Outlanderi
New Member
- Liittynyt
- 21 Kesäkuu 2012
Noniin, uusitaan koko viesti.
Eli nyt katsoin tarkemmin ja autossa siis palaa moottorin varoitusvalo. Vikakoodit viittasivat ensin hehkureleeseen (vaihdettu), hehkuihin sen jälkeen (vaihdettu) ja nyt vikakoodi tulee enää EGR:stä ja Throttlesta.
ODB2 kertoo nämä kun itse katsoin äsken:
-P2111: Throttle Actuator Control System - Stuck Open (Powertrain, Generic)
-P0488: Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Range/Performance (Powertrain, Generic)
Onko jollain muulla ollut vastaavaa ongelmaa Outlanderin kanssa? Olen nyt sekoittanut polttoaineen sekaan lisäaineet ja tänään ajelin 2 tuntia antamalla kierroksia hieman enemmän niin että aine kävisi EGR:n läpi mutta ilmeisesti se on nyt väärässä asennossa, letku vuotaa tms.
Eli nyt katsoin tarkemmin ja autossa siis palaa moottorin varoitusvalo. Vikakoodit viittasivat ensin hehkureleeseen (vaihdettu), hehkuihin sen jälkeen (vaihdettu) ja nyt vikakoodi tulee enää EGR:stä ja Throttlesta.
ODB2 kertoo nämä kun itse katsoin äsken:
-P2111: Throttle Actuator Control System - Stuck Open (Powertrain, Generic)
-P0488: Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" Range/Performance (Powertrain, Generic)
Onko jollain muulla ollut vastaavaa ongelmaa Outlanderin kanssa? Olen nyt sekoittanut polttoaineen sekaan lisäaineet ja tänään ajelin 2 tuntia antamalla kierroksia hieman enemmän niin että aine kävisi EGR:n läpi mutta ilmeisesti se on nyt väärässä asennossa, letku vuotaa tms.