Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Bongattu punainen evo 8/9 kehä III:lla. Meinasi tulla hieman hazardi tilanne, kun otin kahvista huikkaa ja satuin sivupeiliin vilkaisemaan. Tuli kiire lyödä pahvikuppi telineeseen, että saa räpylän kuivumaan.

Ps. Näppärältä näytti takavalot
Meikäläinen suurella todennäköisyydellä. Olitko ite millä liikenteessä ja missä kohti bongasit?
 
Vs: Olitko se sinä?

Mani sanoi
Meikäläinen suurella todennäköisyydellä. Olitko ite millä liikenteessä ja missä kohti bongasit?

Ite köröttelin 8:n evolla, featuring punaiset tyylikkäät roiskeläpät. Kohtaaminen tuli ennen Fazerintien risteystä. Tallikaveri kääntyi Fazerille päin...
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tunnustaa olevansa Karjaan villissä yöelämässä valkosen GTO:n kanssa? Tai auto ainakin oli äsken parkissa siinä lidlillä!
 
Vs: Olitko se sinä?

JaPato sanoi
Ite köröttelin 8:n evolla, featuring punaiset tyylikkäät roiskeläpät. Kohtaaminen tuli ennen Fazerintien risteystä. Tallikaveri kääntyi Fazerille päin...
Empäs huomannu vaikka apparin paikalla istuin, ku daami oli puikoissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Viininpunanen lanceri clubitarralla ja pörinäpöntöllä, Suomenojalla äsken, ajelin etupuskurittomalla legnumilla perässä parit valot. Kukas?


näin sinut kans ajelemassa sil legumilla soukanväylällä.keulasta ei näkyny ku välijäähdytin :peukku
ite olin kakkos autolla punaisella crv:llä
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli punasella ysillä eile tikkurilassa? Bongasin sut muutaaman kerra sinisen seiskan puikoist.
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Kukas ajeli punasella ysillä eile tikkurilassa? Bongasin sut muutaaman kerra sinisen seiskan puikoist.

Itse suhailin tikkurilan läpi muutaman kerran, mutta alla pyörii tosin e8..
 
Vs: Olitko se sinä?

JaPato sanoi
Itse suhailin tikkurilan läpi muutaman kerran, mutta alla pyörii tosin e8..
Kyljestä ja takaata näin ja ysin takapuskuri ainaki oli. Kerra tuli vastaa joku punane evo (8 tai 9) mut huomasin vast kohalla ku tuijotin ties olevaa monttuu. ;D Elviksen paikkeilla. Joskus 10 aikaa illal.
 
Vs: Olitko se sinä?

JaPato sanoi
Bongattu punainen evo 8/9 kehä III:lla. Meinasi tulla hieman hazardi tilanne, kun otin kahvista huikkaa ja satuin sivupeiliin vilkaisemaan. Tuli kiire lyödä pahvikuppi telineeseen, että saa räpylän kuivumaan.

Ps. Näppärältä näytti takavalot :peukku

Minähän se :driver kattelin jo kaukaa että onko evo niin oli pakko kiriä kiinni :D

Takavalot tummensin kevyesti et sain sen lexusmaisen kirkkauden pois :D
 
Vs: Olitko se sinä?

mik41987 sanoi
näin sinut kans ajelemassa sil legumilla soukanväylällä.keulasta ei näkyny ku välijäähdytin :peukku
ite olin kakkos autolla punaisella crv:llä

On kovin äkäisen näkönen kyllä ilman puskinta, kehtaako sitä enää laittaa ollenkaan keulalle kun valmistuu.. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Kyljestä ja takaata näin ja ysin takapuskuri ainaki oli. Kerra tuli vastaa joku punane evo (8 tai 9) mut huomasin vast kohalla ku tuijotin ties olevaa monttuu. ;D Elviksen paikkeilla. Joskus 10 aikaa illal.

No perkules! Meikäläinenhän se oli, kun siinä Elviksen kohilla suhailin vastaan.. Eli en tunnusta tuota ensimmäistä bongausta, mihin vastasin, mutta jälkimmäiseen kyllä olen syyllinen :D Huomasin teikäläisen liian myöhään siinä iltahämärässä, joten en kerinnyt pistää lapasta ilmaan :/ Sitä Elviksen edustaa kannattaa varoa, aika v-mäiset röykyt siinäkohtaa..
 
Vs: Olitko se sinä?

Calle tais tulla vastaan tossa tammisaaren nurkilla? Lapa ainaki oli tuulilasissa :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Olinhan se minä ja lapanen pystyssä ;D. Oltiin just muksujen kanssa menossa faijan luo.
 
Vs: Olitko se sinä?

Mani sanoi
Empäs huomannu vaikka apparin paikalla istuin, ku daami oli puikoissa.

Syyllinen löytyi, joten nou hätä. Näkösi on tallella, ja mä aloin epäilemään itseäni, kun se ko. evokuski ei näyttänyt teikäläiseltä, että rupeaako meikäläisellä näkökyky temppuilemaan :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli punaisen evo x:n kanssa vantaan ikeassa ostoksilla.

EDIT: eilen illasta
 
Vs: Olitko se sinä?

Juuri nyt bongattu Varkauden käpykankaalla kerrostalon rakennustyömaan vieressä sininen 3000gt. Työntekijä kenties kun oli työvaatteet päällä? Kuka tunnustaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Jaahas, joku valkoisella vitosella jossa valkoiset vanteet korson lidl:n suunnalta tulossa ja korson suuntaan käännyit.
 
Vs: Olitko se sinä?

joku tänään valkoisella evo vitosella? vaajakosken s-marketin parkkiin ~16 aikoihin
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos se aavikko-mursu joka rankasi dynamic-4 gallua tänä aamuna puol 8 aikaan kauhavalla liikennevaloissa..? :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Mielenkiintoista koska kumpikaan ei ole siellä ollut tietääkseni :)

jaa, no auto näytti vanteita myöten samalta (oli tosin liikkeessä), rekisterikin oli mielestäni samantyylinen. pipopäisen kuskin näin vain vilaukselta, mutta sekin meni täydestä.. no, oli pimeetä, joten pistetään sen piikkiin. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Minä kävin Tiksin prismassa pipo päässä eilen illalla. Valkonen auto, mustat ralliartin läpät ja valkoset vanteet.
 
Vs: Olitko se sinä?

savonlinnassa talvisalon mäellä eilen illalla 20.15 bongattu valkoinen evo 4 kop-*** ,oliko kukaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään klo 11 Joutsenossa musta Evo 3 valkoisilla vanteilla. Sinisestä EA:sta nostin räpylää, mutta en siinä kääntyessäni huomannut että nousiko takaisin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen punainen evo meni viime lauantaina trailerilla Mäntsälässä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen EVO oiskohan ollut kolmonen bongattu Vihdintien valoissa Konalan kohdilla, ite sujahdin siitä viereiseltä kaistalta ohi vitosella.
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopee kutonen mustilla vanteilla tuli vastaa länsiväyläl n.9.00. Vanteet sopi hyvi. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään puoli yhden maissa kävin lounastamassa pirkanhovilla.
Jonkun vaalea sigma (iso klubin tarra takalasissa) tais olla siinä parkkiksella?

Ite olin liikenteessä valkoisella n.9m pitkällä mersulla :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Riihimäellä rtv:n pihas puolen päivän maissa violetti sprintteri missä ralliartin tarrat kyljis. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

emsii sanoi
Kuka oli Orimattilan keskustassa punasella kasilla tai ysillä? Sama auto ajo vissiin mun perässäki Lahteen päin jonkuu matkaa.
MI4:sta olin menossa kattoo sinisellä ysillä.

Se olin minä. Sama kaveri joka sulle yritti niitä hiilaripeilejä myydä =)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tais Wlooffy tulla Gallulla vastaan tänään Pispantallilla :) Ja Juccaa bongattu Toijalassa, ihan pashanpuhumisen/yleisen ihmettelemisen merkeissä ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Haanpää sanoi
Tais Wlooffy tulla Gallulla vastaan tänään Pispantallilla :) Ja Juccaa bongattu Toijalassa, ihan pashanpuhumisen/yleisen ihmettelemisen merkeissä ;)

Ei saa puhelimessa puhuttua viel tarpeeks niin nyt kerkes hyvin juttelee :D On kyllä evokki viimesepäälle hienossa kunnossa nytte :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen hieno sininen 1g Ecli seisoo nykyään usein eräällä parkkipaikalla Hakunilassa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Haanpää sanoi
Tais Wlooffy tulla Gallulla vastaan tänään Pispantallilla :) Ja Juccaa bongattu Toijalassa, ihan pashanpuhumisen/yleisen ihmettelemisen merkeissä ;)

Jooh, minähän se.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas on tullut muutaman kerran vastaan tossa Tammisaari Hanko välillä punaisella Evo kolmosella? Tai kuka pyörii Tammisaaren nurkilla sinisellä kolmosella?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tampereen Herwoodissa bongattu eilen musta kymppi ja tänään punainen eclipse :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Laza sanoi
Tampereen Herwoodissa bongattu eilen musta kymppi ja tänään punainen eclipse :driver

Siinä ajelin perässä joo :peukku Niin usein tulee Ralliarttia bongattua Herwoodissa etten oo jaksanu enää tänne ilmotella :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T sanoi
Kukas on tullut muutaman kerran vastaan tossa Tammisaari Hanko välillä punaisella Evo kolmosella? Tai kuka pyörii Tammisaaren nurkilla sinisellä kolmosella?

Lisäten vielä tohon et kenenkäs se ruskea evo 6.
 
Vs: Olitko se sinä?

Niijuu, korviini kantautui että Salon Seudun Aikuisopistolla olis pariinkin otteeseen nähty musta (en kyllä muista varmaksi väriä) legnumi? Ken tunnustaa? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
calle tuli vastaan tammisaares lekvallin kohtaa, isosta autosta koitin morotella.
Ja niin sun edelles meni se punainen evo 3

En huomannut. Milläs isolla autolla olit liikenteessä niin ens kerralla vois huomata ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom