Pajero 3.2 did automaatti 2004 käynnistys ongelma ja vikakoodin lukija.

wobbler

New Member
Liittynyt
31 Maaliskuu 2016
Tervehdys arvon raati. Lueskelin 60 sivua tätä foorumia ja en löytänyt vastausta ongelmiini :). Ensiksi millä lukijalla pääsen lukemaan kyseisestä pajerosta vikakoodit. Ostin kärkkäiseltä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/quicklynks-vikakoodinlukulaite-t79#!spst tuommoisen jonka kaiken järjen mukaan olisi pitänyt lukea koodit. Mutta paskat se mitään lue ;D... ei löytänyt koko autoa.

Ja sitten itse ongelma. Kun auto on seisonut pihalla yön yli ja laitan sitä käyntiin. Auto starttaa ja hörähtää käyntiin ja kierrokset nousee noin 1500 ja siitä sitten hiljaa laskee noin 900 ja sitten sammua pätkähtää kerralla niinkuin puukolla leikaten... tämä kaikki noin 10 sek sisällä. Näin kun tekee kolmesti niin auto jää käyntiin :). Mutta ei siinä vielä kaikki :). kun auto jää lopulta käymään tyhjäkäyntiä normaalisti laitan vaihteen pesään ja annan kaasua kierrokset ei nousekkaan ??? ja kun saman tien laitan vapaalle ja kaasutan niin moottori ottaa normaalisti kierroksia ;D. Sitten noin 5 tyhjäkäyntiminuutin jälkeen auto toimii täysin normaalisti :). Ainut mitä olen tehnyt toistaiseksi on että vaihdoin polttaine suodattimien joka oli muuten täysin puhdas. Ja sitten otin ahto putken iri ja seurasin sähköisen kaasuläpän toimintaa... ei muuten tehnyt mitään kun kylmä startasin vaan oli täysin auki????? kuuluuko sen olla :nykii.

Eipä mulla muuta tällä kertaa :)
 
Vs: Pajero 3.2 did automaatti 2004 käynnistys ongelma ja vikakoodin lukija.

Eikö tosijaan kellään mitään hajua mikä tuota mun autoa vaivaa. Ja onko niin että kaikki käyttävät autonsa merkkiliikkeessän luetuttamassa autonsa koodit.
 
Takaisin
Ylös Bottom