Pajero -92 bensa v6 tekniikan vaihto

viinanen

New Member
Liittynyt
20 Joulukuu 2011
Elikkäs tälläista kyselisin... Minulla nyt -92vm. 3,0 v6 Pajero, ja lykkää höyryä pakoputkesta... Ilmeisesti toistamiseen kannentiivisteet valmiit.. (2 vuotta sitten vaihdoin)..!! Mutta asiaan.. netissä olisi myynnissä -97 3,5 v6 kone. Onko tietoa,että voiko/pystyykö konetta vaihtamaan tähän uudempaa ja isompaan myllyyn..??
 
Vs: Pajero -92 bensa v6 tekniikan vaihto

Mulla olisi sulle uudenveroinen 6G72 DOHC. Yläkerta täytyy vaan kasata. Löytyy uudet venttiilit, remmi, vesipumppu, tiivisteet, kaikki sähköosat, ECU, johtosarja jne. Siis kaikki mitä tarvitsee käyvään moottoriin. Alakerrassa uudet laakerit, männät ja renkaat. Hoonattu lohko, mitattu kampi.
Sikahalvalla 600€, eli häthätää korjaussarjan hinta.
 
Vs: Pajero -92 bensa v6 tekniikan vaihto

Ei... Ei Pasi, ei se niin mene...
Sä ihan selkeesti poikkeet hakee noi kannet tosta multa ja teet niihi kansityön ja laitat ne paikoilleen...
Ja sitte peset tai vaihdat syylärin että alkaa kiertää vesi.. :)
Melkonen jumppa se on laittaa tuo isompi motti..
Ja pitäis olla johtosarjaaki pätkä..
 
Vs: Pajero -92 bensa v6 tekniikan vaihto

Jaahas.. :) Syyläri on uusi,vaihdoin sen viime kansiremontin yhteydessä... Kaveri sanoi,kun ajeli eilen pajeron takana, että usvaverhon seassa haisi myös öljy... :seina Eli ei taida ihan kansirempalla päästä... Minkälainen homma olis vaihtaa tuo DOHC kone... ?? Hinta ei lainkaan paha.
 
Vs: Pajero -92 bensa v6 tekniikan vaihto

Mekaanisesti menee heittämällä paikalleen eikä vie pituussuunnassa enempää tilaa kun on sama lohko. Sähkötyöt siinä on ne isoimmat mutta mulla on näillä kamppeilla samanlainen kone ollut käynnissä autotallin lattialla. Kannattaa mitata korkeus, eli lohkon ja kannen saumasta korkein mitta nykyisessä koneessa, ja voin mitata saman mitan toisesta kokonaisesta dohc myllystä. On siinä vähän projektia mutta ei missään tapauksessa mahdoton. 205hv vakiona.
 
Takaisin
Ylös Bottom