Vs: Pajero 2.8td -98 venttiilin säätö
-Mittaat venttiilien välykset ensimmäisenä ja merkkaat ylös.
-Purat nokka-akselin pois ja otat paininkupit pois venttiilien päältä.
-Otat kupeista säätöpalat pois ja mittaat niiden vahvuuden ja lasket paljonko levyjen paksuus pitäisi olla. Esim jos välys on imuventtiilissä 1.pytyssä 0,1 ja säätöpala on 3,5, niin vaihdat sinne 3,4 säätöpalan ja sen jälkeenhän välys jää 0,2:een
-Käyt jostakin moottori/kansipajalta ostamassa oikean kokoiset säätöpalat ja laitat ne paikoilleen. (en tiedä saako paloja myös timanttitiskiltä)
Ei ole ihan niks-naks tunnin homma. Kaverille neuvoivat, että jos meinaa jäädä välys liian pieneksi, niin dremelillä voi vähän hioa venttiilin päätä lyhyemmäksi, mutta se onkin sitten ihan jokaisen oma asia, alkaako moiseen hommaan.