Outlander 2005

Jorka

New Member
Liittynyt
26 Syyskuu 2021
Kuinkas kyseisestä autosta saa ton prkleen takapyörän laakerin irroitettua tai sen navan siitä pois?

IMG20230720131136.jpg
IMG20230720131136.jpg
 

Liitetiedostot

  • IMG20230720131131.jpg
    IMG20230720131131.jpg
    122.8 KB · Lukukerrat 85
Kun kuvasta näyttäisi niin onko siitä jotkut neljä pulttia kumminkin pois otettu vaikka sitten etupuolelta tavallaan pyörännavan läpi...? Tai onko kuvaa uudesta osasta tai jos siitä katsoisi mikä on tilanne...?
 
Kun kuvasta näyttäisi niin onko siitä jotkut neljä pulttia kumminkin pois otettu vaikka sitten etupuolelta tavallaan pyörännavan läpi...? Tai onko kuvaa uudesta osasta tai jos siitä katsoisi mikä on tilanne...?
Jep, neljä pulttia otin pois ja etupuolelta. Pitävät vaan luultavasti tuota jarrukilpeä kiinni. Mutta löysin nyt kyllä tämmösen kuvan netin syövereistä.
 

Liitetiedostot

  • 7cdafc4a-132c-4baa-979f-e2a9bf799e53_Capture.jpeg
    7cdafc4a-132c-4baa-979f-e2a9bf799e53_Capture.jpeg
    74.4 KB · Lukukerrat 87
Ei oo vielä uutta, kun ei tiedä joutuuko hommaamaan pelkän laakerin vai saisko siihen semmosen paketin, missä napa ja laakeri yhdessä.
 
Vanhempi CU-Outlander nelikko näyttäisi olevan irtolaakerilla ja uudempi CW-Outlander sillä neljän pultin pakettiratkaisulla mutta vuosimalliraja on juuri jossain siinä 05-06...? Ainakin jälkimmäinen mahtaa kaivata esim järeää liukuvasaraa vaikka ei ole tullut tehtyä...
 
Saitko kenties tuota ikinä auki? Uskaltaako tätä ns. pihamaalla edes aloittaa vai vienkö suosiolla pajalle tunti taksalla.
 
Jos löytyy pyöränlaakeri työkalusarja niin kyllä tuollaisen uskaltaa pihalla tehdä, se on käytännössä ihan sama kuin vaihtaisi pyöränlaakerin etuvetoiseen autoon.

Eli vetari irti, napa pois, työkalu paikoilleen, vetää vanhan laakerin pois, putsaa ja siistii, vetää uuden laakerin paikoilleen, napa paikoilleen ja vetari paikoilleen.

Ja tässä vielä linkki minkä tyylinen työkalu on hommaan hyvä.

 
Takaisin
Ylös Bottom