Ostamassa L200 2.5 takaveto vuodela 1989

Vs: Ostamassa L200 2.5 takaveto vuodela 1989

korin kannakkeet, helmat, runko takapyörien läheltä, takarungon poikkipalkit on pahimmat ruostumaan. Omaan -87 ei tarvinnut tosin runkoa hitsata ollenkaan, helmat sen sijaan meni kokonaan uusiksi, ruostuvat myös auton alapuolelta mut helppo tehdä uudet vaikka palkista.

Tekniikan puolesta todella lujia, vaparidiesel ei ole herkkä hajoittamaam kansia kunhan pitää jäähdytysnesteet kunnossa ja lämmittää roikan perässä ennen lähtöä. Jos startilla on tapana rääkäistä käynnistäessä, on siellä todennäköisesti väärän mallinen käynnistinmoottori jolloin startin hampaat ei mene perille asti.

Laturin perässä on alipainepumppu jarrutehostimelle, siellä kiertää moottoriöljy. Kannattaa katsoa tihkuttaako öljyä. Jos tulee ihan maahan asti paikoillaan pyörittäessä, on ainakin letkut vaihtokunnossa. Hydrauliliikkeestä uudet, niin rupeaa kestämään.

Taka-akselin stefat rupeaa vanhemmiten vuotamaan, näkyy öljynä jarrurummuissa (öljy tulee ulkopuolelle asti). Ei ole hirveän paha rasti vaihtaa, mutta vaatii jarrujen purkamisen takanavoista. Voi tehdä taka-akseli autossa paikoillaan.


Siinäpä mitä itselle tuli äkkiä mieleen. Ei niissä sellaisia vikoja tuuppaa olemaan, mitkä tielle jättäisi :) ja talvellakin helppo ajettava vaikka tykkäisi vähän leikkiäkin, pitkä akseliväli tekee ohjaamisesta lasten leikkiä.
 
Vs: Ostamassa L200 2.5 takaveto vuodela 1989

mitenkähän katsuri tuumaa jos helmassa on semmonen 3cm reikä? hylkääkö siitä sitten?

onkos noissa ees lukkoperää?

muuta hyödyllistä tietoa? vkl aikaan mahdollisesti tulossa nyt vähän alta 400tkm ajettu l200
 
Vs: Ostamassa L200 2.5 takaveto vuodela 1989

Ainakin korjauskehoitus jos ei hylkyä. Omassa karvalakkimallissa ainakin oli kitkalukko taka-akselissa.
 
Takaisin
Ylös Bottom