Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Jonkun valakonen 8g vr-4 galantti seisoo paimiossa jääkiekkohallin vieressä..
Late ?

Näyttää olevan auto aika kenossa ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuliko Bambu äsken friisilässä vastaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Lohjalla äsken evo (?) olisko ollu valkonen etupuskuri ja rgm (tjs) alkuinen rekkari. Ei ole aikaisemmin osunut silmään
edit: siis evo 3 (?) *
 
Vs: Olitko se sinä?

Kyllä vain. Pitäisköhän tulla morjestaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes valkone evo 3:nen seiso eile kirkkonummen tebarilla joskus 2100paikkeilla? Kävin shoppailemas kaljaa siinä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas se nyt oli Galantin kanssa ajamassa Tammisaaren sprintissä? Hyvin näytti kulkevan :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

galaniitti sanoi
minä se olin. Etulukko hajos kakos kierroksella ja jäin pari kymmenystä 3 sijasta.

:eek:fftopic
Aa hitto! No onneks ei hajonnu enempää, kaverilla tosissaa meni ekalla kierroksella etuvetari poikki, sen se kerkes vaihtaa ja tokalla kierroksella sitte tuliki jo kanki lohkon kyljestä kahtelemaan ulkoilmaa :peukku

Mut hyvin kyllä liikku galantti, oli ilo katsella! :)


JA EDITTIÄ:
Janza, mihinkähän aikoihin mahoit hakee auton hangon satamasta? Jotain vastaavaa ulkomaankilvellistä venpelettä ihailin tossa karjaalta aavistuksen lohjalle päin, ajelin Sisulla vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
npfemma bongattu eilen iltapäivästä/illasta möysässä, ajelit keskustaan päin... tai ainaki se oli teijän evo mutten nähny kuka ajo :)
Minähän se =) Et tainnu tulla tojotalla vastaan ku en huomannut ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus bongattu sunnuntaina klo. 20 rantatiellä kiusaamassa galantilla amisbemaria :peukku Itse olin liikkeellä Kia:lla
 
Vs: Olitko se sinä?

Lapualla alanurmossa 19:05 (eli hetki sitte) valkoinen evo 5 siirtokilvillä länsikyläntien ja länsipuolentien risteyksen lähellä.
Onko joku paikallinen hommannu evon vaii? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Joensuussa, Marjalan ABC pihasta lähti tumma 2G ecli juuri kun ajelin parkkikselle, (klo 19.15)
pois tullessa oli Tumma EA galantti parkkisella, omistaja/kuski tais imeskellä sauhuja ;)

ite olin tuolla punaisella rollaatorilla liikenteessä
 
Vs: Olitko se sinä?

Lohjalla evo 4 tuoreammilla takavaloilla. Ja väri hopea. Kahteen otteeseen bongattu
 
Vs: Olitko se sinä?

Muutama Evo Lancer bongaus pohjoisen suunnalta (ajelin itse prätkää talvisäilöstä pois),

-Keltainen evo 4-6 tupoksen ABC:llä parkissa

-Gunmetal tms evo 4-6 Tervolan nesteellä
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli käymässä hotrod & Rockshow:ssa sunnuntaina hopeisella evo 4:lla??
 
Vs: Olitko se sinä?

White Eagle tais ajella vastaan äsken salmenkylän teboilin kohdalla tipukuomankanssa.Yritin morjestaa siitä farkku primerasta .
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuljun liepeillä tänään puoli viiden maissa vastaan tuli musta nelonen. Valkoisella 6G Galantilla tultiin vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas oli shampanjan värisellä godlike galantilla vaasan keskustassa p-paikalla? Rekkari tais olla fxb-xxx ja clubin tarra takalasissa. Samalla p-paikalla oli musta evo x. Ite olin eukon kulkuneuvolla (opel).
 
Vs: Olitko se sinä?

Pumpkinca sanoi
kukas oli shampanjan värisellä godlike galantilla vaasan keskustassa p-paikalla? Rekkari tais olla fxb-xxx ja clubin tarra takalasissa. Samalla p-paikalla oli musta evo x. Ite olin eukon kulkuneuvolla (opel).

Toi gallu mahtaa olla mun entinen auto, kaveri sillä nykyää ajelee mutta ei oikein hirveesti foorumilla pyöri..
 
Vs: Olitko se sinä?

ah-05 sanoi
White Eagle tais ajella vastaan äsken salmenkylän teboilin kohdalla tipukuomankanssa.Yritin morjestaa siitä farkku primerasta .
joo, oli pakko keskittyy ajamisee ni eihä sitä tajua mitä ympärillä tapahtuu :p

MPa sanoi
White Eagle bongattu pariin kertaan Kotkassa tänään
pitää ens kerralla jossai röökit poltella ni vois nostatella evo kuumetta taas ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Maxx bongattu vappu cruisingissa jkl:ssä. Mullekko nostit lapasta? En kerenny reagoimaan ku ei siinä väenpaljoudessa tiedä.. :)

Samassa tapahtumassa Valkoinen evo V, punainen IX ja laitettu Eclipse. Liekkö klubilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

punainen evo 3 eilen illalla karjaan shellin kohdilla, ajoin hetken takana ja jatkoin matkaa kun käännyit shellille. valoja väläytin
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas on tullut koverhariin vanhemmalla harmaalla galantilla (EA7) vuosimalliltaan 92-97
 
Vs: Olitko se sinä?

Eikö Tommyzin legus pelaa ilmastoiti ku ikkuna auki ajelet..? Ysäripoppi raikaa. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää valkonen x? aamulla 8 aikaa herttoniemessä ajelit mun ysinkin ohitse siinä kun venailin kurssillepääsyä mutta en kehdannu morjestella ku vähä kankeena muutenki tällee alkuviikosta ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tepi bongattu tänään valkoisen ratsun selästä puolen päivän aikoihin matkalla Lahdesjärven ABC suunnalta Lakalaivaa kohti.
 
Vs: Olitko se sinä?

CatodiuM sanoi
Maxx bongattu vappu cruisingissa jkl:ssä. Mullekko nostit lapasta? En kerenny reagoimaan ku ei siinä väenpaljoudessa tiedä.. :)

Samassa tapahtumassa Valkoinen evo V, punainen IX ja laitettu Eclipse. Liekkö klubilaisia?
mun vitonen oli vissii ainoo mikä siel oli, ei ainakaa tullu bongattua muita :) tunnustan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Evo 5 väriltään valkoinen ajoi seiskan aikaan vastaan virkkalan lähellä. Tulin vastaa sillä puskurittomalla 6g galantilla
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Evo 5 väriltään valkoinen ajoi seiskan aikaan vastaan virkkalan lähellä. Tulin vastaa sillä puskurittomalla 6g galantilla

Minä Evo 6:lla oltiin tulossa simonsaysin pajalta.
 
Vs: Olitko se sinä?

MPA kurvaili eilen Haminan tervasaaressa.Oisit tullu kahveelle mun ja Hablun kanssa.
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
punainen evo 3 eilen illalla karjaan shellin kohdilla, ajoin hetken takana ja jatkoin matkaa kun käännyit shellille. valoja väläytin
Taisin olla minä jos oli joskus 2200 ja rek alku vsy-xxx. En huomannu valojen väläytyksiä ollenkaan :eek:
 
Vs: Olitko se sinä?

CatodiuM sanoi
Maxx bongattu vappu cruisingissa jkl:ssä. Mullekko nostit lapasta? En kerenny reagoimaan ku ei siinä väenpaljoudessa tiedä.. :)

Samassa tapahtumassa Valkoinen evo V, punainen IX ja laitettu Eclipse. Liekkö klubilaisia?

Tarkotitko mua vai nick Maxx:ia ??? :) Jos mua niin en oo iha varma, kun putkiaivo lähtee liikenteesee niin ei siina ajamisen lisäks tajua kelle sitä morjestelee ;D

Saaride sanoi
mun vitonen oli vissii ainoo mikä siel oli, ei ainakaa tullu bongattua muita :) tunnustan.


Käännyit ainakin mun nokan edestä Palokan parkkipaikalla, aika hässäkkää siinä toisaalta oli :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Maxxximus sanoi
Tarkotitko mua vai nick Maxx:ia ??? :) Jos mua niin en oo iha varma, kun putkiaivo lähtee liikenteesee niin ei siina ajamisen lisäks tajua kelle sitä morjestelee ;D


Käännyit ainakin mun nokan edestä Palokan parkkipaikalla, aika hässäkkää siinä toisaalta oli :D

Joo sori piti kirjottaa 3:lla äksällä.. :) Sillä kysyinki, kun siinäkin oli n. 10 hlö/m2.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Taisin olla minä jos oli joskus 2200 ja rek alku vsy-xxx. En huomannu valojen väläytyksiä ollenkaan :eek:
Kai mulla on sitten liian tehottomat valot :) muuten olisi voinut tulla turiseen mut piti saada jääkäri drakaan ja nopeesti
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketkäs olivat pe-su välisenä yönä Myllykukon pihalla valkoisilla Mitsuilla? Legnum ja Evo V bongattu vierekkkäin höpöttelemästä...
 
Takaisin
Ylös Bottom