, oliko sinun? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Paimion nesteellä tänää tos varmaan 2 aikaa päivällä tumma vr4 legnumi ja keltertävillä sumari sydeemeillä. Nätti peli ja viellä puhdaskin :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen ysi ajeli Tamperetta kohti Idea parkin kohilla joskus vähän ennen kuutta. Ikeareissu ja Vitolla ajelin Helsinkiä kohti. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
oliko mauritsian toyota eilen illalla hätävilkut päällä "parkissa" lahden motarilla about klo 22, nokka lahteen päin? ainakin joku yhtä korkea valkoinen hökötys siellä seisoi.. ;D muuten olisin toki pysähtynyt, mutta ajoin helsinkiin päin, enkä nähnyt siellä mitään liikettä.

sehä siellä oli ;) joku oli juottanu herralle huonoa viinaa ni arvata saattaa mitä siinä tehtii ::) :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Pirun nätti valkonen R8 ajeli tänään vastaan :palvo Ei taida olla kukaan täältä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Shadow sanoi
Pirun nätti valkonen R8 ajeli tänään vastaan :palvo Ei taida olla kukaan täältä ;D
Itse keimolan kohdalla vantaalla törmäsin kanssa moiseen ja koitin evolla härkkiä viellä mutta ei se lähteny ;D petyin vähäsen..
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Paimion nesteellä tänää tos varmaan 2 aikaa päivällä tumma vr4 legnumi ja keltertävillä sumari sydeemeillä. Nätti peli ja viellä puhdaskin :peukku

minä melekeen voisin nostaa lapasen pystyyn. Jäi auto sinne seisomaan, kun hyppäsin kaverin kyytiin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Itse keimolan kohdalla vantaalla törmäsin kanssa moiseen ja koitin evolla härkkiä viellä mutta ei se lähteny ;D petyin vähäsen..
no eipä se kovin kova pyssy ole muutekaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

White_Eagle sanoi
sehä siellä oli ;) joku oli juottanu herralle huonoa viinaa ni arvata saattaa mitä siinä tehtii ::) :p

jaa, että sillon ku autossa pysyy nesteet sisällä, niin omistajassa ei. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

White_Eagle sanoi
sehä siellä oli ;) joku oli juottanu herralle huonoa viinaa ni arvata saattaa mitä siinä tehtii ::) :p
pitihän se arvata että sää olit jo juorunnu tostaki ;D se mitä mä en muista ni sitä ei tapahtunu... eli toisaalta sitä sunnuntai päivää ei ees ollu ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää myllypuron shellillä tai mikä mahtaa ollakkaan kehä 1 lopussa ( itä ) niin musta 9 ja naishenkilön ohjastamana kello 16:30 aikaa about :eek: Ja siitä hetkenpari eteenpäin niin metrovarikon kulmilla hopeinen 8 mustalla konepellillä. ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Juuri äsken Aneeminen galantin kanssa Järvenpään Pajalassa? Itse istuin valkoisessa legussa parkissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Juuri äsken Aneeminen galantin kanssa Järvenpään Pajalassa? Itse istuin valkoisessa legussa parkissa.
Joo sinne perää huitelin jos olis morottaa tullu mutta töihi piti tulla.
Tule tänne ihmettelemää?
 
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
Joo sinne perää huitelin jos olis morottaa tullu mutta töihi piti tulla.
Tule tänne ihmettelemää?
Itselläkin tässä tiukka aikataulu, kun pitää ihmisiä kuskailla joka paikkaan ennen töihinmenoa. Eipä ehdi jäädä turisemaan :-\
 
Vs: Olitko se sinä?

Kävitkös AneemineN siinä, meitsin duunipaikalla siinä päivällä? Tuulettimia kyselit?
Katselin vaan kun auto lähti pihasta että näytti ihan sun galantilta :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Kävitkös AneemineN siinä, meitsin duunipaikalla siinä päivällä? Tuulettimia kyselit?
Katselin vaan kun auto lähti pihasta että näytti ihan sun galantilta :D

joo duunii koneesee,oli se se pienempi. 80 tais olla
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli noin kolmen aikoihin tänään ansatiellä evo 2:lla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Olin Riihimäellä käymäs tänään pakulla ja vastaan tuli siellä jossain tummahko avance galant (pikkuspoilerilla) , kyllähän se silmään pisti kaukaa. Ajelin ite vihreellä transportterilla ja näytin tyhmältä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tiellä E75, jyväskylästä Ouluun päin klo 17 Hirvaskankaan abc:n kohilla musta evo 7-9, rekisteri oli MKM-***

Olitko se sinä? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen 1gen turbo outlanderi lahden abcn kohdalla tänään tuossa n.16 aikoihin nostelin lapaa pystyyn, tosin autona oli skeida.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kauheesti Evoja liikenteessä pk-seudulla ja Tiksimunkilla, ite valkosella vitosella tarralapuilla liikenteessä.
 
Takaisin
Ylös Bottom