Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

vertsii sanoi
tuliko puhakka oulussa hintan kohdilla vastaan?

Riippuu kellon ajasta, et varmaan Coltilla ollut liikkeellä kuitenkaan? Olisin varmaan huomannut.. Töihin ja sieltä pois ajelen kuusamontietä joka päivä. 08-18 välillä.
 
Vs: Olitko se sinä?

J. Puhakka sanoi
Riippuu kellon ajasta, et varmaan Coltilla ollut liikkeellä kuitenkaan? Olisin varmaan huomannut.. Töihin ja sieltä pois ajelen kuusamontietä joka päivä. 08-18 välillä.

se oli jotain puolviis. coltilla ajoin kyllä.
 
Vs: Olitko se sinä?

vertsii sanoi
se oli jotain puolviis. coltilla ajoin kyllä.

Aika täsmää, Coltti häikässyt kaikessa komeudessaan kun ei nähnyt ;D Tosin paistaa se aurinkokin sieltä kaupunginsuunnasta.
 
Vs: Olitko se sinä?

J.Niemi sanoi
Kukas ajo punasella gt/gto:lla vastaan juuri ennen oritupaa tampereelle päin? Juuri äsken...
Tunnustan tuli kaivettua Mitsu talviteloilta. Olin lenkillä ennen katsastusta.
Niin kyseessä Harrin ensimmäinen tonnari.

T. Harri
 
Vs: Olitko se sinä?

Slaikan Montecarlon bongasin tänään Lappeenrannassa, Sunin ja Sistekin välistä ajoit sitimarketille päin tuossa neljän paikkeilla. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos foorumilaisia tänään 12 aikaa keravalla tuusulan suuntaan menossa sinisellä EVO VII:llä? Sai sentää pienet kiihdytykset ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Anza69 sanoi
Olikos foorumilaisia tänään 12 aikaa keravalla tuusulan suuntaan menossa sinisellä EVO VII:llä? Sai sentää pienet kiihdytykset ;D

Ilmottaudun, perässä näytit tulevan ihan samaa tahtia 8) :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Juu ja yritin keretä morjestamaankin kun huomasin evossa käden nousevan pystyyn :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen bongattu Hangossa musta evo8-9 mielestäni 9? Oli parkissa kaupan vieressä


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vs: Olitko se sinä?

Kehä III länteen päin ajeli joku evo 7-9 puolviiden aikaan päivällä. En tiedä moikkasitko, vai karistitko röökiä ikkunasta. ???
Ja sitten kutosen aikaan, jossain keravan metsikössä tuli vastaan valkoinen galantti, kuskilla hanska pystyssä. Ketäs?
 
Vs: RE: Olitko se sinä?

Moikkasin eilen muuten jollekkin 2gen Eclille Savion ja Kanniston välissä. Muuta en huomannut kun et näytti mattamustalta konepelti, Tommyz?
 
Vs: Olitko se sinä?

Netistä bongattu: http://yle.fi/uutiset/rohkea_ostos__auto_nettikaupasta_japanista/7184215
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään puolen päivän aikaan turussa skanssin liittymästä alas motarille seuras sininen Colt , kuka tunnustaa ?:D ite olin punaisella -93 gti lancerilla
 
Vs: Olitko se sinä?

ms Frost sanoi
Netistä bongattu: http://yle.fi/uutiset/rohkea_ostos__auto_nettikaupasta_japanista/7184215

Hep.... En tiedä mistä osasivat soittaa heti seuraavana päivänä kun auto saatiin kotiin...
 
Vs: Olitko se sinä?

Torstaina Koskenkorvalla nähty hopea evo 8/9, ja tänään perjantaina VT3 koskenkorvan kohdilla tuli vastaan keltainen 3000GT..
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli lehtiin asti?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288676690665.html?pos=ok-nln
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuommoiseen valotolppaan jos kajauttaa niin aika äkkiä syntyy tuon näköistä jälkeä vähän pienemmilläkin nopeuksilla, koska tuo tolppa ei anna periksi yhtään. Toki 50 km/h väite on melko LOL, mutta silti ei tuohon kolminumeroisia vauhteja tarvitse. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Bongattu lohjalla eilen

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6272309

onko joku täältäpäin ostanut?
 
Vs: Olitko se sinä?

E3 Galantin näin taas liikenteessä, vaalea ja Yläneellä. Kuskilta sen verran pitkä katse, että Sigmakin lienee bongattu 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Bongattu lohjalla eilen

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6272309

onko joku täältäpäin ostanut?

Jos toi on se sama mitä olen täällä Tammisaaressa nähnyt niin on ilmeisemmin täälläpäin asusteleva ja ei ole ilmeisesti tänne sivustolle eksynyt kun jo jokin aikaa sitten huhuilin täällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

calle sanoi
Jos toi on se sama mitä olen täällä Tammisaaressa nähnyt niin on ilmeisemmin täälläpäin asusteleva ja ei ole ilmeisesti tänne sivustolle eksynyt kun jo jokin aikaa sitten huhuilin täällä.

Mitä minä just luin "näitä ei ole tällä värityksellä maailmallakaan kovin montaa, Suomesta puhumattakaan"
millä virityksellä? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Turussa Räntämäessä TYS:in kuunsillan parkkiksella bongattu valkonen 3000gt,ainakin 19.45-20.50 välin seissy siinä saattaapi seistä vieläkin. jonkun täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 11 jälkeen valkoinen evo nelonen oransseilla vanteilla kääntyi kehä ykköseltä kontulaan.

Ja vähä yli kolme järvenpää-mäntsälä välillä motarilla musta turbo outlanderi pyyhkäs ohi. Pörisi komeesti :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen (tiistaina) turussa halisissa s-marketin valoissa tuli joskus siinä klo17 nurkilla musta evo vastaan... täältä joku?
 
Vs: Olitko se sinä?

Äsken tuli hankobaanalla tynninharjulla vastaan valkoinen vr4 galant, 8g FL kultasilla vanteilla. Koitin saada sun huomion mut ei ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Äsken tuli hankobaanalla tynninharjulla vastaan valkoinen vr4 galant, 8g FL kultasilla vanteilla. Koitin saada sun huomion mut ei ;D

Oliko siinä myös projektorivalot? Oli varmasti mun siskon auto
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen keskiviikkona hopea/harmaa Evo X Hyvinkään keskustassa, kuka tunnustaa?

Ajoitko Sampah446 tänä aamuna mua vastaan 25-tiellä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tumma farkkugalantti mustilla vanteilla, sekä evo (4-6) valkoinen takaspoileri näkyi myös autojen välistä, mitsun tarrat poilerin päädyissä. Nämä siis Turun motonetin pihalla aamupäivällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Eilen keskiviikkona hopea/harmaa Evo X Hyvinkään keskustassa, kuka tunnustaa?

Ajoitko Sampah446 tänä aamuna mua vastaan 25-tiellä?

Juu, evoa oltiin ulkoiluttamassa Hyvinkäällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa IX? pasilassa äsken. Yritin heiluu volvon puikoista, mutta eikai tuommoisesta pappa-autosta kukaan tunnista. Olitko se sinä?
 
Takaisin
Ylös Bottom