Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Kokkolas tänää kodinterran pihalla sininen evo5... Aika tummat lasit oli ympäri asti autoa. :) Olisko ollu siinä 4 maissa ku ajelin autolla siitä ohitte.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tumma legu bongattu kehä 3:lla länteen päi seiskan(?) pintaa. Ajelin hetken peräs Mazda 6 farmarilla.
Rekkari muistaaksee czx-xx tai jotai vastaavaa. Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Hollolassa musta Legnum kullanvärisillä vanteilla, tais olla uudet vanteet?
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos se Jani T ku tuli Lohjalla vastaan tossa puol kuude kuude välissä? Ajelit 25 Lohjalle päin, mää morottelin Caddystä! :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Kolmen aikaan bongattu musta fl Legnum Myllyn alueella. Kukas? Ja Rehvelin Evon keula näkyy parvekkeelta tällä hetkellä. Ootko muuttanu tohon naapuriin?
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos jonkun foorumilaisen entinen punanen 9 rek. KAG-xxx muistaakseni? Uutta omistajaa tuli pikaseen moikattua viime viikon la lohipöntön pihalla kun siirtynyt auto näille nurkille. Siisti peli! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta evo 7(?) valkosilla vanteilla ajo tos puol kymmenen aikaan jyväskylässä sohwin ohi alaspäin? Nimi hukassa tähän aikaa yöstä parin kaljan jälkee, oot se joka on ollu jyväskylän miitissäki? ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Olikos se Jani T ku tuli Lohjalla vastaan tossa puol kuude kuude välissä? Ajelit 25 Lohjalle päin, mää morottelin Caddystä! :driver
Me hyvinkin, morjestin kyllä siitä hantin puolelta jo hyvissä ajoin ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Neste Oilissa muutamia bongauksia.

Valkonen EVO 5 EHY-xxx Mökkiperän EK:lla peltoparkissa
Musta kymppi YVM-xxx petäjävedellä kyläsepän pihassa perjantaina päivällä
 
Vs: Olitko se sinä?

Manq sanoi
Neste Oilissa muutamia bongauksia.

Valkonen EVO 5 EHY-xxx Mökkiperän EK:lla peltoparkissa
Musta kymppi YVM-xxx petäjävedellä kyläsepän pihassa perjantaina päivällä

Valkonen 5, ehy, oli mun :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T sanoi
Me hyvinkin, morjestin kyllä siitä hantin puolelta jo hyvissä ajoin ;)

Joo näinkin lapasen lasissa :peukku On se vaan vieläkin niin hieno leguaani :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jokunen Evo ja farkku sigma bongattu eilen kouvolan cruisingeissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

kuka ajeli evolla Mökkiperällä ekan ja toka kierroksen välillä erikoiskokeella?
 
Vs: Olitko se sinä?

ah-05 sanoi
Jokunen Evo ja farkku sigma bongattu eilen kouvolan cruisingeissa.

Sama homma muutama evo 9, muutama evo 5 ja farkku sigma, yksi vr4 kääntyessä mäkkärille vilaulteltii pitkii..
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Rallituristi. Sama auto Jokimaalla, jotkut itä-euroopan kilvet oli.

Sama keltanen Evo nähty Palsankylän reitin varrella peltoparkissa. Jos en väärin muista niin Latvian kilvet tais olla...
 
Vs: Olitko se sinä?

Keltainen mustakonepeltinen evo tuli Palsankylältä Uuraisillepäin vastaan kun tultii rintterillä kärry perässä hakeen kilpuria pois.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään kahden maissa Spyder Ecli länsiväylällä. Hieno. Ainiin ja Hzakk kotimatkalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Vr-4 (?) galantti bongattu Myyrmäes päiväl. Ajelit energia areenan ohi. Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Useita mitsuja matkan varrella viikonloppuna. Pietarsaari-Pori-Parainen-Huittinen-Kankaanpää-Seinäjoki-Pietarsaari akselilla... Muutama jäi mieleen:

- sunnuntaina ~14:55 Paraisessa, Valintatalon pihalla, musta evo V. Ajelimme hetken perässä (Valintatalon pihalta -> Vierassataman parkkipaikalle -> takaisin liikenneympyrään) Kuskilla oli sininen lippalakki ja ainakin apukuski varmasti huomasi että auto ajoi peräs.. ::)

- sunnuntaina ~19:50 19-tiellä ajoimme ohi viinipunainen carisma juuri ennen kauhavan risteystä (Pernaan jälkeen). Nainen ratin takana, mies apukuskin paikalla puhui puhelimessa.
(Sama pariskunta bongattu aikaisemmin Seinäjoen ABC:ltä ja jos olette täällä keskustelupalstalla näitte varmasti minua kun oli musta klubi-paita päällä :peukku)
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Vr4 gallu, lentokentän kokonen ralli-art -tarra takaikkunas, bongattu lommilan mäkin pihalla. Sinäkö?
Itse olin liikkeellä siirtoluvallisella crx:llä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Webtrap_86 sanoi
Sama homma muutama evo 9, muutama evo 5 ja farkku sigma, yksi vr4 kääntyessä mäkkärille vilaulteltii pitkii..
Saattaapi olla et olin minä mäkkäril! Jos olit vr4 liikentees? Spottasin kyl hiukka myöhää loistavan putkikatseeni takia :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Keheetit sanoi
Saattaapi olla et olin minä mäkkäril! Jos olit vr4 liikentees? Spottasin kyl hiukka myöhää loistavan putkikatseeni takia :D

No eipä siellä montaa muuta vr4 galanttia ollu joten taisit olla sinä.... jäitkö cruisingin aikaa seisomaan tien varteen kattelemaan autoja?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tampereella noin klo. 8 aamulla bongattu hopea evo 7. Nousi ramppia teiskontielle!
 
Vs: Olitko se sinä?

[elle] sanoi
Useita mitsuja matkan varrella viikonloppuna. Pietarsaari-Pori-Parainen-Huittinen-Kankaanpää-Seinäjoki-Pietarsaari akselilla... Muutama jäi mieleen:

- sunnuntaina ~14:55 Paraisessa, Valintatalon pihalla, musta evo V. Ajelimme hetken perässä (Valintatalon pihalta -> Vierassataman parkkipaikalle -> takaisin liikenneympyrään) Kuskilla oli sininen lippalakki ja ainakin apukuski varmasti huomasi että auto ajoi peräs.. ::)
Ei oo foorumilaisia tuo herra. Auto löytyy myös nettiauton puolelta..
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
Keltainen mustakonepeltinen evo tuli Palsankylältä Uuraisillepäin vastaan kun tultii rintterillä kärry perässä hakeen kilpuria pois.
keltanen evo 9 latvian kilvillä ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka CT9A omistaja tunnustaa asuvansa Kannistossa? Kattelin tönöjä tänään sielläpäin niin ajoin pihan ohi. Tarkempi tuntomerkki: Ralliart tarra takalasissa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa kolmonen merituulentiellä. Morjesteltiiki. Kuka olet? ???
Hetkee myöhemmi bongattu Ale peilin kautta kääntymäs olarin ostarille. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen eclipse salossa honkkarin ja lidlin välisellä parkkiksella tuossa iltapäivällä..
..oli niin parkkeerattu kohdalle etupuolella olevaan parkkiruutuun, jotta ajattelin että joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Hetkee myöhemmi bongattu Ale peilin kautta kääntymäs olarin ostarille. :)

Hähä! Väärin bongattu. Mulla oli tavaranroudausta ja olin Pajerolla kärryn kanssa illan. Evo oli Nokon hallussa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ale sanoi
Hähä! Väärin bongattu. Mulla oli tavaranroudausta ja olin Pajerolla kärryn kanssa illan. Evo oli Nokon hallussa.

Elikkä noko sitten bongattu nousemasta kehä kagoselta kohti olaria.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ale sanoi
Hähä! Väärin bongattu. Mulla oli tavaranroudausta ja olin Pajerolla kärryn kanssa illan. Evo oli Nokon hallussa.
Sähä tunnut roudaavan kamaa kokoaja. Pitäsköhä pistää farkku myyntii ja ostaa pakettiauto? ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Veikkaisin että kyseessä on JaniB.

22.gif
 
Vs: Olitko se sinä?

kenes sininen ysi oli äsken konalan deltan yläpihalla? katoin ensin, että "mitäs helvettiä, kyllähän se oma vielä äsken oli kotona hallissa". ;D en muista nähneeni kyseistä autoa ennen..
 
Vs: Olitko se sinä?

Tiellä nro 41 pöytyän kohtaa kellon ollessa n.9.50 huittisiin päin tuli musta ohi evo 5 oli sellanen kullan ruskeen värinen. Nätti peli :peukku tosin kuski vois mennä autokoulun kautta kun täytyy risteys alueella ohitella ja keltiasella viivalla. Tunnustaako kukaan?
 
Takaisin
Ylös Bottom