Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Aamulla tuossa 8 aikoihin Haarajoella tuli sininen Evo 4-5? vastaan, vasta kohdalla tajusin kättä heilutella :D Taisi olla liian tumman sininen Aneemisen uudeksi Evoksi? Ainakin kuvassa vaikuttaa kirkkaammalta ::)

Ja tuossa vähän vaille 18 valkoinen pfl Legu ajeli Kellokoskella perässä. Tämän bongaillut useamminkin, ei taida foorumilla kirjoitella? Auto näytti olevan nettiautossa myynnissä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Aamulla tuossa 8 aikoihin Haarajoella tuli sininen Evo 4-5? vastaan, vasta kohdalla tajusin kättä heilutella :D Taisi olla liian tumman sininen Aneemisen uudeksi Evoksi? Ainakin kuvassa vaikuttaa kirkkaammalta ::)

Kyllä se Aneeminen oli, juurikin tummansininen ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Apaut kolmen maissa joku ajeli punasella ysillä Raisiosta kohti itää. Lastenistuin näytti olevan takapenkillä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Aamulla tuossa 8 aikoihin Haarajoella tuli sininen Evo 4-5? vastaan, vasta kohdalla tajusin kättä heilutella :D Taisi olla liian tumman sininen Aneemisen uudeksi Evoksi? Ainakin kuvassa vaikuttaa kirkkaammalta ::)

Ja tuossa vähän vaille 18 valkoinen pfl Legu ajeli Kellokoskella perässä. Tämän bongaillut useamminkin, ei taida foorumilla kirjoitella? Auto näytti olevan nettiautossa myynnissä...

ilmottaudun :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
ja hablu bongattu tänään, joutu vaan oikein seuraamaan niin pitkään et pysähyit ku ei mun heiluttamisia kukaan tuolta volkkarin ratin takaa huomioi ;D
Jep.käytii Brädin kanssa kiertelemässä Lahden kouluja läpi välituntien ajan.
 
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
???? Kuinka kauan aikaa ;D


En muista. Mut seuraavan kerran ku näät "cerealkilleri"'n, ni laita sille viestii, että moi. Se on emäntä joka pelaa. Ite oon bf3 miehiä.
 
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
En muista. Mut seuraavan kerran ku näät "cerealkilleri"'n, ni laita sille viestii, että moi. Se on emäntä joka pelaa. Ite oon bf3 miehiä.
:eek:fftopic jatketaa vähä viel :p

:peukku pc vai konsoli bf3? itse tullu nörtteiltyä bf3 joku +1000h ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukahan ajeli jyväskyläs keskustast kukkumäkeen päin mustalla e7-9?

Itte ajoin omal vitosel ja koitin jarruvaloil morotella :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään kahdentoista aikoihin bongattu valkoinen legnum 4-tiellä välillä jyväskylä - hirvaskangas. Olikohan foorumilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
:eek:fftopic jatketaa vähä viel :p

:peukku pc vai konsoli bf3? itse tullu nörtteiltyä bf3 joku +1000h ;D

:reality


Pleikkarilla
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla Lappeenrannassa valkoinen 8g Galant VR-4 (olisko ollu Laten ex?). Tulit Sammonlahdesta Helsingintielle joskus vähän ennen klo 23. Kukas?
 
Vs: Olitko se sinä?

Janza eilen evollansa 1810 särkänniemenkohdilla?

Ja kukas oli kolaroinu lancerinsa 2310 rongankadulla?
 
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
Eilen illalla Lappeenrannassa valkoinen 8g Galant VR-4 (olisko ollu Laten ex?). Tulit Sammonlahdesta Helsingintielle joskus vähän ennen klo 23. Kukas?

Hep ! tietääkseni auto ei ole laten exx
 
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkään Motonetin luona limenvihreä "evolook" Lancer. Kukaan täältä, oli ainakin iso klubitarra takalasissa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään klo 18.40 Hyvinkään Lidlin ohi kurvaili harmaa Galant VR-4, oli jotain tuning etupuskuria laitettu...

itse olin astumassa juuri Lidliin. Kuka tunnustaa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen keltainen 3g eclipse siirtokilvissä hervannanvaltaväylällä noin klo. neljän aikaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuos 40min sitte, kaarinan honkkarin kohtaan tul vastaan vanhempi musta legnumi messingin värisillä vanteilla, näytti joku nainen ajavan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 1700-1800 TTY parkissa oli

3gen pajero 3,5L V6 GDI:llä sekä
EA galant 2,5L V6:lla
 
Vs: Olitko se sinä?

Mustalle X:lle morottelin nosturin ohjaamosta hetki sitten loviisan kohdalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen iltapäivällä varmaan joskus klo 15 aikoihin tuli vastaan lahti-orimattila välillä musta ysi (ajoit olaan päin) ja takalasissa rectumracingin tarra. väläyttelin pitkiä ja nostin lapaa siitä tummansinisestä passatista.
 
Vs: Olitko se sinä?

Viikissä on parina päivänä näkynyt parkissa harmaa evo 4 SJ importsin tarroilla. Onkos joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Aikaisemmin mainitsemani Eclipse kerännyt jo toisenki pikavoiton, ettei vaan ois joltain hukassa ku toista vai kolmatta viikkoa tuossa jo seisoo?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs olikaan se musta seiska, minkä näin äsken moottoritiellä karhula-hamina välillä Haminaan päin?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kellokoskella valkoinen Evo 2-3? taisi olla 18 pintaan, ajelit kouluille päin. Ajoin ite siin perässä hetken valkoisella Legnumilla...
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tuli 2kpl valkoisia evoja vastaan reissussa..

Pori-huittinen välillä oli tummahiuksinen tyttö ratissa ja hieman erikoisempi takaspoikka :D

Huittisista X kilometriä alastarolle päin toinen valkonen evo, missä pari junnun näköistä jätkää etupenkeillä.

Marsun valkoisella kuormurilla olin reissun päällä...
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Kenenkäs olikaan se musta seiska, minkä näin äsken moottoritiellä karhula-hamina välillä Haminaan päin?
Saatoipa olla juu.Ite en nähnyt mitään kun pyyhkijät tippui pelistä niillä main :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli tänä aamuna tummanvioletilla/mystisen värisellä Galantilla 9.30 pintaan kehä 1:llä tien sivussa juttelemassa virkavallan kanssa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Kellokoskella valkoinen Evo 2-3? taisi olla 18 pintaan, ajelit kouluille päin. Ajoin ite siin perässä hetken valkoisella Legnumilla...

Kaveri suhas sielä kolmosella,sano vaan että joku legnumi tuli perässä :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Pari evoa 5-6 hts:ssä harrasteparkissa, ei tullu katottua sen tarkemmin. Omani voi bongata sisältä hallista.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas eilen klo:2200 - 2300 välisenä aikana Kehä 1:llä itään päin ajoi harmaalla evo 4-5 myllikän ohi. Ite olin juuri siinä valoissa ku katoin että suhahdit nokan edestä. Olisin lähtenyt perään mutta ei saanut kääntyä oikealle siitä. Joten jouduin sinne puhallus ratsiaan :D ite olin siinä valkosella Legnumilla
 
Takaisin
Ylös Bottom