Ostettu EVO V RS (ent. Ostoaikeissa)

jatu

New Member
Liittynyt
11 Syyskuu 2006
Huomenia

Aattelin kysellä asiantuntijoilta mielipidettä kun on uuden "lelun" hankinta mielessä ja vaihtoehtoina nuo kaksi mainittua. Nokonzok kanssa on ollut puhetta EVO 6 TME tuonnista mutta nyt kun tuota EVO 3 on myös mahdollista saada rekisteriin niin hyviä/huonoja puolia molemmista versioista ois kiva kuulla.

Oikeanpuoleinen ohjaus ei haittaa.

PS. Eka Mitsubishi tähän talouteen (joten koittakaas pitää hyvät myyntipuheet  ;) )
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Onko noihin EVO 3 joita löytyy suomesta (tekniikanvaihdot/aidot) tehty ratin kääntö temppua toiselle puolelle??? Mihin alustalle EVO 3 on tehty??
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Lancerin alustalle ;D (CB)

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Vaihdot siis tehty 1.6 tai 1.8Gti korisiin 93-96 vuosimallin CB-korin autoihin.

Mitä tarvii tehdä on:
- kojelauta
- ohjausakseli
- raidetangon kääntö (osaksi onnistuu)
- akun yms kamojen siirto
- rintapeltiin toiset reiät (jossei koko peltiä halua vaihtaa)
- alkuperäinen johtosarja muistaakseni riittää juuri ja juuri toispuoleiseksi vaihdossa
jotai kyl unohtui takuulla ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Harri K sanoi
Vaihdot siis tehty 1.6 tai 1.8Gti korisiin 93-96 vuosimallin CB-korin autoihin.

Mitä tarvii tehdä on:
- kojelauta
- ohjausakseli
- raidetangon kääntö (osaksi onnistuu)
- akun yms kamojen siirto
- rintapeltiin toiset reiät (jossei koko peltiä halua vaihtaa)
- alkuperäinen johtosarja muistaakseni riittää juuri ja juuri toispuoleiseksi vaihdossa
jotai kyl unohtui takuulla ;D

ei vissiin haittaa jos polkimet jää oikealle...? ::)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

nostokurki sanoi
Harri K sanoi
Vaihdot siis tehty 1.6 tai 1.8Gti korisiin 93-96 vuosimallin CB-korin autoihin.

Mitä tarvii tehdä on:
- kojelauta
- ohjausakseli
- raidetangon kääntö (osaksi onnistuu)
- akun yms kamojen siirto
- rintapeltiin toiset reiät (jossei koko peltiä halua vaihtaa)
- alkuperäinen johtosarja muistaakseni riittää juuri ja juuri toispuoleiseksi vaihdossa
jotai kyl unohtui takuulla ;D

ei vissiin haittaa jos polkimet jää oikealle...? ::)

ei este, vain hidaste, järjestelykysymys ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

nostokurki sanoi
Harri K sanoi
Vaihdot siis tehty 1.6 tai 1.8Gti korisiin 93-96 vuosimallin CB-korin autoihin.

Mitä tarvii tehdä on:
- kojelauta
- ohjausakseli
- raidetangon kääntö (osaksi onnistuu)
- akun yms kamojen siirto
- rintapeltiin toiset reiät (jossei koko peltiä halua vaihtaa)
- alkuperäinen johtosarja muistaakseni riittää juuri ja juuri toispuoleiseksi vaihdossa
jotai kyl unohtui takuulla  ;D

ei vissiin haittaa jos polkimet jää oikealle...?  ::)


No jos haluaa jättää ne toisele puolen ni sit...toi ny oli itsestääselvyys ;)
Lisäksi ohjausvaihde menee tietääkseni uusiksi (kallein osa hankkia)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Harri K sanoi
nostokurki sanoi
Harri K sanoi
Vaihdot siis tehty 1.6 tai 1.8Gti korisiin 93-96 vuosimallin CB-korin autoihin.

Mitä tarvii tehdä on:
- kojelauta
- ohjausakseli
- raidetangon kääntö (osaksi onnistuu)
- akun yms kamojen siirto
- rintapeltiin toiset reiät (jossei koko peltiä halua vaihtaa)
- alkuperäinen johtosarja muistaakseni riittää juuri ja juuri toispuoleiseksi vaihdossa
jotai kyl unohtui takuulla  ;D

ei vissiin haittaa jos polkimet jää oikealle...?  ::)


No jos haluaa jättää ne toisele puolen ni sit...toi ny oli itsestääselvyys ;)
Lisäksi ohjausvaihde menee tietääkseni uusiksi (kallein osa hankkia)

osia löytyy ilmeisesti suomesta vai meneekö metsästämisen puolelle?
EVO 3 olis loistovaihtoehto mutta tuo ohjaus mietityttää kovasti....
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Jatu: oletko koittanut ajaa RHD autolla ollenkaan ?
10min ja alat tottumaan jo :)
Tuskin siis viikon ajon jälkee edes mietit enää ohjauksen vaihtoa :peukku
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Harri K sanoi
10min ja alat tottumaan jo :)
Jos edes sitäkään..
Ehkä vaikein asia oppia on viiksien vastakkainen asettelu.

Ja tehokkaalla ei ole edes huolta ohituksista.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Harri K sanoi
Jatu: oletko koittanut ajaa RHD autolla ollenkaan ?
10min ja alat tottumaan jo :)
Tuskin siis viikon ajon jälkee edes mietit enää ohjauksen vaihtoa  :peukku

Pari kertaa "posti"autolla ajellu mutta se oli yö aikaan ;)
Jos tuon ohjauksen vaihdon unohtaa niin sitten melkein vaihtoehto siirtyy EVO6 kun niiden hinnat ei päätä huimaa RHD mallina.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Peke sanoi
Mukava ohitella rekkoja. Siis oikean puolen ohjauksella. ;D

Totta, pystyy lähtemään ohi myös oikealle kaartuvissa mutkissa toisin kuin suomiautoilla.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Ilmeisesti Peke ei ole ajanut RHD :)
Rekkojen ohitus o helppoa kun ei siinä tarvi kontissa roikkua. Pienel kurkkauksella näkee kyllä. Molemmin puolin :)

Todellisia miinuksia : parkkitaloon ajo (hanttari saa tunkee lappuja tai peruutat)
Mäkkärin jonossa joutuu peruuttaan yksin käydessä ;)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Harri K sanoi
Ilmeisesti Peke ei ole ajanut RHD :)
Rekkojen ohitus o helppoa kun ei siinä tarvi kontissa roikkua. Pienel kurkkauksella näkee kyllä. Molemmin puolin  :)

Todellisia miinuksia : parkkitaloon ajo (hanttari saa tunkee lappuja tai peruutat)
Mäkkärin jonossa joutuu peruuttaan yksin käydessä ;)

Heh, enpä tollasta ole tullut ajatelleeks. Hieman itekkin oon tollasta kolmosta haaveillu, mutta en tiiä. Irlannissa tullut ajettua RHD:llä. Ai ai... paha paha jos ei mäkkärin drive iniin pääse ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

tehokkaalla rhd:llä ei ole yhtään hankala ajaa. Loppujen lopuksi kaikki muut ajaa vasenta reunaa, niin rhd:llä voi ajaa melkein ojassa  :) Rekkojen ohituksessa, kun pidetään oikea turvaväli + pari metriä extraa niin se metrin sivussa istuminen ei vaikuta mitään näkyvyyteen.

+ Suomessa taitaa kaikki autoradat olla kellon suuntaan ajettavia, aina yks mutka oikealle enemmän (pystyy ajaan tarkemmin)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Puhumattakaan painopisteestä joka on radalla paremmassa paikassa RHD autolla. ;D

Ihan merkittävääkin vaikutusta voi olla jossain autoissa. Otetaanpa esimerkiksi Lancer Turbo. Jarrupolkimen liike on siirretty LHD autossa toiselle puolelle autoa karmealla tankovirityksellä, mikä ei varmasti paranna tuntumaa. Jäykkäperäisessä kardaani pyrkii kiihdytettessä vääntämään oikeaa takapyörää irti maasta minkä vuoksi RHD autossa on parempi kiihdytyspito yksin ajettaessa kun kuljettajan paikka kompensoi tätä vaikutusta. Jo pelkästään matkustajan lisääminen LHD autoon vähentää sutimista huomattavasti.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Kylläpä muuten olen vanhalla postin autolla ajanut, eikä ohittaminen todellakaan ollut helppoa. Tietenkin Evossa tehoa vähän enemmän. ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Kyllä mä vanhoil postin pakuilla ohi olen päässy kans... tiedä sit onko meil tiet leveempiä ku siel eteläs ::)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Kiitoksia palautteesta....
tässä pikku hiljaa alkaa päätös kääntyä EVO6 puoleen. Ja todennäköisesti oikean puoleisella ohjauksella. Kiirettä en pidä vaan auto olisi tarkoitus hankkia/tilata joulun tienoilla.  :)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
Kiitoksia palautteesta....
tässä pikku hiljaa alkaa päätös kääntyä EVO6 puoleen. Ja todennäköisesti oikean puoleisella ohjauksella. Kiirettä en pidä vaan auto olisi tarkoitus hankkia/tilata joulun tienoilla. :)

Taitaa varmaan vaan olla helpompi rekisteröidä tuo EVO 6, jos hankit auton saksasta. Näin olen ainakin nokonzok:in tekstejä tulkinnut.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

blobbari sanoi
jatu sanoi
Kiitoksia palautteesta....
tässä pikku hiljaa alkaa päätös kääntyä EVO6 puoleen. Ja todennäköisesti oikean puoleisella ohjauksella. Kiirettä en pidä vaan auto olisi tarkoitus hankkia/tilata joulun tienoilla. :)

Taitaa varmaan vaan olla helpompi rekisteröidä tuo EVO 6, jos hankit auton saksasta. Näin olen ainakin nokonzok:in tekstejä tulkinnut.

Ensimmäinen kohde on ruotsi jos sieltä ei löydy mieluista niin sitten saksa/japani....tosin vähän heikosti löytyy näillä tavallisimmilla hakukoneilla mobile/autoscout evoja saksasta...ruotsissa evoja on pilvin pimein ja kun tuo kielekin taittuu niin sieltä olisi helpoin auto hankkia (kun sattuu olemaan vielä EU maakin)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
blobbari sanoi
jatu sanoi
Kiitoksia palautteesta....
tässä pikku hiljaa alkaa päätös kääntyä EVO6 puoleen. Ja todennäköisesti oikean puoleisella ohjauksella. Kiirettä en pidä vaan auto olisi tarkoitus hankkia/tilata joulun tienoilla. :)

Taitaa varmaan vaan olla helpompi rekisteröidä tuo EVO 6, jos hankit auton saksasta. Näin olen ainakin nokonzok:in tekstejä tulkinnut.

Ensimmäinen kohde on ruotsi jos sieltä ei löydy mieluista niin sitten saksa/japani....tosin vähän heikosti löytyy näillä tavallisimmilla hakukoneilla mobile/autoscout evoja saksasta...ruotsissa evoja on pilvin pimein ja kun tuo kielekin taittuu niin sieltä olisi helpoin auto hankkia (kun sattuu olemaan vielä EU maakin)

Saksasta tuomisessa on vain se etu, että käsittääkseni siellä pystyt saamaan dekran/tüvin todistukset ja näin ollen rekisteröimään autosi halvemmin kustannuksin.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

blobbari sanoi
jatu sanoi
blobbari sanoi
jatu sanoi
Kiitoksia palautteesta....
tässä pikku hiljaa alkaa päätös kääntyä EVO6 puoleen. Ja todennäköisesti oikean puoleisella ohjauksella. Kiirettä en pidä vaan auto olisi tarkoitus hankkia/tilata joulun tienoilla. :)

Taitaa varmaan vaan olla helpompi rekisteröidä tuo EVO 6, jos hankit auton saksasta. Näin olen ainakin nokonzok:in tekstejä tulkinnut.

Ensimmäinen kohde on ruotsi jos sieltä ei löydy mieluista niin sitten saksa/japani....tosin vähän heikosti löytyy näillä tavallisimmilla hakukoneilla mobile/autoscout evoja saksasta...ruotsissa evoja on pilvin pimein ja kun tuo kielekin taittuu niin sieltä olisi helpoin auto hankkia (kun sattuu olemaan vielä EU maakin)

Saksasta tuomisessa on vain se etu, että käsittääkseni siellä pystyt saamaan dekran/tüvin todistukset ja näin ollen rekisteröimään autosi halvemmin kustannuksin.

Tuo saattaa olla totta en vielä kovin paljoa perehtynyt paperihommiin mutta en usko sen olevan sen vaikeampaa ruotsinkaan kautta....ja onhan suomeenkin perustettu TÜV jonka kautta onnistuu papereiden hommaaminen.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
blobbari sanoi
jatu sanoi
blobbari sanoi
jatu sanoi
Kiitoksia palautteesta....
tässä pikku hiljaa alkaa päätös kääntyä EVO6 puoleen. Ja todennäköisesti oikean puoleisella ohjauksella. Kiirettä en pidä vaan auto olisi tarkoitus hankkia/tilata joulun tienoilla. :)

Taitaa varmaan vaan olla helpompi rekisteröidä tuo EVO 6, jos hankit auton saksasta. Näin olen ainakin nokonzok:in tekstejä tulkinnut.

Ensimmäinen kohde on ruotsi jos sieltä ei löydy mieluista niin sitten saksa/japani....tosin vähän heikosti löytyy näillä tavallisimmilla hakukoneilla mobile/autoscout evoja saksasta...ruotsissa evoja on pilvin pimein ja kun tuo kielekin taittuu niin sieltä olisi helpoin auto hankkia (kun sattuu olemaan vielä EU maakin)

Saksasta tuomisessa on vain se etu, että käsittääkseni siellä pystyt saamaan dekran/tüvin todistukset ja näin ollen rekisteröimään autosi halvemmin kustannuksin.

Tuo saattaa olla totta en vielä kovin paljoa perehtynyt paperihommiin mutta en usko sen olevan sen vaikeampaa ruotsinkaan kautta....ja onhan suomeenkin perustettu TÜV jonka kautta onnistuu papereiden hommaaminen.

Nuo laputhan ovat autokohtaisia eli mitään yleisiä lappuja ei ole. Ja saksassa rekisterissä olevissa autoissa on todennäköisemmin tuollainen tüv-todistus kuin ruotsin vastaavissa, jotka ovat mahdollisesti japanista tuotuja.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
Tuo saattaa olla totta en vielä kovin paljoa perehtynyt paperihommiin mutta en usko sen olevan sen vaikeampaa ruotsinkaan kautta....ja onhan suomeenkin perustettu TÜV jonka kautta onnistuu papereiden hommaaminen.

En halua pelotella, mutta nuo paperit eivät valitettavasti ole uskon asia. Itse en ole vielä löytänyt tahoa, joka Ruotsissa kirjoittaisi Suomessa vaadittavat paperit. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö sellaista olisi. Ruotsissa vaan tuo paperisota osasto on huomattavan paljon kevyempää, he eivät vain yksinkertaisesti tarvi moisia lappuja, eikä niitä siten ainakaan ihan joka nurkalta myöskään saa. Silläkään ei (valitettavasti) ole merkitystä, että meillä on nykyään Tüv Suomessakin. He eivät kuitenkaan voi kirjoitella papereita ulkomaisista autoista.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Paino sanoilla: "useimmille Euroopassa rekisteröidyille ajoneuvoille".

Ruotsissa tai muualla kansallisten poikkeussäännösten nojalla rekisteröidyt autot eivät yleensä kuulu yllämainittuun ryhmään. Suomessa ei ole poikkeussäännöksiä lukuunottamatta sitä ettei täyttä EU-tyyppihyväksyntää tarvita vaan yksittäisten vaatimusten todistaminen riittää.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

nokonzok sanoi
En halua pelotella, mutta nuo paperit eivät valitettavasti ole uskon asia. Itse en ole vielä löytänyt tahoa, joka Ruotsissa kirjoittaisi Suomessa vaadittavat paperit.

Tähän aiheeseen saadaan toivottavasti ratkaisu ensi viikolla ...soitin nimittäin ruotsin vägverketille ja sieltä pitäisi tarvittavat paperit löytyä....vahvistusta odottelen
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

ast sanoi
Paino sanoilla: "useimmille Euroopassa rekisteröidyille ajoneuvoille".

Ruotsissa tai muualla kansallisten poikkeussäännösten nojalla rekisteröidyt autot eivät yleensä kuulu yllämainittuun ryhmään. Suomessa ei ole poikkeussäännöksiä lukuunottamatta sitä ettei täyttä EU-tyyppihyväksyntää tarvita vaan yksittäisten vaatimusten todistaminen riittää.

Olet ihan oikeassa ja suunnitelmissa onkin testata asia ennen auton tuontia....
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Tüv todennäköisesti suorittaa ylivoimaisesti suurimman osan tyyppihyväksyntä testeistä. Sen takia heillä on omasta takaa CoC todistukset suurimmasta osasta euroopassa myytävistä autoista. Normaalissa tapauksessahan ei muuta tarvitakaan, aina ei edes sitä. Koska vanhempia Evoja ei ole koskaan tyypitetty Euroopassa yleisesti ei CoC todistusta voida kirjoittaa. Siten en usko, että Tüv voi kirjoittaa rekisteröintiin vaadittavaa paperia autosta, joka ei koskaan ole ollut Saksassa kilvissä ja jota ei myöskään ole koskaan uutena Saksassa myyty. Toivon olevani väärässä, koska se helpottaisi autojen tuontia tänne huomattavasti. Pelkään kuitenkin olevani oikeassa...
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

ei voi kirjoittaa, on kysytty :peukku
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Auto löytynyt kiitokset siitä "nokonzok".....lisätietoja kun saadaan auto "kotiin".... ;)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
Auto löytynyt kiitokset siitä "nokonzok".....lisätietoja kun saadaan auto "kotiin"....  ;)

Lisätään suomen EVO kantaa yhdella EVO V RS:llä kuvia löytyy täältä.
Auton tulee Suomeen niin nopeasti kun nokonzok saa sen hommattua (ei mitään paineita  ;D )
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
jatu sanoi
Auto löytynyt kiitokset siitä "nokonzok".....lisätietoja kun saadaan auto "kotiin".... ;)

Lisätään suomen EVO kantaa yhdella EVO V RS:llä kuvia löytyy täältä.
Auton tulee Suomeen niin nopeasti kun nokonzok saa sen hommattua (ei mitään paineita ;D )

Älä huoli, minäkin haluan saada sen tänne niin nopeasti kuin mahdollista!

Auto on kyllä aivan superhieno, olisi pitänyt ostaa itselle :)
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Mahtavan näkönen auto! Katopa Jackie Chanin Taistele -älä kysele (What's my name muistaakseni), saattaa nostaa kuumetta. :)

Hieno ostos on kyllä, värikin on mitä parhain.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Axu sanoi
Mahtavan näkönen auto! Katopa Jackie Chanin Taistele -älä kysele (What's my name muistaakseni), saattaa nostaa kuumetta. :)

Hieno ostos on kyllä, värikin on mitä parhain.

Tarkotitko tätä
http://www.youtube.com/watch?v=FjrBSu4F6J0 ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
Axu sanoi
Mahtavan näkönen auto! Katopa Jackie Chanin Taistele -älä kysele (What's my name muistaakseni), saattaa nostaa kuumetta. :)

Hieno ostos on kyllä, värikin on mitä parhain.

Tarkotitko tätä
http://www.youtube.com/watch?v=FjrBSu4F6J0 ;D

Hauska pätkä, tuo auto on tosin nelonen. Mutta saahan siitä silti fiilikset!
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Lisätään suomen EVO kantaa yhdella EVO V RS:llä kuvia löytyy täältä.
Auton tulee Suomeen niin nopeasti kun nokonzok saa sen hommattua (ei mitään paineita ;D )

Todella hieno :driver
ja hieno on värikin :peukku
tiedossa taitaa olla unettomia öitä vai ? ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

jatu sanoi
Lisätään suomen EVO kantaa yhdella EVO V RS:llä kuvia löytyy täältä.
Auton tulee Suomeen niin nopeasti kun nokonzok saa sen hommattua (ei mitään paineita  ;D )

ONNITTELEN !
Samaa autoa myös itse katselin...vaan sisustan "puutteet" jättivät vielä harkitsemaan :-\

PS. Muista ottaa pulttikaaret katsastukseen mennes irti.. ettei turhaa tarvi inssin kans vääntää 2-paikkasuudesta. Parempi pultata ne sit takas (ovat varmaan helposti pultattavissa) :peukku
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Harri K sanoi
jatu sanoi
Lisätään suomen EVO kantaa yhdella EVO V RS:llä kuvia löytyy täältä.
Auton tulee Suomeen niin nopeasti kun nokonzok saa sen hommattua (ei mitään paineita  ;D )

ONNITTELEN !
Samaa autoa myös itse katselin...vaan sisustan "puutteet" jättivät vielä harkitsemaan  :-\

PS. Muista ottaa pulttikaaret katsastukseen mennes irti.. ettei turhaa tarvi inssin kans vääntää 2-paikkasuudesta. Parempi pultata ne sit takas  (ovat varmaan helposti pultattavissa)  :peukku

Kiitos kiitos....nuo "puutteet" on helppo korjata (jos haluaa korjata  ;D ) Pitääs katella noita kaaria kun saa auton "käsiin"..
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Kyllä on kaunis peli tulossa Suomeen :eek:
Ja vielä vasurilla ohjauksella.. ai ai, helmi on. Onko tehot muuten miten vakiot?

Mankan mä kyllä tuohon asentaisin  ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Juggis sanoi
Kyllä on kaunis peli tulossa Suomeen :eek:
Ja vielä oikeanpuoleisella ohjauksella.. ai ai, helmi on. Onko tehot muuten miten vakiot?

Mankan mä kyllä tuohon asentaisin  ;D

Putkisto muutettu muuten vakio peli pitäis olla....mää revein mankan pois edellisestäkin autosta (Lancia Delta Integrale)....turbon suhina käy mulle mankkarista  ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Tyylikäs peli ja näyttäs pirun hyväkuntoiselta. Eipä näy ruostetta pohjassa. :) Karu kyllä sisältä. ;D
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Peke sanoi
Tyylikäs peli ja näyttäs pirun hyväkuntoiselta. Eipä näy ruostetta pohjassa. :) Karu kyllä sisältä. ;D

Karu se pitää ollakkin ;) ....auto tulee puhtaasti harrastekäyttöön joten ilmastoinnista,sähkövempeleistä luopuminen ei tehnyt edes tiukkaa. Ainoaksi puutteksi lasken sen että kuppipenkit puuttuu....mutta nehän pystyy hommaamaan jälkikäteen.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Talvirenkaat pitäis hommata kun auton mukana ei tule kuin 18" vanteet. Mahtuukohan tuohon 16" vanne vai pitäiskö sen olla 17" mikähän mahtaa olla vakiovanteet ET jakohan on vissiin 5x114,3?

Oisko jollain hyviä ehdotuksia vanteiksi? Musta vois olla passeli väri.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Juuri tuo leffa, mutta siinä on hienompiakin kohtauksia kun tuo parkkeeraus. ;)

Eipä sulla ole paha tuo entinenkään auto, en o edes livenä nähnyt sellaista, mutta laitahan kuva siitäkin?

Tuo racing/ralli-henkisyys on plussaa, ei tollaseen välttämättä sovi mitkään aktiivi-4tieasennukset, lisäpainoa vaan. :) Musta ja valkoinen on omasta mielestä hyvät vanteen värit, ehkä musta talvella ja valkoinen kesällä? 16" mustana näyttää kyllä tosi pieniltä, lokaritkin on aika isot.. Photoshoppia kannattaa käyttää niin näkee vähän miltä näyttäis, googlestakin löytyy jotain hyviä kuvia.
 
Re: Ostoaikeissa EVO 3 vs EVO 6 TME

Axu sanoi
Eipä sulla ole paha tuo entinenkään auto, en o edes livenä nähnyt sellaista, mutta laitahan kuva siitäkin?

http://kotisivu.dnainternet.net/jatu306/netti/lancia_small.jpg
http://kotisivu.dnainternet.net/jatu306/netti/concors/imagepages/image12.html
 
Takaisin
Ylös Bottom