Outlanderi
New Member
- Liittynyt
- 21 Kesäkuu 2012
Uusi mitsukuski on tässä löytynyt itsestäni. eukku
Tollanen Outtis 2010 instaili navi automaatti limited business tuli hommattua. Onko jotain mitä pitäis ottaa huomioon ? Ensimmäinen maasturi talossa ja pari tkm takana ja kulkee kuin juna. Pian olis edessä 60tkm huolto.
Tottunut vaan ajamaan perusfarkuilla niin olis hyvä tietää mitä kannattais seurata 8) . Eli käyttökokemuksia. Tästä koneesta ei paljon tietoa löydy eikä yleensäkään korimallista ja ominaisuuksista. Monessa artikkelissa on "automaattia ei tule, eikä ole aito neliveto". Väittäisin että tuo on suht aito neliveto, senhän saa lukkoonkin.
Mites huollot, 60tkm huollon mukaan vaihdetaan vain öljyt ja suodattimet, silti mietin ajatteliko manuaali bensaa....? Ohjekirjakin on aikalailla sekava.
Sitten vielä yksi kysymys. Oli jossain foorumilla juttua että jos "avaimen" patteri loppuu, saa auton silti käyntiin pitämällä sitä avainta jossain ? Ohjekirjassa saati kyseisessä threadissa ei kerrottu missä sitä avainta pitää pitää. Ajan paljon joten en haluaisi joutua tilanteeseen että olen hevon perseessä ilman että saan tuon käyntiin.
Keskikulutus ollut 7.1 - 7.5 maantiematkoilla (matkat 300 - 600 km eestaas), ilmeisesti aikalailla hyvä ?
Kiitos etukäteen jos joku voisi hieman selventää .
- Outtisman.
Tollanen Outtis 2010 instaili navi automaatti limited business tuli hommattua. Onko jotain mitä pitäis ottaa huomioon ? Ensimmäinen maasturi talossa ja pari tkm takana ja kulkee kuin juna. Pian olis edessä 60tkm huolto.
Tottunut vaan ajamaan perusfarkuilla niin olis hyvä tietää mitä kannattais seurata 8) . Eli käyttökokemuksia. Tästä koneesta ei paljon tietoa löydy eikä yleensäkään korimallista ja ominaisuuksista. Monessa artikkelissa on "automaattia ei tule, eikä ole aito neliveto". Väittäisin että tuo on suht aito neliveto, senhän saa lukkoonkin.
Mites huollot, 60tkm huollon mukaan vaihdetaan vain öljyt ja suodattimet, silti mietin ajatteliko manuaali bensaa....? Ohjekirjakin on aikalailla sekava.
Sitten vielä yksi kysymys. Oli jossain foorumilla juttua että jos "avaimen" patteri loppuu, saa auton silti käyntiin pitämällä sitä avainta jossain ? Ohjekirjassa saati kyseisessä threadissa ei kerrottu missä sitä avainta pitää pitää. Ajan paljon joten en haluaisi joutua tilanteeseen että olen hevon perseessä ilman että saan tuon käyntiin.
Keskikulutus ollut 7.1 - 7.5 maantiematkoilla (matkat 300 - 600 km eestaas), ilmeisesti aikalailla hyvä ?
Kiitos etukäteen jos joku voisi hieman selventää .
- Outtisman.