Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
codriver sanoitänään kävi oma muukalaisenin 2.0did 120tkm huollossa autohuolto pispalalla. koko homa 960€. normihuollon ja jakohihna rempan lisäksi samalla otin veispumpun vaihdon. se ei kuulu normiohjelmaan kuulema. tuossa konkurssissa toi 45€ ei ollut mielestäni tarpeellinen kohta rahaa säästää
lisähuomioita oli, että etupään koiranluut väljät/kolisee. ei taida saada luita tarvikkeena? sitten seuraavassa huollossa vaihdettava kaikki jarrulevyt ja palat
N14 nissanin takapään(?) koiranluut on 8mm lyhemmät, muistaakseni just senverra mitä manuaali käskee jättää kierrettä näkyviin orkkiksille.codriver sanoitänään kävi oma muukalaisenin 2.0did 120tkm huollossa autohuolto pispalalla. koko homa 960€. normihuollon ja jakohihna rempan lisäksi samalla otin veispumpun vaihdon. se ei kuulu normiohjelmaan kuulema. tuossa konkurssissa toi 45€ ei ollut mielestäni tarpeellinen kohta rahaa säästää
lisähuomioita oli, että etupään koiranluut väljät/kolisee. ei taida saada luita tarvikkeena? sitten seuraavassa huollossa vaihdettava kaikki jarrulevyt ja palat
codriver sanoivoi he*v***i! täysin toimivan auton vein huoltoon ja nyt huollon jälkeen ei meinaa mitsu käyntiin lähteä millään. saa hehkutuksen jälkeen startata tosi pitkään et käynnistyy. avasin sit konepellin ja ihmettelin asiaa. ilmansuodatinkotelon kans vain osittain paikoillaan ja lukkoklipsut väkisin painettu paikoilleen. korjasin suodattimen kunnolla paikoilleen ja kannen kiinni. pari kertaa käynnistyi ok, mutta ei taas enää. missähän vois vika olla? kait hehkujen pitäis enenmmän kestää kun 120tkm?