Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko

postiukko

New Member
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Sijainti
Kokkola
Olen katsellut sellaista vm- 93 bensapajeroa, Onko kellään tietoa tuommoisen automaattilaatikosta? Autolla ajettu n 250 tkm, siistin näköinen päältä ja sisältä, mutta vähän mietityttää tuo laatikko, tutut sanoo että kyllä ne on kestänyt hyvin, onko näin? Mulla on tällä hetkellä tuo vanhempimallinen(-90) ja siinä on manuaali,Mutta se alkaa olla muuten niin loppu koko auto että pitäis vähän uudistamaan tuota kalustoa.Entä ruoste? tuo mun vanhan alusta on aika huonon näköinen, onko tuo uudempi yhtään parempi kestämään tuota ruostetta.(Tiedän kyllä että ruosteenestoaine auttaa mutta tarkoitan noin yleensä?) ???
 
Vs: Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko

Minulla on vanhempi -89 mallinen v6 3,0 automaattilaatikolla. Laatikko on toiminut ilman ongelmia. Epäilytti ensin moisen toiminta maasturissa, mutta hieno peli loppujen lopuksi. Maastossa voi edetä tarvittaessa hiljaa ilman pelkoa kytkimen palamisesta. Tavallisessa ajossa toimii myös mainiosti. ;D
 
Vs: Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko

Mulla on vm 90 ja laatikko pelaa luotettavimmin koko autossa! :peukku
 
Vs: Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko

Kiitokset vastauksista.Tuli sitten hankittua automaatilla varustetun vm 93 bensa Pajeron, saa nähdä nyt kestääkö laatikko, ja ylipäänsä koko auto.Kysymykseen ruosteen esiintymiseen ei tainnut tulla vastausta, mutta nyt kun auto on jo hankittu on parempi ettei saakaan tietää jos on niin että vastaus on "huono" Kysyn samalla että onko normaalia että kylmäkäynnistyksen jälkeen moottori käy niinkin korkeilla kierroksilla kun 2500-2800 rpm. tuntuu vähän liian korkealta? Jos niin on mitä pitäis tehdä?
 
Vs: Pajero V6 3,0 Automaattilaatikko

ei mitään. läm :peukkupötila kun nousee ensimmäisen neljänneksen eli ensimmäiseen viivaan niin alkaa vaihtaa isompaa vaihdetta, ainakin minulle on näin annettu ymmärtää
 
Takaisin
Ylös Bottom